וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה עשתה מהם שכונה

25.8.2006 / 8:11

בני יהודה סיימה את הופעת הבכורה שלה באירופה עם תבוסה משפילה 4:0 ללוקומוטיב סופיה. אסולין: "לא ברור למה התפרקנו"

בניגוד לניצחון הגדול של הפועל ת"א, אצל הנציגה השנייה של תל אביב באירופה הדברים התנהלו אחרת. ההצהרות של חזי מגן השבוע, ש"התקופה האחרונה הוציאה את החשק מכדורגל", רימזו על מצב הרוח בבני יהודה. הכתומים הגיעו לבולגריה בפיגור 2:0 והיו צריכים להפתיע את הקבוצה המקומית במגרש בסופיה, אבל סיימו את הופעת הבכורה שלהם באירופה בהשפלה. לוקומוטיב סופיה ניצחה 0:4 בלי בעיות, והקבוצה של ניצן שירזי ממשיכה את הפתיחה הרעה של העונה.

כבר בדקה ה-25, כשבני יהודה פיגרה 1:0 ודג'אני הורחק באדום, הסיפור היה גמור. משם הכתומים רק רצו לצאת בשלום, אבל גם את זה הם לא הצליחו. אחרי העונה המצוינת הקודמת שעברה על שכונת התקווה, היה ברור לכולם שההמשכיות תהיה האתגר הגדול מכולם עבור החבורה הצעירה של שירזי. בינתיים זה נראה רע.

מהלך המשחק

דקה 21 - שער! הבולגרים עולים ליתרון 0:1 משער של כריסטיאן דוברב, ועם יתרון 0:3 במצטבר, הם למעשה סוגרים את החוויה האירופית עבור הכתומים.

דקה 25 - בני יהודה נשארה עם עשרה שחקנים, אחרי שקובי דג'אני הורחק בכרטיס אדום ונזקק לליווי משטרתי בעקבות האוהדים הזועמים.

דקה 43 - גול! טסבטאן גנקוב הבולגרי כבש את השני, שהעלה את סופיה ל-0:2.

דקה 63 - גול! קולאן קאראיינוב כובש את השלישי, והופך את זה לתבוסה. 0:3 לסופיה.

דקה 81 - שער! קולאן קאראיינוב כובש את השני שלו ואת הרביעי של הבולגרים, סופיה עולה ל-0:4, בני יהודה מסיימת את הופעת הבכורה שלה באירופה בהשפלה.

מאמנה של בני יהודה ניצן שירזי אמר בסיום המשחק לוואלה! ספורט: "סיימנו את הופעתנו הלא מכובדת באירופה, אנחנו לא מתרצים אותה, ומעכשיו נתרכז בליגה".

בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, יניב אלול, אלי אברבנל, קובי דג'אני, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', אלי ביטון, ראובן עובד, אסי בלדוט, ליאור אסולין.

איצטדיון: בלגרסקה ארמיה
שופט: דניאל סטלהמאר (שוודיה)

"הם לא יותר טובים" (יניב קובוביץ', "הארץ")

"אנחנו בהחלט מאוכזבים מהדרך שבה הפסדנו את המשחק הזה", אמר בסיום חזי מגן. "שיחקנו 70 דקות עם עשרה שחקנים וזה קשה מאוד במשחק כמו זה. ועדיין, זה לא היה נראה טוב".

ליאור אסולין נשמע מעט מדוכא: "אין לנו מה להגיד היום. בסך הכל הם לא קבוצה יותר טובה מאיתנו ואין לי מושג למה התפרקנו ככה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully