וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי דורסמן התפטר מהפועל חולון

6.9.2010 / 17:20

המאמן שהודיע על התפטרותו בעקבות עזיבתם של חברי העמותה: "אין לי שום סיבה להישאר שם". דני פרנקו עשוי להחליפו

זה היה באוויר כבר כמה שבועות, אבל היום (שני) זה הפך לעובדה קיימת: מיקי דורסמן התפטר מתפקידו כמאמן הפועל חולון. דורסמן הודיע על ההחלטה, ואמר כי היא נבעה מהתפטרותם של שלושת מנהלי הקבוצה אתמול בערב. המאמן המתפטר צפוי להיפגש הערב עם עוזר מאמן הקבוצה, דני פרנקו, ולבקש ממנו להישאר ולאמן את הקבוצה במקומו.

"אני מאוד מאוכזב וזה בלשון המעטה", אמר בעצב מיקי דורסמן לוואלה! ספורט. "הודעתי על התפטרותי עקב ההתפטרות של שלושת המנהלים שהביאו אותי. אני מאחל להם בהצלחה".

- ציפו ממך אולי שתהיה גם המנהל, הספונסר והמאמן. זו הסיבה שהתפטרת?

"לא. לא ביקשו ממני שום דבר. לא מצפים ממני לשום דבר. ציפו רק שאהיה מאמן. הקבוצה הגיעה לאן שהגיעה ואם המנהלים הודיעו שהם הולכים אז לי אין שום סיבה להישאר שם. אני מאוד עצוב כי חולון תמיד חשובה לי". דורסמן אמר שלא דיבר עדיין עם האוהדים אך דיבר עם דני פרקנו. "וודאי שדני פרנקו יודע על הצעד הזה. דני ידע שזה משהו שהיה עלול לקרות, אבל בסופו של דבר גם אני וגם הוא חשבנו שנאמן את הקבוצה ולא נגיע למצב הזה אבל אין מה לעשות".

"מאחל לחולון הצלחה"

- איך הגיעה חולון למצב הזה שלא נותר כסף לשחקנים. מה בדיוק קרה?

"היו טעויות בחישובים. לא בחישובים המתוכננים אלא כוונתי בחישובים של כספים שהיו אמורים להגיע, ואנשים חזרו בהם מהבטחתם להביא כספים לקבוצה. נוצר חוב כלכלי בזמנו ואז הדבר הזה התעכב למשך חודשיים". המאמן הוסיף ואמר: "אני מאחל לחולון בהצלחה".

כזכור, סובלת הקבוצה מקשיים כלכליים כבדים, המקשים מאוד על הבאת שחקני חיזוק זרים, ורק לא מזמן דרשה משחקניה הישראלים שחתומים בקבוצה לקצץ בשכרם. בתחילה סירבו השחקנים, אך בהמשך הסכימו לקיצוץ של כעשרה אחוזים ממשכורתם, בתנאי שהכסף יוחזר להם בסוף העונה. חולון שיחררה את הגארד דגן יבזורי, שחזר אל הקבוצה ממנה הגיע בעונה שעברה, גלבוע/גליל, במטרה להעניק לעצמה עוד מרחב נשימה, ומנסה נואשות להציע את הרכז שלה, מורן רוט לשאר קבוצות הליגה בכדי לפנות עוד שכר, אך כאמור היום מתברר שהמצב אינו מספק.

בהודעה הרשמית שהוציא המועדון נמסר: "מיקי דורסמן הודיע היום על התפטורתו מהפועל חולון. החלטה זו נקבעה בעקבות פרישתם של מספר חברי עמותה מרכזיים שהיו אלה שגרמו למיקי לחזור בעונה הקודמת לקבוצה ולהשאירה בליגה. דורסמן הגיע להחלטה לאחר אי הבנות ובעיות בתקציב הקבוצה לקראת העונה הקרובה. במשך כחודשיים ניסו חברי העמותה להגיע ביחד עם מיקי דורסמן לפתרונות, אך ללא הצלחה. בפגישה שהתקיימה היום לבין חברי העמותה הגיעו כולם להחלטה הסופית. חברי העמותה התפטרו מתפקדים ובעקבות זאת התפטר גם דורסמן. במהלך הערב צפויים לצאת עדכונים לגבי מצב הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully