וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו: "גאה במה שעשינו העונה"

26.5.2011 / 23:28

סנטר גלבוע/גליל לא נשבר למרות ההפסד למכבי בגמר הפיינל פור: "תפסיקו עם העליהום על השיטה". פלס: "רוצים לחזור לפה"

שנה אחת בדיוק. זו התקופה בה הצליחה הפועל גלבוע/גליל עליון להחזיק בתואר אלופת המדינה בכדורסל. אלא שהערב (חמישי) התואר חזר למכבי תל אביב, שהביסה את שחקניו של ליאור ליובין 64:91 והשלימה זכייה מספר 49 באליפות המדינה. למרות ההפסד הערב, בקבוצה הצפונית הצנועה יכולים בהחלט להיות גאים בעונה שעברו, ובעיקר בעובדה שהגיעו עד לגמר הפיינל פור על אף העובדה שבקיץ עזב אותם גם המאמן וגם רבים משחקני המפתח.

ליאור ליובין: "רק ללמוד מהם וליהנות"

סנטר גלבוע/גליל עליון עידו קוז'יקרו אמר בסיום: "מכבי הוכיחה כל העונה שהיא הקבוצה הכי טובה בארץ, אני מקווה שעכשיו הם לא יאיימו בעזיבה של הליגה, הם השיגו את מה שהם רצו. האליפות שלהם בצדק, לצערי הרב. כבר יצא לי בקריירה להיות שותף לכמה ניסים, ותמיד אני מקווה שגם היום זה יקרה, ותמיד מאמינים שננצח, ככה היה גם היום. יחסי הכוחות היו ברורים, מכבי היא קבוצה עדיפה, גם על הנייר והיום גם על המגרש. שיחקנו מול סגנית אלופת אירופה, ואנחנו התחברנו לקראת סוף העונה. ברכות למנצחים, אבל אני גאה בשחקנים ובקבוצה הזאת שעשתה מה שעשתה. מחר השמש זורחת והכל בסדר".

לגבי עתידו, אמר קוז'יקרו: "לי יש חוזה לעוד עונה ואני אתחיל להתאמן לקראת העונה הקרובה, ואולי גם בנבחרת. אבל אני לא נפרד, יש לי עוד כמה שנים, בבקשה אל תסכמו אותי. מכבי זכו עכשיו באליפות, ואנשים שוכחים שלפני שנה הם איבדו את האליפות. לאורך השנים קשה להתמודד עם התקציב של מכבי, ובגלל זה יש את הפיינל פור, וכל פרשנים שכל הזמן קוטלים את הפיינל פור עוד לא הביאו שיטה אחרת ליצור עניין.

אני רוצה לחזק את אבנר קופל על הנושא הזה, הגיע הזמן לעצור את העליהום על הפיינל פור שכל המלומדים עושים. יש פיינל פור בכדורסל הישראלי, זה הרים את הכדורסל הישראלי מהקרשים וצריך להודות בזה, ולא כל הזמן להעביר ביקורת שאין שום דבר יותר טוב".

ליאור ליובין: "הגענו בכושר טוב לסוף העונה. ברמה הקבוצתית, יחסית אלינו, היינו בכושר טוב. מכבי שלטה בליגה ושלטה בשבוע הזה בפיינל פור. דיוויד בלאט עשה העונה דברים מדהימים. היה קשה בכל אספקט במשחק הזה. היום אני יודע כמה קשה להיות מאמן וכמה עובדים קשה. בתור שחקן אתה עובר אימון ורץ לאכול צהריים, ומאמנים נשארים עם כל כאב הראש הזה. כל הכבוד למכבי. הם הרוויחו את זה ביושר. רק ללמוד מהם וליהנות".

גל מקל: "ללא ספק שנה שעברה זה הרגיש יותר טוב. היום לא הצלחנו להישאר במשחק. נגד מכבי שהיא קבוצה מצוינת, אם אתה לא שומר על ריכוז 40 דקות אתה משלם. חוץ מקורטני שהיה מדהים, לא חושב שמישהו מאיתנו היה במלוא הריכוז במשחק. קלענו באחוזים לא טובים. כשיש כל כך הרבה דברים כאלה, נגד מכבי קשה להישאר במשחק. מגיע להם כל הכבוד. הם עשו עונה מעולה והראו עליונות על הליגה. וגם היום הם היו עדיפים ומגיע להם כל הכבוד".

לא מציאותי לדבר על חזרה שלי למכבי בעונה הבאה. יש לי רצון להתקדם ולהיות חלק מוביל. גם בבחירות לעתיד שלי, איפה שאני אראה את עצמי מוביל וממשיך להתקדם ולהתפתח אהיה במקום שיאפשר לי להראות את היכולות שלי וייתן לי את הבמה.


קורטני פלס הוסיף: "מכבי זו מכבי, הם שיחקו טוב ובאו אגרסיביים, אנחנו נתנו להם ולא באנו לשחק מההתחלה. היינו צריכים לבוא יותר חזק, יותר אגרסיבי, לפחות כמוהם, אבל אין מה לעשות והם ניצחו. אני מאמין שיבואו כמה שחקנים חדשים, יש לנו מאמן טוב וקבוצה טובה אז נקווה לחזור לפה גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully