וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיאווה גברה על מידלסברו

20.4.2006 / 21:54

הרומנים המשיכו לא לספוג והשיגו ניצחון 0:1 גבולי במיוחד לקראת הגומלין באנגליה. סביליה החזיקה מעמד בגרמניה עם 0:0 נגד שאלקה

הערב (חמישי) שוחקו המשחקים הראשונים של חצי גמר גביע אופ"א, כאשר ההכרעה נדחתה בכל אחד מהם לגומלין, שייערך ביום חמישי הבא.

סטיאווה - מידלסבורו 0:1

סטיאווה בוקרשט אירחה הערב את מידלסברו למשחק בין שתי קבוצות שהפתיעו בדרכן לשלב חצי גמר גביע אופ"א. הרומנים הגיעו עם רקורד מדהים של 3 ספיגות בלבד ב-10 המשחקים האחרונים במפעל. ממול התייצבו אייגביני יעקובו וג'ימי פלוייד האסלביינק במטרה לשבור את הרקורד של סטיאווה, ולנסות להשיג שערי חוץ יקרים.

המשחק היה מתוח בפתיחתו ושתי הקבוצות מיעטו להגיע להזדמנויות, אבל בדקה ה-29 נשבר הקרח. ניקולאי דיקה, הכשרון והדמיון במרכז השדה הרומני, קיבל כדור ברחבה, עשה סיבוב על אוגו אהיוג, ובעט לחיבור הימני. שער יפהיפה ו-0:1 לסטיאווה. המשחק התעורר והאנגלים החלו לתקו, כשהרומנים משחקים באגרסיביות וזוכים בשלושה צהובים עד סיום המחצית הראשונה. 5 דקות לסיום המחצית קיבלה בורו את ההזדמנות הטובה ביותר שלה ב-45 הדקות הראשונות. יעקובו הגיע ראשון לכדור גובה, אבל קרלוס הדף את הנגיחה שלו לקורה.

בדקה ה-55 כמעט 0:2. דורין גויאן קיבל כדור קרן ובעט מהאויר, אבל מארק שווארצר הדף מצויין. 17 דקות מאוחר יותר שוב החמיץ גויאן. הפעם התנגשו שווארצר וג'ורג' בואטנג, אבל הרומני לא הצליח לכבוש מול השער הריק. מאסימו מקארונה, שנכנס במקומו של יעקובו, עוד הצליח לסכן את שער סטיאווה בדקה ה-85, אבל קרלוס קלט, והרומנים סיימו משחק נוסף ללא ספיגה, כשהגומלין בריברסייד צפוי להיות מותח ומרתק.

שאלקה - סביליה 0:0

סביליה הגיעה לגלזנקירשן כדי להוציא תוצאה טובה ולהחזיר את ההכרעה לספרד. סייעה לה העובדה שהמאמן מירקו סאלומקה פתח ללא שני הכוכבים שלו, קווין קוראני ולינקולן, ובלעדיהם שאלקה נראתה אנמית ברוב שלבי המשחק. לקראת הסיום הם נכנסו, ואז החל בליץ כחול על השער של אנדראס פאלופ, שעצר את לינקולן, אסמואה ובורדון. בפעמים אחרות הכדור טייל לו ברחבה הספרדית ואיים לחדור אל השער, אבל איכשהו כל פעם מחדש זה לא קרה. הבלם מלאדן קרסטאיץ' השאיר את שאלקה בעשרה שחקנים לעשר הדקות האחרונות אחרי שהכניס מרפק אלים במיוחד בגרונו של שחקן יריב. בלעדיו ההגנה הגרמנית הייתה מדולדלת מעט, אבל התוצאה נותרה מאופסת עד הסיום.

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully