וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גליל עליון וגלבוע/עפולה יתאחדו?

10.6.2008 / 21:10

חיים אוחיון החל לבדוק אפשרויות של העברת הגליל למועצה אחרת. בגלבוע/עפולה מוכנים לקלוט את הקבוצה כדי להישאר בליגת העל

בהפועל גליל עליון קיבלו בהלם את הידיעה על כך שעודד קטש סיכם הערב (שלישי) את תנאיו בעירוני נהריה, ובקבוצה יחלו בחיפוש אחר מאמן חדש ככל הנראה כבר ממחר לאחר שקטש יפגש עם חיים אוחיון. אחד הנושאים המרכזיים הקיץ בגליל הוא חוסר התמיכה של המועצה האיזורית גליל עליון בקבוצה והרצון של חיים אוחיון לעזוב במידה והמצב לא ישתנה. אוחיון, שהגיע לגליל לפני 5 שנים, הוא המממן היחיד של הקבוצה ביחד עם הספונסר הראשי "אלטשולר שחם" ונראה כי ללא סיוע נוסף הקבוצה לא תוכל לפתוח את העונה.

אוחיון בדק מספר אפשרויות לשינוי המצב, כולל עזיבה למועצה איזורית אחרת אך מסתמן כי הפיתרון יגיע כאיחוד של הגליל עם הפועל גלבוע/עפולה. בימים האחרונים נוצר קשר בין אנשיו של אוחיון לבין הקבוצה שירדה לליגה הלאומית העונה במטרה לבדוק אפשרות של איחוד בין שתי הקבוצות. בגלבוע/עפולה עושים הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה, ועוד לא החלו את ההכנות לקראת הלאומית בתקווה כי אליצור קרית אתא, שהעפילה לליגת העל לא תוכל לעמוד בתקציב המינימום של מיליון דולר. במקרה כזה במנהלת הליגה יפנו לגלבוע/עפולה על מנת שתישאר בליגת העל. בנוסף בקבוצה עסקו בתקופה האחרונה בהקמת אולם חדש שיכול לשמש בית לקבוצה מאוחדת בין הגליל לגלבוע/עפולה.

גורם בקבוצה מהעמק אישר את המגעים הראשוניים ומסר: "בשלב זה הדיבורים הם רק על האפשרות ולא מעבר לזה. אנחנו רוצים להשאר בליגת העל והירידה הזאת היא מכה קשה לכדורסל בעמק. איחוד עם הגליל הוא אופציה מבחינתנו ואנחנו מחכים להמשך המגעים מצידם, אנחנו מוכנים ללכת לקראתם. איחוד בין הגליל לגלבוע/עפולה יכול ליצור קבוצה גדולה בכדורסל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully