וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את הפועל חולון 63:102

מכבי ת"א של העונה לא מזלזלת באף יריבה ומי שחוותה זאת על בשרה הפעם הייתה הפועל חולון, שהובסה ביד אליהו 102:63

קצת יותר מ-12 דקות החזיקה הערב (שני) הפועל חולון מעמד נגד מכבי תל אביב, עד שהתפרקה או שהצהובים החליטו לפרק אותה - תבחרו בעצמכם. האורחת הגיעה ליד אליהו עם ניצחון ליגה בודד אותו השיגה במחזור האחרון, כפתה על הקבוצה החזקה שמולה 30:30 מעט בתוך הרבע השני, אבל שם גמרה את הסיפור. המשחק התסיים ב-63:102 ותעשו בעצמכם את החשבון הפשוט מה הייתה התוצאה ב-28 הדקות הבאות.

הפתיחה של מכבי לא רמזה על ההגנה הנהדרת שהיא הציגה מאז פתיחת העונה. חולון ייצרה נקודות כמעט בכל התקפה בעיקר דרך רוברט היית וג'ימי ארנולד הבלתי נגמר, ניצלה תרדמת בצהוב והצליחה לרדת אחרי רבע אחד בפיגור מינימלי 28:26.

אלא שה-30:30 שהגיע כמה דקות אחר כך היה גם השלב בו מכבי החליטה להרוג את המשחק ועם תצוגות בשני הצדדים של המגרש היא רצה ל-1:20 כדי לגמור את הסיפור. אם מישהו חשב שעכשיו מכבי תרדם שוב, בפתיחת הרבע השלישי הוא הבין שטעה. הצהובים המשיכו לרוץ, ההפרש גדל ותפח וההפסד של חולון הפך לתבוסה, כשאפילו ג'ף פוט משחק במדי המארחת.

מבחינת מכבי זה היה עוד ניצחון ליגה קל, בבחינת אימון או חימום לקראת המשחק הבאמת חשוב שלה השבוע, נגד פרוקום הפולנית ביורוליג. חולון לא תהיה מאוכזבת כי היא לא באמת חשבה שהיא תצא מיד אליהו עם שתי נקודות. זו לא הליגה שלה, זו לא הליגה של אף אחת מהקבוצות הישראליות כרגע.

שחקן מכבי תל אביב, דורון פרקינס. אלן שיבר, מנהלת ליגת העל בכדורסל
רק חימום לפרוקום. פרקינס/מנהלת ליגת העל בכדורסל, אלן שיבר

מהלך המשחק

רבע 1

שלוש שלשות של רוברט היית, ריץ' מלצר ומורן רוט העניקו לחולון פתיחה טובה ויתרון 9:11, אבל הצהובים דחפו עוד ועוד כדורים לשחורציאניטיס, שדאג לייצר נקודות וכשעל השעון 4:27 לסיום הרבע, הורה לוח התוצאות על 16:16. בהמשך בלאט הכניס כמה שחקנים טריים שעשו עבודה טובה יותר והחלו לבסס יתרון. הנדריקס חסם, פארגו ובורשטיין קלעו, אידסון היה חכם כהרגלו, אבל חולון המשיכה להפציץ מחוץ לקשת ואחרי 10 דקות 26:28 למכבי.

רבע 2

שתי הדקות הראשונות של הרבע השני היו דומות ל-10 הדקות הראשונות וחולון עוד הצליחה להשוות ל-30:30, אבל בשלב הזה מכבי הידקה אחיזה במשחק ובקצב שלו, חולון החטיאה כמה זריקות והצהובים רצו ל-1:20 ול-31:50. חולון עוד הצליחה להתעורר מעט ולצמק, אבל עדיין ירדה בפיגור משמעותי להפסקה.

רבע 3

את הנקודות הראשונות שלה ברבע השלישי, חולון קלעה אחרי שמכבי צברה כבר 9 משלה. עם קצת מאמץ הגנתי ובחירת זריקות נכונה בהתקפה, מכבי לא התקשתה לעלות כבר ל-40:65 והתפנתה לספק הצגות לקהל.

רבע 4

אחרי שהרבע השלישי הסתיים ב-6:26 לטובתה של מכבי, גארבג' טיים הפך לאנדרסטייטמנט להגדרת 10 הדקות האחרונות. שארפ הצטרף ממעמקי הספסל היישר לחגיגה בצהוב, יניב גרין הגדיל את כמות הדקות שלו ואפילו ג'ף פוט זכה להרגיש את הפרקט מקרוב. בסיום 63:102 קליל לסגנית האלופה.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס 12, דייויד בלו 11, ליאור אליהו 10, ג'רמי פארגו 10 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, , טל בורשטיין 10 ו-7 אסיסטים, צ'אק אידסון 9 ו-4 אסיסטים, דורון פרקינס 9, גיא פניני 9, דרק שארפ 8, ריצ'רד הנדריקס 8 ו-3 חסימות, יניב גרין 6. ג'ף פוט שיחק ולא קלע.

להפועל חולון: ריץ' מלצר 19, ג'יימי ארנולד 12, רוברט היית 8, קאסיב פאוול 8, דרור דוידי 5, עמית בן דוד 3, מורן רוט 3 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 איבודים, ניר כהן 3, בריאן טולברט 2, עידו סטולרו שיחק ולא קלע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully