וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אנחנו מחוייבים לתוצאה טובה מול ברואה"

מאמן הפועל ת"א במסע"ת לקראת המשחק מול הבולגרים במוק' הליגה האירופית (ה', 19:30, ספ' 5). שכטר ודמארי יפתחו בחוד

צילום ועריכת וידיאו: דרור פיקלני

עידן רן בן שמעון ייצא לדרך רשמית מחר (ה', 19:30, ספורט 5) כאשר הפועל תל אביב תתארח למשחק חוץ מול ברואה הבולגרית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. המאמן התייחס להכנות של קבוצתו ודיבר על המשחק במסיבת עיתונאים שערכה הקבוצה.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. דרור פיקלני
התכונן היטב ליריבה. בן שמעון/דרור פיקלני

"כשמשחקים בליגה האירופית ובמשחק רשמי, אנחנו מחוייבים קודם כל לתוצאה טובה", כך אמר המאמן והוסיף: "אנחנו משחקים נגד יריבה טובה כמו ברואה שבאה ממדינת כדורגל כמו בולגריה. אני יודע את כל מה שצריך לדעת על היריבה, כמו שאני בטוח שברואה יודעים הכל על הפועל תל אביב. בעידן של היום זה קל מאוד, השאלה היא איך מיישמים את זה על הדשא".

מעבר לדברים של המאמן, בהפועל מאוד אופטימים לקראת המשחק ובכלל במחנה האדום שוררת אווירה טובה בעקבות מחנה האימונים המוצלח. בן שמעון מתכוון לעלות מחר את ההרכב החזק ביותר שיכול להעמיד ללא גילי ורמוט. המערך יהיה כפי שתרגל במשחקי האימון כאשר איתי שכטר יפתח עם עומר דמארי וישראל זגורי בהתקפה בעוד שגורדנה, בריאן חרסיסיץ', וסאשה יגבו אותם בקישור.

הרכב משוער: דני עמוס, אוראל דגני, יורחן קולין, ברנקו איליץ', שמעון הרוש, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה, רועי גורדנה, ישראל זגורי, איתי שכטר, עומר דמארי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אוהדי ברואה סטארה זאגורה. רויטרס
מכינים להפועל קבלת פנים. אוהדי ברואה/רויטרס

מגד, ברואה כבר פתחה את העונה שלה באופן רשמי ובאופן די מוצלח עם ניצחון במשחק הסופרקאפ הבולגרי על האלופה לודוגורטס בתום דו קרב פנדלים. ברואה חוזרת לאירופה אחרי שלוש שנים והיא לא עברה שלב במפעלים האירופים מאז עונת 1980/81. את העונה החולפת היא סיימה כמחזיקת הגביע הבולגרי ובמקום השביעי בלבד בליגה המקומית.

"אני עדיין לא יודע הרבה על הפועל, אבל נלמד אותם", אמר הבלם בוריסלב סטויצ'ב, "אנחנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה מאוד שמשחקת בצורה קבועה בשלב הבתים במפעלים האירופאים. אני מקווה שנוכיח שיש לנו מקום בליגה האירופית. עם קצת אמונה הכול יכול לקרות ונוכל לעלות שלב".

הרכב משוער: איזן קראדזוב, וסלין פנב, פלמן קרומוב, בוריסלב סטויצ'ב, זדרבקו אילייב, ולדימיר זפירוב, אליאס, איגור דיומא, דויד קאייאדו, גאורגי אנדונוב, ונטסיסלב חריסטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully