וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נרדמת, תל אביב

סנסציה מליכטנשטיין, אימפריה מולדבית עתירת ניסיון ומוליכת הטבלה השבדית. הכירו את יריבות התל אביביות באירופה

ואדוז

ואדוז, שהדהימה את וויבודינה עם 1:3 בחוץ ועלתה על חשבונה כדי לפגוש את הפועל תל אביב, משחקת בליגת המשנה בשוויץ אחרי ששיחקה גם בראשונה שנה לפני כן. את העונה האחרונה סיימה במקום הרביעי ובסוף השבוע תתחיל את העונה החדשה. סך הכל זכתה ואדוז ב-40 גביעי ליכטנשטיין (14 ברציפות מאז 1998) שמסדרים לה בכל פעם מחדש מקום באירופה.

זו לא הפעם הראשונה בה מעפילה ואדוז לסיבוב המוקדמות השלישי. היא עשתה זאת גם בעונה שעברה, כשהפתיעה את פלקירק הסקוטית עם ניצחון 0:2 בחוץ לאחר הארכה, ולמרות הפסד ביתי במשחק הראשון, אך בסיבוב השלישי הודחה על ידי סלובן ליברץ הצ'כית.

השם המקומי הבולט בקבוצה הוא השוער פטר ילה בן ה-29, שרשם 85 הופעות במדי נבחרת ליכטנשטיין מאז היה בן 16. ואדוז מחזיקה בסגל שני ברזילאים (ראפיניה ורפאל קוסטה) וכן את הארגנטינאי מריאנו טריפודי בן ה-24, בוגר מחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס. בנוסף, יש בקבוצה 10 שוויצרים ומאמן אותה ההולנדי אריק אורי.

ז'לייזניצ'אר

מכבי תל אביב בהחלט נהנתה מהגרלה נוחה יחסית להיות לא מדורגת. ז'לייזניצאר סרייבו שמרה על יתרון 0:1 מהמשחק הביתי הראשון עם 0:0 בגומלין וזאת על מנת לחזור לבלומפילד שנה אחרי התבוסה 5:0 להפועל תל אביב אשתקד (6:0 בסיכום שני המשחקים). בהמשך, עברה הקבוצה עונה בינונית שהסתיימה עם המקום השלישי וזכייה בגביע.

המאמן עמאר אוסים ימשיך עונה שלישית על הקווים ובסגל אפשר למצוא מספר שחקנים מהסגל המורחב של נבחרת בוסניה כולל החלוץ אלדין אדילוביץ' והקשר אדין וישצ'ה בן ה-21. זייקו זבה בן ה-28 היה המוציא לפועל העיקרי בעונה שעברה עם 11 שערי ליגה.

הלסינגבורג

בני יהודה קיבלה ללא ספק את ההגרלה הקשה ביותר. הלסינגבורג היא קבוצה איכותית ומנוסה, שנמצאת בעיצומה של העונה ומוליכה את הטבלה בשבדיה אחרי 16 מחזורים. האדומים מקווים לעשות היסטוריה ולזכות באליפות חמישית בתולדות המועדון, אחרי שבעונה שעברה הסתפקו במקום השני ובזכייה בגביע השבדי.

הלסינגבורג זכורה כקבוצתו של החלוץ האגדי הנריק לארסון, שפרש ממשחק באוקטובר 2009, אבל גם בלעדיו אפשר למצוא בסגל כמה שמות אטרקטיביים שמהם בני יהודה תצטרך להיזהר.

החלוץ אלכסנדר גרנדט (25) כבר כבש העונה שבעה שערי ליגה (ו-20 בעונה שעברה) ונמצא חזק על הכוונת של אוטרכט. גם החלוץ הצעיר רסמוס יונסון בן ה-21 כבר ערך מספר הופעות במדי הנבחרת השבדית הבוגרת ונחשב לכישרון גדול. שחקנים בולטים נוספים הם הקשר הנורבגי ארדיאן גאשי, האנו פטרונן הפיני והשוער הוותיק דניאל אנדרסון.

הלסינגבורג חוזרת למפעלים האירופיים שנתיים אחרי הדחה מביכה מול פ.ק סראייבו בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. בעונת 2007/8 צלחה הקבוצה את שלב הבתים של גביע אופ"א לפני שהודחה על ידי פ.ס.וו איינדהובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully