וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "הניצחון הזה מאוד חשוב להמשך"

איתן נוח

22.2.2010 / 22:40

מאמן אשקלון היה מרוצה מה-77:85 על בני השרון: "זה נותן לנו הפרש של 2 נצחונות עליהם". שמיר זעם על השיפוט: "שערוריה"

עמוק בתוך הרבע השני הערב (שני), הובילה בני השרון על עירוני אשקלון ביתרון דו-ספרתי שהגיע עד 14 נקודות. ואז הגיעו עשר הדקות הבאות, ואיתן מהפך ענק שהזיז את היתרון הדו-ספרתי לצד האשקלוני, בדרך ל-77:85 נאה בסיום. החבורה של אריאל בית הלחמי רושמת נקמה קטנה בקבוצה שהדיחה אותה מחצי גמר גביע המדינה בשבוע שעבר.

"בחצי הראשון שיחקנו בצורה נוראית. אפשרנו להם לעשות כל מה שהם רצו, בדיוק כמו שהיה בחצי הגמר. לא שמרנו ולא הגבנו", הודה בית הלחמי בסיום. "בחצי עשינו מסע התעוררות ועלינו אחרת. עשינו שינויים קטנים בצורת ההגנה שלנו. בסופו של דבר החצי השני היה כמו שרצינו. מה שחשוב זו הליגה ואני שמח שידענו לשים את חצי הגמר מאחור. הניצחון הזה מאוד חשוב להמשך, זה בעצם נותן לנו הפרש של שני ניצחונות עליהם".

בנוגע לאוויס וואייט, שאכזב עד כה, והערב קיבל הזדמנות והיה מצוין, אמר המאמן האשקלוני: "הוא יישאר עד סוף העונה. מגיע לו המון מחמאות. הוא לא שיחק הרבה זמן ובצ'אנס הראשון שהוא קיבל, הוא היה גדול. דרור דוידי גם היה גדול היום והוא צריך להמשיך לשכנע אותנו שאנחנו צריכים להישאר בסגל הזה ולא להביא עוד שחקן".

מורן רוט, שהיה פנטסטי במחצית השניה, הוסיף: "הפנמנו שאנחנו לא יכולים לשחק ככה, זה לא מה שמצפים מאיתנו ולא מה שבאים לראות מאיתנו. שטפנו את עצמו במחצית וזה עבד. הפכנו את המשחק. אני חושב שזה המשחק הראשון שלנו העונה שהצלחנו להפוך את המשחק ולנצח. הניצחון הזה חשוב, הוא היה גורלי גם למאבקים על המקומות לפלייאוף. אני חושב שכולם התעלו והקריבו את עצמם בהגנה".

מנגד, המאמן המפסיד, דן שמיר, החמיא ליריבתו, אך לא שכח גם לבקר את שלישיית השופטים. "ברכות לאשקלון. איבדנו 11 כדורים ברבע השלישי ואסור שזה יקרה לנו. ההתנהגות של השופטים הייתה שערורייה, אסור להם לדבר ככה. לא משנה מי הוא, שופט לא יכול לדבר ככה למאמן. הוא לא יכול להגיד למאמן לעוף מפה והוא לא יכול לצעוק עליי. שיטפלו בטעויות, שיטפלו בשיפוט הלא מדוייק שלהם. אני בעד הסתכלות מקצועית על הדברים. צריכה להיות אינטראקציה הוגנת. צריכים שיהיו כללים ולא יעלה על הדעת שזה ילך לכיוונים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully