וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון נשארה בליגה עם 64:75 בנהריה

שתי הקבוצות נלחמו במשחק מלא תהפוכות, אך האורחת התעלתה במחצית השנייה והשיגה ניצחון שהשאיר אותה בליגה

כנראה שששחקנים יכולים להתחלף, אבל האופי תמיד נשאר. זה הסיפור של הפועל חולון מודל 2009/10. אומנם היא לא רצה לאליפות או הייתה קרובה לזכייה בגביע כמו בעונות שעברו, אבל הקבוצה של מיקי דורסמן סיפקה לקהל העצום שלה סיבה למסיבה היום (שני), כשחזרה מפיגור 41:31 במחצית לניצחון 64:75 על עירוני נהריה בחוץ, השלימה 2:3 בסדרה כולה והבטיחה את הישארותה בליגה. נהריה, שניצחה את שני משחקי הבית הקודמים, נפרדה מליגת העל אחרי שבע עונות רצופות.

כנראה שחולון חלמו על ניצחון, אבל בטח שלא על תסריט כזה. הצהובים הוליכו 18:24 אחרי הרבע הראשון, אך קרסו והפסידו את השני 7:23, כשהם יורדים בפיגור 41:31 ונראים שבורים לחלוטין. למחצית השנייה עלו החולונים כקבוצה אחרת לחלוטין וניצחו את הרבע השלישי 4:24, כשהם מסתמכים דווקא על היכולת של הישראלים ניב ברקוביץ' ויוני ניר. הרבע האחרון כבר היה יותר צמוד, אך נהריה לא הצליחה לחזור, הפסידה 75:64 וירדה לליגה הלאומית.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה צמודה במיוחד ועם מלחמה על כל ריבאונד, כשגרייבס מחולון ממשיך את היכולת המצוינת שהפגין לאורך כל הסדרה וקולע ארבע נקודות, מהצד השני נהריה נהנתה מפתיחה חזקה של למאר גריר, שפתח עם שש נקודות והשאיר את נהריה בתמונה עם פיגור 14:12 אחרי שבע דקות, בהן איבדה חולון חמישה כדורים מול אפס של המארחת. חולון נראתה רגועה יותר והתחילה לפתוח פער בזכות חמש נקודות של בראטיץ', כשנהריה מצליחה להישאר בתמונה בזכות ארבע כדורים חוזרים חשובים בהגנה. בסוף הרבע הראשון התוצאה 18:24 לזכות האורחת.

הרבע השני התחיל עם ריצת 0:8 של נהריה, שעלתה ליתרון 24:26 הרבה בזכות ארבע נקודות של דילייני, הטבעה גדולה של רוברטס והרבה רוח לחימה שהביא איתו מהספסל ברק פלג. דורסמן קיבל עוד סיבה לדאגה כשראה את אייבורי וגרייבס מבצעים עבירה שלישית כל אחד. נהריה המשיכה לרוץ ובעזרת מתפרצות והגנה חזקה הצליחה לעלות ל-29:36. הקבוצה של ג'ינו המשיכה את המומנטום וסיימה את הרבע בניצחון 7:23 ואת המחצית ביתרון 31:41.

חולון התאוששה מהר מהרבע השני הגרוע ופתחה את המחצית השנייה עם ריצת 4:14 ושוויון 45:45, בזכות נקודות ומלחמה שבאו מהישראלים ניר וברקוביץ'. נהריה נראתה רע מאוד ונשארה תקועה על 4 נקודות אחרי 8 דקות ברבע. נהריה המשיכה להיות חסרת ביטחון ולא הצליחה לייצר נקודות עד סוף הרבע, אותו סיימה בהפסד מחפיר 24:4, ובפיגור של 55:45.

הרבע הרביעי, בניגוד לשניים שקדמו לו, נפתח בצורה די מאוזנת כשנהריה לא מצליחה לפתח ריצה והאורחת שומרת על היתרון. דילייני וסמית התעוררו בנהריה והצליחו לצמק את הפער הגדול ל-66:60 שתי דקות וחצי לסיום הדרמה. אך חולון לא הורידה את הרגל מהגז ושלשה גדולה של יצקן ועוד קליעות עונשין מדויקות שלו הוציאו את הרוח מהמפרשים של נהריה וסידרו לדורסמן ניצחון 64:75 ועונה נוספת בליגת העל.

סטטיסטיקה

עירוני נהריה: פול דילייני 20 נקודות (6 ריבאונדים), סטיבן סמית 16, למאר גריר 9, ברק פלג 7, ליאור שגב 4, אדם באלינג'ר 4, ולאדי ירמישין 2, ג'רון רוברטס 2.

הפועל חולון: וייקין קלי 16 נקודות (8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), ניב ברקוביץ' 15, אנטוניו גרייבס 13, ג'ון תומאס 9 (11 ריבאונדים), סאשה בראטיץ' 5, יריב יצקן 5, יוני ניר 5 (7 ריבאונדים), שון דניאל 3, ליאור ליפשיץ 2, טייטוס אייבורי 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully