וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו עשוי להחליף את ארנולד בירושלים

18.6.2008 / 19:49

שחקן עירוני נהריה מועמד להחליף את ג'יימי ארנולד שאמור להיות משוחרר בשל חוזהו הכבד. בירושלים יציעו לפניני חוזה חדש ומשופר

הפועל ירושלים עקבה במהלך השבוע האחרון אחרי המגעים בין דרור חג'ג' רכז הקבוצה ומכבי תל אביב ואחרי החתימה בין הצדדים פירסמה היום (רביעי) הקבוצה הודעה שמאחלת הצלחה לחג'ג' במכבי. אחרי שלא הצליחו להשאיר את חג'ג' בקבוצה, בירושלים לא מתכוונים לוותר על גיא פניני, שמבוקש גם כן במכבי. בירושלים מתכוונים לפנות לפניני בימים הקרובים במטרה להשאירו בקבוצה על ידי הארכת חוזהו והגדלת השכר אותו מרוויח השחקן. גורם בירושלים אישר את הידיעה ואמר: "גיא הוא שחקן חשוב בקבוצה. אם נוותר עליו, נצטרך להביא שחקן ברמתו גם החברתית וגם המקצועית, וכרגע אנחנו לא רואים אחד כזה באופק".

מי שכן צפוי לקבל הודעה על כך שהוא מתבקש למצוא קבוצה אחרת הוא ג'יימי ארנולד, שעשוי לחזור למכבי תל אביב. חוזהו הגדול של ארנולד מונע מירושלים בשלב זה להתחזק בזרים בעלי שם, ובקבוצה יעזרו לשחקן למצוא קבוצה שתיקח עליה את החוזה. בירושלים כבר החלו לחפש מחליף לארנולד, ובנוסף לעומאר סניד שעל מועמדותו פורסם אתמול, בקבוצה היו רוצים לראות את עידו קוז'יקארו, שחקנה של עירוני נהריה, שכרגע לא מחזיק בחוזה באף קבוצה. בקוז'יקארו מעוניינת גם מכבי חיפה, אך כרגע השיחות בין הצדדים לא מתקדמים, ובכל מקרה קוז'יקארו צפוי להעדיף לחזור למלחה.

קוז'יקארו בן ה-30, גדל בגליל עליון שם שיחק עד עונת 2003/4, כשעבר לראשונה מכפר בלום להפועל ירושלים. קוז'יקארו התחבר לקהל הירושלמי והיה בסגל הקבוצה שזכתה ביול"ב קאפ. בסך הכל שיחק השחקן בקבוצה 3 עונות, כשעל הדרך הוא מסרב להצעה לעבור למכבי תל אביב. בעונת 2006/7 חתם קוז'יקארו בעירוני נהריה, שם בילה בשנתיים האחרונות, ובעצם החליף מקומות עם ארז מרקוביץ' שעבר עונה קודם לכן מנהריה לירושלים. בעונה האחרונה תרם קוז'יקארו 11.6 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למסע של נהריה שהסתיים בעלייה לפיינל פור.

אחת ההחלטות הראשונות שגיא גודס צפוי לעשות היא החתמת עוזר מאמן לצידו של מתן חרוש שצפוי להמשיך. כרגע נמצאים שלושה מועמדים לתפקיד: דני גוט, שאותו הנהלת ירושלים מנסה לשכנע, גלעד כץ, שעבד עם גודס במכבי ראשון לציון ודניאל ששר מאמן הנוער של הפועל ירושלים בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully