וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במידה ופניני יעזוב, ירושלים תפנה למזרחי

11.7.2008 / 11:28

לגיא פניני אופציית יציאה לאירופה עד ה-20 ליולי, ובמידה ויממש אותה, תפנה הקבוצה לשחקנה לשעבר. נמשכים החיפושים אחר רכז זר

בהפועל ירושלים סופרים את הימים במתח עד ה-20 ביולי, התאריך האחרון בו יוכל גיא פניני לממש את אופציית היציאה שלו לחו"ל תמורת פיצוי כספי נמוך. לפניני הייתה הצעה כספית מולנסיה הספרדית, אך בשלב זה נראה כי השחקן לא יגיע לקבוצה. קבוצה נוספת שפנתה לפניני היא מאריופול האוקראינית, והיא אף הציעה לו הצעה כספית נדיבה שמוערכת בכ-400 אלף יורו, אך השחקן לא מעוניין בשלב זה להגיע למזרח אירופה.

במידה ופניני לא ימצא קבוצה עד ה-20 ביולי, הוא ישאר בירושלים וישלים את השנה האחרונה שלו בחוזה. בירושלים קיימת אכזבה מההתנהלות של פניני, ובקבוצה בדקו אפשרות לצירופו של משה מזרחי, במידה ופניני אכן יעבור לאירופה. מזרחי, ששיחק בעבר בקבוצה ואף זכה במדיה בגביע יול"ב, שיחק העונה במדי ראסינג פאריז הצרפתית, וירד איתה לליגה השנייה. מזרחי מבוקש גם בקבוצה בה גדל, הפועל חולון, וגם על ידי העולה החדשה מכבי חיפה. מזרחי צפוי לחכות להתפתחויות בירושלים ורק לאחר מכן להחליט על עתידו.

בתוך כך בירושלים ממשיכים אחר חיפוש רכז זר. בקבוצה קיימת התעניינות בדורון פרקינס, שחקנה של ברי הבלגית, שבו מעוניינת גם מכבי חיפה. בקבוצה לא פסלו אפשרות שבסופו של דבר מורן רוט אכן יגיע לקבוצה, אך גורם בירושלים ציין כי סביר להניח שהדבר לא ייצא אל הפועל. תאריכי שלב המוקדמות השני של היורוקאפ שונו, והקבוצה תתארח בקאזאן או מול סלופסקי זארני ב-4 לנובמבר, ותארח את משחק הגומלין ב-11 לנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully