וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב בורגר מונה למאמנה הקבוע של עירוני ר"ג

איתן נוח

21.2.2010 / 22:23

המאמן הצעיר השיג ניצחון שני ברצף, 80:86 על נהריה, ומונה. ג'ינו: "אסור לגילי כהן לשפוט אותנו, השיפוט שלו מגמתי"

אחרי חודשים ארוכים וקשים, השיגה הערב (ראשון) עירוני רמת גן את ניצחון הליגה השני שלה ברציפות, 80:86 על עירוני נהריה במשחק תחתית. הקבוצה מאולם זיסמן עדיין מסובכת במעמקי הטבלה, אבל אין ספק שמצב הרוח השתפר והמאמן הצעיר יניב בורגר, שהדריך את הקבוצה בשני הניצחונות, קיבל בסיום המשחק הודעה מהיו"ר בני ברנר, לפיה הוא ישמש כמאמן הקבוע עד סיום העונה.

בורגר התייחס בסיום לרבע האחרון, בו כמעט שמטה רמת גן יתרון שהתקרב ל-20 נקודות: "אנחנו צריכים ללמוד גם איך להוביל, עד כה לא היינו רגילים לזה. אני שמח שעכשיו נכנסנו לליגה ואני חושב שהביטחון העצמי של חלק גדול מהשחקנים יעלה. לא צריך לעשות מזה יותר ממה שזה - ההסתברות שנצא מהפלייאוף התחתון עדיין קלושה. אנחנו מכוונים לסדרה אחת במאי כי זה מה שחשוב. הניצחונות עד כה חשובים לביטחון ולאמונה".

ברנדון יואניג הוסיף: "תמיד היינו קבוצה טובה, אבל לא ידענו איך לנצח. יש לנו שחקנים חדשים ומאמן חדש. הכל הולך טוב עבורנו. אנחנו לא הולכים לליגה השנייה, לא ניתן לרמת גן לרדת ליגה. הגיע הזמן שיהיה שינוי. יניב שינה את המשחק שלנו ודברים החלו לזרום עבורנו".

גארי פורבס, שהצטיין במשחק הבכורה שלו בקבוצה, אמר: "זה היה משחק קשה, המאמן רצה שנילחם. ידענו שזה לא יהיה משחק קל, היינו ביתרון גדול ונתנו להם לחזור, זה משהו שנצטרך לעבוד עליו. ההרגשה כרגע טובה, אנחנו צריכים להתאמן חזק, להשתפר, להתחבר ובתקווה שגם בשבוע ננצח. הכל אפשרי, גם לנצח את מכבי תל אביב".

ג'ינו: "רמת גן צריכים להגיד תודה לגילי כהן"

"זה משחק של לחץ, משחק שהתכוננו אליו שבועיים. מי שניצחה ניצחה בצדק", סיכם המאמן המפסיד יעקב ג'ינו, שהתפנה לבקר בצורה קשה גם את השופט גילי כהן: "הניצחון מגיע להם, אבל הם צריכים להגיד תודה לגילי כהן. אסור לו לשפוט אותנו, כל הזמן הוא שופט אישי, הוא כבר העיף אותי ממשחק אחד. אני חושב שהשיפוט שלו מאוד מגמתי. אני עדיין חושב שהקבוצה שניצחה, ניצחה בצדק, אבל זה מאוד מרגיז שהוא היה מעורב, זה פשוט שיטתי איתו".

על המשחק עצמו הוסיף ג'ינו: "לשחק מול רמת גן זה לא קל, אולי המיקום שלהם בליגה לא מראה את זה, אבל יש להם שחקנים ברמה גבוהה. זו קבוצה שנמצאת במומנטום וניצחה בצדק. אני מאוד מאמין ביכולת של השחקנים שלי, אני מאמין שההנהלה לא תיכנס ללחץ, אנחנו נגבש את הקאדר שיש לנו. לא צריך לפחד מהמקום האחרון, שבוע הבא יש לנו משחק חשוב מול עפולה. כרגע מן הסתם אנחנו מועמדים לפלייאוף התחתון".

לעומת נהריה, בנתניה דווקא חגגו הערב ניצחון על הפועל עפולה, אחרי תקופה לא פשוטה. "אני שמח על הניצחון החשוב אחרי ההפסדים בליגה ובגביע", אמר מאמן נתניה, אריק אלפסי. "עשינו היום צעד גדול לכיוון הטופ 8. באנו למשחק הזה אגרסיביים ושיחקנו טוב מאוד בהגנה. אני מרוצה מכך שכל מה שתרגלנו באימונים יישמנו גם במגרש. הספסל שלנו מתחיל להראות עומק וכעת הדברים תלויים רק בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully