וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומא אגייאר: "רוצים קבוצה בקנה מידה של ריאל מדריד ומילאן"

17.2.2011 / 17:10

איש העסקים חוזר להפועל ירושלים כחבר דירקטוריון: "אני רוצה לבנות אימפריה ולהיות כאן 25 שנה. רענן כץ הבטיח להצטרף"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ירושלים קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בה הודיעה רשמית על חזרתו של גומא אגייאר למועדון. אגייאר ייכנס כחבר דירקטוריון ואנשים מטעמו ייקחו חלק פעיל בניהול השוטף של המועדון כבר מהעונה הנוכחית ולא כפי שציפו במועדון תחילה כי ישקיע רק החל מהעונה הבאה.

"רוצה להפוך את רענן כץ למספר אחת"

היו"ר דני קליין פתח את הדברים ואמר: "אני בתוכי ידעתי שזה משהו שיקרה, כולנו הכרנו את גומא אגייאר שנכנס לכולנו ללב. הוא הגיע לפני שנתיים, תמך בקבוצה ולאחר תקופה מסוימת חזר לארצו הברית. אנחנו היינו איתו בקשר לאורך כל התקופה. גומא הוכיח שהאהבה שלו לעיר ירושלים ולספורט היא מעל הכל.

"אני גאה להודיע שגומא החליט לתמוך בקבוצה ולקחת את הדברים יותר ברצינות, בכך שהוא ימנה אנשים שישמשו כחברי דירקטוריון. גומא עצמו יישב בדירקטוריון, יחד עם עוד שניים מבני המשפחה שלו. הכניסה שלו לחיים שלנו יכולה לתת לנו יתרון ענק ולאו דווקא בצד הכלכלי".

קליין התייחס בכל זאת לאספקט הכלכלי: "גומא לא מתנה את הצטרפותו בכלום, לא בארינה ולא בכלום. יש כאן רצון לייצר משהו ארוך טווח. אני רוצה שהתקציב של הקבוצה יגדל בצורה הדרגתית ולא יקפוץ פתאום פי שניים או שלושה. אני רוצה לדעת מהיום שיש לי תקציב לעוד שנה שנתיים ולא לעבוד בקפיצות מטורפות".

אגייאר עצמו אמר: "זה אירוע מיוחד מאוד בשבילי ובשביל משפחתי. עברה שנה מאז שהייתי צריך לנוח קצת ולהתרכז בדברים אחרים. חישבתי בראשי מה אני צריך ויכול לעשות בעתיד. גם בספורט בישראל ובעיקר בירושלים. אני רוצה להודות לדני קליין, על שהיה חבר טוב ולאהרון פוגל (יו"ר חברת מגדל). אני מודה לכם שנתתם לי הזדמנות שנייה לחזור לחיים הספורטיביים בישראל כי המחויבות שלי לירושלים ידועה. זה חיבור טבעי לחזור ולהשתלב עם הפועל".

אגייאר נשמע נרגש מאוד והוסיף: "אני רוצה שכולם ידעו שחזרתי בגלל האנשים ואני יודע כמה האנשים פה אוהבים אותי ואני רוצה להגיד שאני אוהב אתכם גם. אני רוצה להיות כאן עוד 25 שנה. לא אמרתי שלא אקח חופשות פה ושם אני רק מקווה שהן לא יהיו כל כך ספונטניות. דיברתי עם דני ואמרנו שאנחנו רוצים להפוך לקבוצה בקנה המידה של ריאל מדריד, ברצלונה ומילאן. אנחנו רוצים לבנות מתקנים ולשפר את התשתיות. זה דבר נהדר לילדים, למשפחות ולאנשים בירושלים".

אגייאר התייחס להצטרפות אפשרית של רענן כץ למועדון: "רענן ואני נפגשנו היום ודנו בהשתתפות שלו בהפועל. אני יכול לומר לכם שאני חושב שאנחנו נהיה מאוד מצליחים אם רענן יצטרף אלינו בירושלים. הוא כל כך מלהיב, שאני אפילו לא יכול לספר לכם כמה. רענן ממש רוצה להיות מקום ראשון ולהיות מתחרה רציני באירופה ולבנות את הקבוצה הזו בצורה הדרגתית וזה גם מה שאני מרגיש. הוא רוצה להיות שותף ואנחנו נמצא את הדרך הכי טובה לעשות את זה. יש לו הרבה קשרים גם ב-NBA ובכלל בעולם. זה בשבילי כמו להחתים את מייקל ג'ורדן, קובי בריאנט או לברון ג'יימס. אני רוצה להפוך את רענן כץ למספר אחת".

בעניין רענן כץ הוסיף אגייאר: "הוא נתן נתן לי את המילה שלו היום שהוא יצטרף אלינו בירושלים ויהיה כאן בטווח הארוך. אנחנו רוצים לבנות אימפריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully