וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סי פלוט-רוסה חתם במכבי חיפה

11.8.2009 / 0:04

גארד נבחרת פורטו ריקו, שכמעט ושיחק ב-NFL, חתם בקבוצה של ג'ף רוזן. פלוט-רוסה: "מקווה להוביל את הקבוצה לפיינל פור"

מכבי חיפה החתימה הערב (שני) בצורה רשמית את שחקן נבחרת פורטו ריקו ג'סי פלוט-רוסה, שסיכם בקבוצה במהלך השבוע שעבר. פלוט-רוסה שיחק העונה במדי אתלטיקו סן חרמן מפורטו ריקו, והוא צפוי להיות אחד השחקנים המפתיעים בסגל של אבי אשכנזי. "אני מאד שמח להצטרף למערכת של מכבי חיפה", אמר פלוט-רוסה שנמצא במחנה אימון של נבחרת פורטו ריקו, "אני מצפה בכליון עיניים להגיע לישראל ומקווה לעזור להוביל את הקבוצה אל הפיינל פור".

מאמן חיפה אבי אשכנזי הגיב על ההחתמה ואמר: "ג'סי מביא ניסיון, מנהיגות ופיזיות לקבוצה, מה שיתרום למוניטין שלנו כקבוצה פיסית". הבעלים ג'ף רוזן הוסיף: "לצרף מישהו כמו ג'סי, שיש לו מנטליות קשוחה של שחקן פוטבול ולא חושש מאף אחד על הפרקט, יביא לקבוצה שלנו משהו נוסף וחשוב שעוד אין לה".

פלוט-רוסה (25, 1.93) הוא בוגר מכללת וירג'ינה קומונוולת' משנת 2007, כשבעונתו האחרונה במדי המכללה הוא רשם 10.7 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק. כשסיים את עונת המכללות ויתר על ניסיון להכנס ל-NBA וניסה דווקא קריירה של שחקן פוטבול. פלוט-רוסה התאמן ואף נבחר בדראפט ה-NFL על ידי הניו יורק ג'טס בתור תופס, אך שוחרר ולא קיבל חוזה. לאחר מכן חזר לכדורסל ושיחק שנתיים במדי פג'ארדו מהליגה הפורטו ריקנית.

בתחילת העונה החולפת ניסה פלוט-רוסה את מזלו במדי קפאלביק האיסלנדית, קלע בחמישה משחקים 34.8 נקודות והוריד 9.6 ריבאונדים אך שוחרר באוקטובר בגלל המשבר הכלכלי באיסלנד. משם עבר לקופנהגן הדנית בה רשם 22.2 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק לפני שחזר למולדתו לתחילת העונה בפורטו ריקו. עד כה העונה רשם הגארד 23.9 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully