וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואנפראן: "מזל שיש לנו שחקן כמו פלקאו"

מגן אתלטיקו מדריד ידע מי אחראי לזכייה בליגה האירופית. פלקאו: "אני מודה לאלוהים". דייגו: "עשינו את המשחק לקל"

אתלטיקו מדריד זכתה הערב (רביעי) בגביע אירופי שלישי בתולדותיה ושני בשלוש השנים האחרונות, לאחר שגברה 0:3 על אתלטיק בילבאו בגמר הליגה האירופית, והניפה את הגביע לתשואות הקהל שלה, שעשה את הדרך אל בוקרשט שברומניה. מי שהעניק במו רגליו את הגביע לקבוצתו היה ללא ספק פלקאו, שכבש צמד נהדר, ועם שערו ה-12 העונה בליגה האירופאית, הוא הראשון בהיסטוריה שמסיים שנתיים ברציפות כמלך השערים של המפעל, גם כשהוא עוד נקרא גביע אופ"א.

עיתוני ספרד כמובן היללו את הניצחון ואת החלוץ. "מונדו דפורטיבו" הצהיר ש"אתלטי זכתה בגביע פלקאו", עם מחמאות ל"קילר הקולומביאני". ב"אל פאיס" נכתב ש"אתלטיקו העלתה את הכדורגל לגובה העננים", בעוד ב"ספורט" החמיאו לחלוץ כשכינו אותו fal-ko, חלוץ הנוקאאוט.

פלקאו עצמו היה נרגש מאוד בסיום, ואמר: "כשהגעתי לאתלטיקו, הכרזתי שאני רוצה להגיע לבוקרשט ולזכות בגביע, ועכשיו הצלחנו לעשות את זה. זו מתנה נהדרת עבור שחקנים שלא קיבלו עד כה את האופציה לזכות בתואר אירופי". החלוץ המשיך ואמר: "אני רוצה להודות לאלוהים, לחבריי לקבוצה, לצוות המאמנים, לאשתי ולמשפחתי, אמי ואחיי בקולומביה. התואר הזה הוא גם בשבילם, ובשביל אוהדי אתלטיקו".

מי שעוד התכבד לכבוש עבור מחזיקת הגביע הטרייה היה דייגו הברזילאי, שאמר בסיום: "זה היה משחק קשה, אבל עשינו אותו קל. נתנו הופעה נהדרת ומושלמת מול קבוצה מצויינת, והצלחנו לנצח. אני מודה לאלוהים על הרגע המדהים הזה".

קפטן אתלטיקו מדריד, אנטוניו לופס חגג עם חבריו ארוכות על הדשא. "הרמתי את הגביע הזה עם גאבי כי זה הגיע לו לאורך כל העונה. זה הגיע לו, זה הגיע לאתלטיקו, וזה הגיע לאוהדים שלנו. שיחקנו משחק נהדר ומגיע לנו. הייתי אז, כשזכינו בגביע בהמבורג (בגמר הליגה האירופית ב-2010) ואף אחד לא חשב שנזכה בעוד תואר. הניצחון הזה מוקדש לכל האוהדים שלנו שהגיעו לפה, ולאלו שנותרו בבית ולא היו יכולים להצטרף אלינו".

חואנפראן ידע היטב לאחר ההנפה למי צריך לתת את הקרדיט: "מזל גדול שיש לנו שחקנים כמו פלקאו ודייגו. פלקאו הגיע לכאן כדי לעשות את אתלטיקו גדולה, וזה מה שקורה". המגן הוסיף: "ידענו שנתקשה בסוג כזה של משחק אז אנחנו שמחים מאוד על התוצאה. כולם פשוט מאושרים".

מנג'ר הקבוצה, דייגו סימאונה התרגש עבור שחקניו ואמר: "אני מאושר עבורם, ועבור האוהדים שלנו. מחר, הילדים יילבשו את החולצות של אתלטיקו לבית הספר, וזה כל מה שרצינו". על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "הקבוצה הגיבה מצויין היום. פלקאו נתן משחק ענק שהביא לנו את הניצחון. אני פשוט מאושר בשביל האוהדים של אתלטיקו".

והמחמאות לפלקאו, כצפוי, פשוט סירבו להיפסק. "הוא שחקן ענק", אמר אדריאן לופס. "הוא תמיד כובש, יש לו את היכולת הזו. הוא פשוט עובד בשביל הקבוצה. אי אפשר לבקש יותר מזה הערב, אני פשוט מאושר. יש לי חוזה לשלוש שנים נוספות, אבל כרגע אני פשוט רוצה להנות מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully