וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "אירועי הקיץ לא השפיעו עלינו"

מאמן הפועל ת"א היה מרוצה אחרי ה-0:4 על ואדוז. עומר דמארי: "שמח להתחיל ברגל ימין. קיבלו אותי יפה מאוד ואני שמח"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמה רעש, כותרות ובלגן היה הקיץ במתחם חודורוב. עם כל המטען הזה, פתחה הערב (חמישי) הפועל תל אביב את עונת 2011/12 בצורה הכי טובה שיש. האדומים הביסו 0:4 את ואדוז מליכטנשטיין, במשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השלישית בליגה האירופית ולא הותירו ליריבה הרבה סיכוי לקראת הגומלין בשבוע הבא. עמרי קנדה הוביל לשער עצמי של באדר בדקה ה-24, טוטו תמוז כבש בדקה ה-45, עומר דמארי בדקה ה-49 ואלרואי כהן השלים בדקה ה-83.

אבוטבול: "מקווה להמשיך כך"

מאמן האדומים דרור קשטן: "זה משחק ראשון במסגרת רשמית, ואני חושב שבסך הכל הקבוצה נראתה טוב. הבקענו ארבעה שערים, והגענו למספר לא קטן של הזדמנויות. החזקנו בכדור לאורך כל המשחק. החום לא רק השפיע על ואדוז אלא גם עלינו והייתה ירידה במחצית השניה, אבל אני לא מוטרד. יש מספיק זמן עד פתיחת העונה, ועד המשחק הבא בשביל לשפר את הדברים.

"אני בהחלט מרוצה. אפשר לראות איך שהקבוצה נעה על המגרש. כמובן שנמשיך לעבוד ולהתקדם. אנחנו מעוניינים בשניים או שלושה שחקנים נוספים, אבל עובדים בשקט וסבלנות, ואנחנו מקווים שהדברים ייצאו לפועל. הדברים שהיו בקיץ לא הקשו עליי, לא הרגשתי שום בעיה. ההכנה היתה יוצאת מהכלל והיתה הפרדה מנושא הבעלים ועסקנו רק בנושא הספורטיבי. שירתתי במועדון הזה שש וחצי שנים, אני אוהב את המועדון, את הקהל, את בלומפילד, ואני אוהב כדורגל".

עומר דמארי, שכבש את שער הבכורה שלו בהפועל, אמר: "היה לי חשוב להתחיל ברגל ימין ואני שמח שעשיתי את זה. זו עונה חדשה ואני שמח שניצחנו ונתנו מקדמה לשבוע הבא. נישאר עם הרגליים על הקרקע, יש עוד הרבה דברים לשפר. זה מועדון גדול שקיבל אותי ממש יפה, גם הקהל. אני רק רוצה להחזיר להם. יש הרבה לחץ, אבל אני אוהב לחץ. אני לא מסתכל על כמות שערים, אני בא לתרום לקבוצה, וזו לא המטרה הראשית שלי. אני רוצה לעשות עונה יפה, ואם יבואו גולים, זה יהיה נחמד".

עמרי קנדה הוסיף: "הכי חשוב זה שניצחנו ולא ספגנו, אבל עוד לא עלינו. לא נכון להגיד שאין לחץ, אבל אין ספק שהעונה יש לי יותר הרבה ביטחון, וזה מרכיב חשוב בהצלחה. אני חושב שהחזרתי כבר במשחק הראשון. רציתי עוד בישול ועוד גול, אבל כולנו בכושר מצוין. יש את הדרבי בגביע הטוטו לפני ההגרלה, והדרבי זה מעל לכל. אנחנו רוצים לנצח בואדוז, ואז לראות את ההגרלה".

שי אבוטבול: "כשמגיעים למשחק עצמו, משתדלים להשאיר את הכל בצד ולהגיע מרוכזים, למרות שאני עובר תקופה לא קלה. עשיתי משחק טוב ואני מקווה שזה יימשך. אין לי מושג מתי אחתום על החוזה. איתי לא דיברו, אבל אני מאמין שזה ייסגר. במחנה האימונים היה לנו זמן להכיר את כולם, ואני חושב שמי שיגיע בהמשך יהיה לו קל, כי אנחנו יודעים לגרום לכולם להרגיש בבית. נקווה שנשתפר ממשחק למשחק. מזג האוויר אולי השפיע קצת עליהם".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully