וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אנחנו יודעים הכל על סלטיק"

מאמן הפועל ת"א סיפר על ההכנה למשחק. יעלה כנראה עם 5 קשרים, ווצ'יצ'ביץ' במרכז. המשחק (20:00) ישודר בספורט 5

שבוע אירופה של הכדורגל הישראלי רחוק מלהסתיים. אמנם הפועל תל אביב לא משחקת בליגת האלופות, וסלטיק היא לא באיירן מינכן, אבל הגעתה של סגנית האלופה הסקוטית לישראל היא בהחלט אירוע מרגש עבור חובבי הכדורגל המקומיים. האדומים ינסו להשיג נקודות ראשונות בבלומפילד, אבל מול החבורה הסקוטית זה לא יהיה קל. המשחק הערב (חמישי, 20:00) ישודר בספורט 5.

החבורה של אלי גוטמן ערכה את האימון המסכם שלה בערב יום רביעי. בשל חסרונם של איתי שכטר המוצהב ומיכאל זנדברג הפצוע, יעבור לשחק גוטמן, כך על פי האימון, במערך של חמישה קשרים.

הגיאורגי זוראב מנטשאשווילי יקבל את הקרדיט, ויפתח כנראה בקישור האחורי, לצידו של אביחי ידין, כאשר ביבראס נאתכו יחל את המשחק כקשר בצד ימין. גילי ורמוט יוסט שמאלה, ונמנייה ווצ'יצ'ביץ' אמור להיות מתופקד כקשר מרכזי. במידה וגוטמן יראה שוורמוט ונאתכו לא מסתדרים באגפים הוא עשוי לשנות תפקודים. המאמן הראה לשחקנים באסיפה הטקטית קלטות משני משחקיה האחרונים של סלטיק, וביקש משחקניו לשלוט בעיקר במרכז השדה ולא לאפשר לחץ של הסקוטים על ההגנה האדומה.

הקופות ייפתחו בשעה 17:30, ושם ימתינו לאוהדים שרכשו את המיני-מנויים הכרטיסים למשחק. לאחר המשחק תחל מכירת הכרטיסים להתמודדות נגד מכבי חיפה ביום שני הבא.

אלי גוטמן: "נצטרך להכתיב את הקצב"

שתי הקבוצות ערכו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים של הליגה האירופית.

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, אמר בפתחה כי בשבועות האחרונים הצוות המקצועי עקב בדריכות אחרי היריבה הסקוטית: "שלחנו את עוזר המאמן שלנו לראות את המשחק של סלטיק נגד דאנדי יונייטד. ראינו אותם גם נגד ארסנל ואנחנו יודעים באופן בסיסי הכל עליהם. אנחנו יודעים שהם תוקפים עם הרבה שחקנים ויש להם שחקנים טובים באגפים. אנחנו מכירים את הסגנון שלהם".

כאשר נשאל גוטמן על המפתחות למשחק, הוא הוסיף: "אין ספק שקודם כל הדבר החשוב ביותר זה להיות חלק מהמפעל הזה ואחרי שהגענו ואנחנו נמצאים בשלב הבתים, אז כמובן שבמשחק הבית הראשון שלנו נצטרך לבוא לפה עם יכולות קבוצתיות ויכולות אישיות עם הרבה מאוד ריכוז. הדבר החשוב ביותר הוא שמירה על יציבות. נגד גטבורג היינו יציבים בכל המשחק. לשם אנחנו מכוונים.

גוטמן נשאל על ההערכות שלו לגבי התפתחות הבית, בו משחקות גם המבורג ורפיד וינה. לפחות מבחינתו של מאמן הפועל תל אביב "המבורג היא הקבוצה הטובה בבית הזה. יש להם יתרון איכותי על שאר הקבוצות בבית. לפני המשחקים אתה יודע איך המשחק יתחיל ואף פעם לא יודע איך הוא יסתיים. סלטיק זו קבוצה טובה שמשחקת כדורגל התקפי ואם שיחק שם אייל ברקוביץ', השחקן הטוב בישראל אי פעם, זה אומר הרבה".

בהפועל תל אביב יצטרכו להסתדר ביום חמישי ללא מיכאל זנדברג ואיתי שכטר, אך למרות זאת גוטמן לא נשמע מודאג. "יש לנו חיסרון של שני השחקנים הללו. דווקא בחלק הקדמי יש לנו מספיק שחקנים שיכולים למלא את החסר. אלה שני שחקנים טובים, אבל מי שיבוא וימלא את החסר, ייתן הופעה טובה והרבה התלהבות בכדי להוכיח שמקומו בהרכב של הפועל תל אביב".

"אנחנו נצטרך להכתיב קצב", המשיך גוטמן לפמפם את המפתחות להתמודדות. "במשחק נגד הפועל באר שבע הכתבנו קצב, לעומת תחילת המשחק שבאר שבע הכתיבה קצב. השחקנים יבואו מוכנים טקטית למשחק ויצטרכו ליישם את זה הלכה למעשה על המגרש". על מזג האוויר החם הוסיף: "מזג האוויר ישפיע על שתי הקבוצות בצורה זהה".

שוער הפועל תל אביב, וינסנט אניימה, אמנם איחר למסיבת העיתונאים אך גילה משמעת רבה בדבריו והיה זהיר, כשאמר: "הולך להיות משחק שנצטרך להילחם בו ולתת את כל מה שיש לנו. מה שאנחנו עושים ומדברים עליו בחדר ההלבשה זה לא משהו שצריך לשתף את התקשורת". על משחק ההגנה של קבוצתו, שלוקה לאחרונה בחסר, הוסיף הניגרי: "הגנה עושה טעויות וזה חלק מהמשחק. אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר". על הסיכויים לסיים עם ניצחון בבלומפילד, אמר: "לפני המשחק הסיכויים הם 50-50. אנחנו נותנים להם כבוד ויודעים שהם קבוצה חזקה. ניתן להם את הכבוד, אבל נרצה לנצח".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, גילי ורמוט, אביחי ידין, זוראב מנטשאשווילי, ביברס נאתכו, נמנייה ווצ'יצ'ביץ', סמואל יבואה.

ממשיכים בחגיגה האירופית

"אני לא חושב שהגודל של המועדון שלנו משנה כשמגיעים ל-11 מול 11 על המגרש", אמר טוני מוובריי, מאמנה האנגלי של סלטיק במסיבת העיתונאים. "הפועל תל אביב הגיעה לשלב הזה בליגה האירופית וצריך לכבד את זה. ראינו את המשחק של חיפה מול באיירן אתמול, וראינו שהאווירה באצטדיון הייתה חמה וזה יכול להקשות עלינו".

כשנשאל עד כמה הוא מכיר את הפועל תל אביב אמר מוובריי: "ראיתי אותם כמה פעמים, הם קבוצה מאוד טכנית, שמשחק בסגנון שאני מעריך, משחק מסירות והתקפות מהירות". לגבי התוצאה אותה יחשיב לטובה מחר אמר מובריי: "תוצאה טובה היא ניצחון, אבל אני מאמין שיהיה משחק קשה, הם קבוצה מוכשרת. גם במשחק חוץ באירופה אני אף פעם לא בונה על תיקו, אני תמיד הולך על ניצחון, אבל אם יהיה תיקו אחרי משחק מאוד קשה, אני אקבל את זה. לעומת זאת, אם יהיה תיקו אחרי משחק שנשלוט בו נהיה מאוכזבים".

"הפועל תל אביב היא קבוצה טכנית", המשיך מוובריי. "ואנחנו בהחלט מצפים למשחק קשה. אני לא מומחה לכדורגל הישראלי, אבל נהניתי לראות את הפועל משחקת. יש לקבוצה שחקנים טכניים, אבל לכדורגלן הישראלי חשוב לקבל הזדמנויות לשחק באירופה, ורק ככה תהיה לנו אפשרות להתרשם מהם, כפי שהתרשמנו מיוסי בניון".

המאמן התייחס לשיתופם של שני שופטי הקו המיוחדים שיעמדו על קו השערים כחלק מהניסוי של אופ"א שמטרתו למזער את טעויות השיפוט הקריטיות: "המטרה של אופ"א היא שיהיו פחות טעויות ושיתקבלו החלטות נכונות, אבל אני מקווה שלא נצטרך את השימוש שלהם".

הבלם גארי קולדוול הוסיף: "אנחנו מאמינים שנוכל לזכות בליגה האירופית למרות שיש במפעל הזה כמה קבוצות בכירות, אבל בסך הכל יש לנו סגל שמסוגל להגיע רחוק מאוד. יהיה קשה להעפיל מהבית הזה, אבל אחר כך בשלבי הנוקאאוט אנחנו יכולים להתקדם ולהתמודד מול כל קבוצה אחרת".

הרכב משוער: ארתור בורוץ', אנדראס הינקל, גארי קולדוול, דני פוקס, גלן לובנס, לנדרי נגואמו, סקוט בראון, שון מלוני, איידן מקגידי, סקוט מקדונלד, גיורגוס סמארס (סקוט פוקס).

עדכון ראשון: 16/9/09 14:10
עדכון אחרון: 17/9/09 13:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully