וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת עולם במכבי תל אביב

פדרמן ורקנאטי, מבעלי הצהובים, ידרשו מרענן כץ למכור את מניותיו. גם מזרחי צפוי להצטרף לבקשה. כץ: ”את כל מה שיש לי לומר, אגיד בישיבה”

בשבוע הבא תקיים הנהלת מכבי תל אביב ישיבה, שיש במועדון המגדירים כדרמטית. במוקדם או במאוחר, הישיבה עשויה להוביל לשינויים במבנה ההנהלה. בישיבה תוצב בפני כץ בקשה מצדם של יתר שותפיו למכור את חלקו (33.3% מהמניות) במועדון.

לכץ ידוע כי בתקופה האחרונה מתגבש כנגדו גוש חוסם בהנהלת מכבי, הכולל את דיוויד פדרמן, שי רקנאטי וגם את היו"ר שמעון מזרחי, שנחשב בעבר לבעל בריתו של כץ. בימים האחרונים קיבל כץ מסרים רבים, לפיהם הוא צפוי לעמוד בפני ישיבה סוערת במיוחד. ייתכן כי פדרמן ורקנאטי יבקשו לרכוש את המניות בעצמם. חלופה אפשרית אחרת היא צירוף איש עסקים נוסף.

אל כץ נשלח לפני מספר ימים מכתב ארוך, בן מספר עמודים, ובו גוללו שותפיו במכבי את הסיבות שבגינן היו שמחים אילו היה מוכר את חלקו. בניגוד לדברים שפורסמו, לפיהם ביקשו הבעלים את התנצלותו של כץ, במכתב הסבירו לו שותפיו מדוע הם אינם מעוניינים שימשיך כבעלי הקבוצה. במכתב, עליו היו חתומים שמעון מזרחי, דיוויד פדרמן ושי רקנאטי, צוין כי מבחינה חוקית הם אינם יכולים להכריח את כץ למכור את חלקו, אך טענו כי הם אינם יכולים עוד להמשיך כשותפיו.

כעת עוד לא ברור כיצד יגיב כץ לבקשה. איש העסקים הישראלי-אמריקאי ינחת בישראל בשבוע הבא, לצורך אירוע משפחתי, אולם ישיבת ההנהלה תהיה גולת הכותרת של ביקורו. כזכור, כץ החרים את אירועי פיינל פור הליגה הישראלית בשל הסכסוך המתמשך עם שותפיו.

שמעון מזרחי סירב להתייחס לדברים. דייויד פדרמן מסר כי "אני לא מדבר על שותפים בכלי התקשורת". שי רקנאטי מסר כי "מעולם לא ביקשתי מרענן שיתנצל. מה שיש לי לומר לו אגיד, אבל לא דרך כלי התקשורת. זה לא מכובד. אם הוא בוחר להתייחס כך לשותפיו, שיעשה את זה. שישפטו הקוראים האם הדברים שרענן אמר בעבר נאים וצודקים. ממנו אני לא אפגע". רענן כץ מסר בתגובה כי "את כל מה שיש לי להגיד לשותפיי, אומר בישיבה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully