וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי: "רוצה לאתגר את הקבוצה שלי"

מאמן נתניה לא מתכוון לנוח על זרי הדפנה גם אחרי הניצחון על עפולה. שמיר מרוצה מההגנה, שעשוע מהניצחון הראשון של נהריה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

במשחק כדורסל לא גדול, אבל מלא אמוציות ומוטיביציה, גברה הערב (ראשון) אליצור מכבי נתניה 79:84 על הפועל עפולה במשחק במסגרת המחזור השלישי בליגת העל ונותרה בלתי מנוצחת. לקבוצה מהעמק לעומת זאת, היה זה הפסד ראשון העונה. "לא היה משחק גדול היום, אבל אני שמח שהשחקנים ידעו להתעלות", סיכם המאמן המנצח, אריק אלפסי, "אין ספק ששתי הקבוצות רצו את הניצחון הזה. זו עדיין תחילת עונה, קבוצות לא מחוברות, זה חשוב לקחת את הניצחונות האלה. אין ספק שעכשיו יתנו יותר קרדיט לקבוצה שלנו, אבל יש לנו מבחנים מאוד קשים עכשיו, ובוא נבחן את הקבוצה במשחקים הללו. אני רוצה לאתגר את הקבוצה שלי ולהביא אותה לנצח קבוצות קצת יותר טובות. אני בטוח שבאולם הביתי אנחנו ננצח גם קבוצות יותר טובות".

רבי: "ריכוז הכריע את המשחק"

דנילו פינוק, שקלע הערב 21 נקודות עבור נתניה, חלקן בדקות ההכרעה, הצנטע בסיום: "עדיין לא שיחקתי משחק טוב לפי הגדרתי. אני עוזר לקבוצה שלי ואני כל מה שאני יכול. לא שיחקתי טוב מאז שהגעתי, אבל אני יכול להבטיח שאני אמשיך לעבוד קשה בשביל זה".

שמוליק ברנר, שחילק לחבריו שבעה אסיסטים, הוסיף: "מבחינת השחקנים בשום שלב לא באנו בגישה שאנחנו קבוצה קטנה וגם לא גדולה. אנחנו יודעים איפה אנחנו ואנחנו רוצים לעבוד קשה. הציפיות שלנו לא השתנו, אנחנו קבוצה בבנייה. ניקח צעד צעד, אנחנו לא רוצים לקפוץ מעל הפופיק".

אצל המפסידים המאמן אלי רבי אמר: "אני חושב שבעיקר ריכוז הכריע את המשחק. לא ניצלנו את הדקות שברנר היה בחוץ, הייתה לנו אפשרות לעלות ליתרון דו ספרתי, אבל היו לנו הרבה שגיאות בהגנה ובהתקפה. אני עובד בקבוצה שאני לא בונה בה על כלום, אני מנסה להתכונן ממשחק למשחק, עד היום זה עבד בסדר".

ניצן חנוכי החמיא ליריבה: "לנתניה יש קבוצה מצוינת. בלי קשר אני חושב ששיחקנו לא טוב היום. נתניה לקחו לנו כמה ריבאונדים בהתקפה שגמרו לנו את המשחק ואני מקווה ששבוע הבא נחזור ליכולת שלנו. היה חם, שחקנים החליקו מהפרקט הרטוב, אבל לא הרגשנו משהו מיוחד באולם".

שמיר מרוצה מההגנה של בני השרון

קבוצה נוספת שניצחה הערב הייתה בני השרון, שכבר הוליכה בהפרש דו ספרתי במחצית הראשונה מול עירוני אשקלון, אבל הרשתה ליריבתה לחזור וגברה עליה בתום מותחן 63:65. עומאר סניד האורח נפצע במהלך המשחק בקרסול, ניסה לחזור לשחק אך לא הצליח. באשקלון חוששים שמדובר בפציעה חמורה.

מאמן בני השרון, דן שמיר, אמר אחרי המשחק: "במחצית השנייה המשחק נגרר להיות משחק צמוד ועצבני ובסוף זה היה יכול להיגמר באותה מידה לצד השני. אני מרוצה שבהגנה אנחנו מחזיקים קבוצות על סקור ואחוזים נמוכים. לא קל להיכנס אלינו לצבע ואנחנו מפגינים אופי במשחקי בית, אני מקווה לראות את זה גם במשחקי חוץ".

אורי יצחקי הזכיר את ההפסד לעפולה בשבוע שעבר: "זה היה משחק עם הרבה אופי אחרי שבשבוע שעבר קיבלנו מכה לא פשוטה. הכדורסל שלנו לא יציב כרגע והיה חשוב לקחת את המשחק בשיניים. אני שמח שניצחנו את המשחק הזה".

המאמן המפסיד, אריאל בית הלחמי, אמר: "בחצי הראשון כל מה שדיברנו עליו לפני המשחק לא עשינו. עומאר נפצע וזה שיבש לנו את התוכניות, אני מקווה שהפציעה שלו לא קשה. בחצי השני כבר שיחקנו הרבה יותר טוב. היה משחק פיזי עם הרבה מגע וסקור נמוך ונגמר כמו שנגמר. לא היינו אמורים לעשות פאול על אורי יצחקי אלא על האחרים, אבל עשינו על מי שקיבל את הכדור. היה לנו מספיק זמן להגיע לזריקה טובה והסתבכנו, אבל את המשחק הפסדנו קודם במהלכים שלפני ההתקפה האחרונה".

שעשוע שמח בחלקו

עירוני נהריה אמנם הזיעה הערב לא מעט, אבל זה השתלם לה, כשניצחה 76:80 את מכבי רמת גן והשיגה, למעשה, ניצחון ראשון העונה. עודד שעשוע, שהיה טוב מאוד בשורות המנצחים, אמר בסיום: "הרגשה תמיד טובה לנצח, שיחקנו בסדר היום. עשינו פחות או יותר מה שהיינו צריכים לעשות. קצת התעייפנו, אבל הכי חשוב זה הניצחון, ואני שמח שהשגנו את זה. זו קבוצה חדשה, וכל אחד מחפש את המקום שלו, כולל אני. היום זה הסתדר, אני שמח, אני מקווה שזה ימשיך ככה. אני לא בא לבוא ולהצהיר הצהרות על כל ניצחון או הפסד. אנחנו באים ממשחק למשחק, מתאמנים קשה ומתמקדים בשבוע הבא".

מנגד, דני גוט נחל את הפסדו השלישי כמאמן מכבי רמת גן, וזה ממש לא נראה טוב עד כה. "היום באנו יותר נחושים, יותר אגרסיביים, עצרנו את נהריה במשחק העומד, אבל יותר מדי טעויות של חוסר ניסיון מנעו מאיתנו לנצח, וככה נתנו את הניצחון לנהריה". לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא אמר המאמן: "אנחנו נתכונן למשחק כמו לכל משחק, ניתן את הכל ונהיה אגרסיביים כמו שהיינו עד עכשיו. אנחנו באמצע ריצת מרתון, נתקענו קצת, אבל נמשיך. זה הסגל שיש לנו, אם נרגיש בעתיד שנרצה לחזק אז נחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully