וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס: "נמאס לי. צריך לפתור את בעית השיפוט בארץ"

12.12.2010 / 22:27

יו"ר בני השרון אסר על מאמנו להתראיין: "לא יכול להיות שנאכל קש כל שבוע". עופר ברקוביץ': "ניצחון חשוב במגרש קשה"

שתי הקבוצות שהגיעו הערב (ראשון) לאולם באשקלון ידעו שהמשחק הזה משמעותי מאוד עבורן, וייתן מושג לאן פניהן מועדות. מצד אחד הגיעה בני השרון, שלא מצליחה בתקופה האחרונה להציג יציבות, ומנגד, המארחים מאשקלון השיגו עד כה רק שני ניצחונות העונה. כיאה לקבוצות במשבר, המשחק לא התעלה לרמה גבוה, אך בסיומו ירדה אשקלון עם ידה על העליונה כשניצחה 80:91, כשהיא מקבלת הופעה ענקית מראשון טרנר (34 נקודות) ודרור חג'ג' (19).

מאמן אשקלון, אריאל בית הלחמי לא התרגש יתר על המידה בסיום. "כל משחק הוא לגופו", אמר המאמן, "לכל משחק יש את החיים שלו, והוא מתפתח כמו שהוא. המשחק בשבוע שעבר היה לא טוב מבחינת כדורסל, והיום שיחקנו היום הרבה יותר חכם ונחוש. אני מברך את השחקנים שלי". על ראשון טרנר שרשם שיא עונתי לליגת העל העונה, אמר המאמן: "אין מילים על המשחק של טרנר. עברנו תקופה שלא כל קבוצה הייתה מצליחה לשרוד אותה, ובתקופה כזאת קשה לשחק טוב ולהתחבר. דווקא היום מול קבוצה מהיותר טובות עשינו משחק גדול".

הכוכב השני של המשחק עבור אשקלון היה דרור חג'ג', שהיה זה שאיבד את הכדור במשחק הקודם, שהוביל להפסד מול נתניה. "הרגשתי שאני צריך להחזיר לקבוצה, ולאנשים שמנהלים אותה" אמר הרכז בסיום. "הגענו למשחק הזה במצב לא פשוט, אחרי שלא שיחקנו טוב בשבועות האחרונים ודיברנו כל השבוע שאנחנו צריכים להביא יותר אנרגיות ולהתחיל להחזיר את הביטחון. שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד, הצלחנו להכניס את הגבוהים שלהם לבעיית עבירות, הוצאנו אותם מהמשחק. שיחקנו נכון, פנימה לטרנר וזה ניצח את המשחק".

מנגד, בבני השרון זעמו על השיפוט במשחק, לאחר שגם שון ג'יימס וגם לי ניילון יצאו בחמש עבירות בשלב מוקדם של הרבע האחרון. יו"ר הקבוצה, אלדד אקוניס אסר על מאמנו, דן שמיר ועל בן רייס להתראיין, ותקף את השופטים בסיום: "אני פה כי נמאס לי. היה שיפוט שאני לא ראיתי הרבה שנים כזה דבר. במשחק עם מכבי תל אביב ניסו לקחת לנו את המשחק ולא הצליחו, אתמול ראינו הצגה בזויה של שופט במלחה, ושום דבר לא נעשה. צריך לפתור את עניין השיפוט בארץ, כי בלי זה לא יהיה כדורסל".

אקוניס הכעוס המשיך ואמר: "היום שחקן אחד גמר אותנו, כי שלושה שחקנים בכירים יצאו ב-5 עבירות. שילכו לקלטות ויראו מה קורה. לא יכול להיות כזה מצב שאנחנו נבוא שבוע אחרי שבוע ונאכל קש מהשופטים. אין סרט כזה, עזבו אתכם מכדורסל היום, צריך לבוא ולעשות משהו לטובת הכדורסל הישראלי".

"מאחל לאחי וורן להתאושש"

המנצחת הגדולה של הערב היא ללא ספק מכבי אשדוד, שחזרה אל מסלול הניצחונות אחרי ניצחון חוץ גדול, 83:89 על האלופה מגלבוע/גליל. ההישג של אשדוד גדול עוד יותר כשלוקחים בחשבון שקבוצתו של ליאור ליובין הגיעה למשחק בתקופה טובה, עם שלושה ניצחונות רצופים. אלא שנראה היה שהמפגש המרגש לבית האחים קרטר (ג'וש מאשדוד, וורן מגלבוע/גליל) סייע בעיקר לצד האשדודי, שקיבל 28 נקודות מקרטר, בדרך ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, ומקום שלישי מדהים אחרי 9 מחזורי ליגה.

"במחצית השנייה עשינו עבודה קבוצתית מדהימה", אמר מאמן אשדוד, עופר ברקוביץ' בסיום, "הגנתית והתקפית. עבדנו טוב, היינו צריכים לתמרן מהפתיחה בלי וואלאס, שכולם יודעים מה התרומה שלו לאשדוד. כל השחקנים שעלו עשו עבודה נהדרת והשגנו ניצחון חשוב באחד המגרשים הקשים בארץ". על העובדה שקבוצתו מדורגת כרגע במקום השלישי בליגה אמר המאמן: "מוקדם כרגע להיכנס לספקולציות לגבי המיקום. חשוב לנו להתגבש כקבוצה ולהתקדם הלאה. לא יהיה לנו טיול מול אשקלון".

כוכב המשחק הבלתי מעורער היה ג'וש קרטר, שכאמור תפר 28 נקודות והיה האיש של האשדודים ברגעי הסיום. "חבריי לקבוצה הקלו עליי את המלאכה", אמר קרטר בסיום, "אני רק קלעתי את הזריקות החופשיות. זו תחושה טובה לנצח, אבל היה מוזר לשחק נגד אחי. יש לנו קבוצה מצוינת, עשינו ניצחון גדול ואני מקווה שנמשיך לנצח. אני מאחל לאחי וורן להתאושש ולנצח כמה שיותר משחקים בהמשך".

מנגד, בגלבוע/גליל כאבו את ההפסד הביתי לאחר שהקבוצה הוליכה לאורך מרבית המשחק. "הובלנו רוב המשחק אבל לא בבטחה", אמר ליאור ליובין בסיום. "זה נראה כל הזמן פער שניתן לסגור אותו. כמה סלים גדולים שלהם סגרו את הפער ופתחו את המשחק מחדש. המשחק התחיל מחדש באמצע הרבע האחרון והם עשו מהלכים טובים ושיחקו טוב. הגיע להם לנצח. יכולנו לנצל יותר את הרבע הראשון אבל לא עשינו את זה ובסוף שילמנו מחיר על הנינוחות והרוגע שלנו".

גל מקל, שרשם משחק אישי טוב, אמר לאחר ההפסד: "המשחק היה בידיים שלנו שלושה וחצי רבעים. הם התחילו פשוט לקלוע שלשות באחוזים מדהימים והעונשין שלנו הרג אותנו. נכנסנו למין הרגשה כזאת שהכל הולך לנו קל ואנחנו ומשייטים לעוד ניצחון קליל בבית. קצת נלחצנו שהם התקרבו ולא הצלחנו לשחק את המשחק השוטף שלנו. ברגעים המכריעים הם ידעו לקלוע את הקליעות החשובות. אנחנו עדיין מאמינים בסיכויים לעלות לשלב הבא ביורוקאפ. אנחנו רוצים לנצח את סדוויטה פה ביום שלישי ומאמינים שאפשר לנצח גם בסלוניקי למרות שזה לא קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully