וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: הפועל ת"א צפויה לפגוש את וויבודינה

האדומים עברו את הקבוצה הסרבית לפני שלוש שנים. מכבי ת"א מול ז'לייז'ניצ'אר או שריף. בני יהודה מול הלסינגבורג משבדיה

סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית סידר הגרלות סבירות לקבוצות הישראליות. הפועל תל אביב, שנכנסת למעגל המשחקים בסיבוב השלישי אמורה לפגוש יריבה מוכרת, וויבודינה הסרבית. אם מכבי תל אביב תעבור את חזאר לנקראן היא תפגוש את המנצחת במפגש בין ז'לייז'ניצ'אר הבוסנית לשריף המולדבית. בני יהודה תתמודד מול הלסינגבורג השבדית. המשחק הראשון יתקיים ב-28 ביולי והגומלין כעבור שבוע, כאשר המנצחת תעפיל לשלב הפלייאוף, האחרון לפני הבתים.

הפועל תל אביב נכנסת למעגל המשחקים בתקווה להעפיל בפעם השלישית לשלב הבתים במפעל האירופי המשני. היריבה צפויה להיות וויבודינה הסרבית, שמחזיקה ביתרון 0:2 ממשחק החוץ בסיבוב השני על ואדוז מליכטנשטיין, כאשר בכל מקרה המשחק הראשון יתקיים בישראל. וויבודינה. סיימה אשתקד במקום השלישי בסרביה ופגשה כזכור את הפועל תל אביב במוקדמות גביע אופ"א בעונת 2008/9, אז האדומים ניצחו 0:3 בסיכום שני המשחקים.

מכבי תל אביב, שלא מדורגת, בהחלט יכולה לנשום לרווחה והיא זכתה להגרלה נוחה יחסית. ז'לייז'ניצ'אר הבוסנית הובסה בעונה שעברה 6:0 על ידי הפועל תל אביב בסיכום שני המשחקים בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. הקבוצה ניצחה 0:1 במשחק הביתי הראשון את שריף המולדבית, שאיבדה את תואר האליפות במדינתה אחרי 10 שנים. הצהובים יתארחו במשחק הראשון.

בני יהודה קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר בדמות הלסינגבורג השבדית, שמתחילה את הופעותיה במפעל בסיבוב השלישי, ותגיע לישראל למשחק הראשון. מחזיקת הגביע וסגנית אלופת שבדיה נמצאת בעיצומה של העונה ובתום 16 מחזורים היא מוליכה את הטבלה. הלסינגבורג היא קבוצתו לשעבר של הנריק לארסון ובסגל הנוכחי שלה אפשר למצוא שלושה שחקני נבחרת שבדיה. הקבוצה שיחקה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2000/1 לאחר שהדיחה את אינטר במוקדמות. ב-2007/8 הגיעה הלסינגבורג לשלב הנוקאאוט של גביע אופ"א והודחה על ידי פ.ס.וו.

ישראלים נוספים יתמודדו בסיבוב המוקדמות השלישי. פאלרמו, קבוצתו של ערן זהבי, תשחק נגד המנצחת בין וילאזניה שקודר האלבנית לפ"צ ת'ון השווייצרית. המשחק הראשון נערך באלבניה והסתיים ב-0:0. קלאב ברוז', בה משחק ליאור רפאלוב הוגרלה עם המנצחת בין סטרימור מאיי פארו וקראבח מאזרבייג'אן, שסיימו את המשחק הראשון ביניהן באיי פארו בתוצאה 1:1. יובל שפונגין ואומוניה ניקוסיה ישחק ככל הנראה מול דן האג ההולנדית, שניצחה את טאוראס הליטאית בחוץ בתוצאה 2:3 במשחק הראשון.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב גברה 1:3 על חזאר לנקראן

בני יהודה חזרה מאנדורה עם 0:2 על סנט ג'וליה

מכבי חיפה תפגוש את מאריבור או דודלאנז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully