וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: בני יהודה גברה 0:1 על דינאבורג

אלירן עטר כבש לזכות הזהובים, שהשלימו 0:5 בסיכום מול הלטבים ועלו לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית

כמה נעים לצאת למשחק גומלין אירופי אחרי ניצחון מוחץ במשחק הראשון. מכבי חיפה חוותה זאת בטיול לצפון אירלנד והערב (חמישי) הגיע תורה של בני יהודה תל אביב, שפגשה בלטביה את דינאבורג אחרי 0:4 במשחק הראשון בבלומפילד, וניצחה גם בחוץ 0:1 כדי להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית/

עבור הזהובים זהו סיבוב נוסף אותו הם עוברים עם ניצחון כפול ובצורה מרשימה, כאשר בשלב הבא (ה-30 ביולי) תפגוש בני יהודה, שנתמכה בלטביה על ידי 60 אוהדים (רובם מהקהיל המקומית), את פאסוס דה פריירה הפורטוגלית, שניצחה הערב 0:1 את זימברו קישינב המולדבית.

בני יהודה החלה טוב את המשחק והגיעה למצבים באמצעות הצמד-חמד, אלירן עטר ופדרו גלבאן. דינאבורג, בניגוד ליכולת המחפירה שהציגה בשבוע שעבר, שיחקה משוחרר והגיעה למצבים, אבל דלה איינוגבה היה במקום ותיסכל את החלוצים הלטבים. בדקה ה-32, מיד לאחר הצלה נוספת של השוער הניגרי, הוביל שיתוף הפעולה בין גלבאן לעטר לשער ראשון. הארגנטינאי קיבל כדור ברחבה ומצא את החלוץ המוכשר, שבסיבוב הוסיף עוד שער נהדר לרזומה.

המחצית השנייה הייתה רגועה הרבה יותר, כששתי הקבוצות ממעטות להגיע למצבים ובעיקר מחכות לשריקה הגואלת של השופט הנורבגי. גיא לוזון, לו כבר יש רקורד נאה באירופה, ובני יהודה שלו יכולים לספור ארבע מארבע בליגה האירופית מאז נפתחה העונה, בתקווה להצלחה דומה גם בסיבוב הבא.

מהלך המשחק

דקה 6: מצב ראשון לבני יהודה. גלבאן בעט טוב, אבל השוער הלטבי הדף.

דקה 11: עטר ניסה להפתיע מרחוק ובעט החוצה.

דקה 21: סוקולובס בעט לעבר שערו של איינוגבה, שהיה מוכן ועצר.

דקה 31: קוקינס המקומי הגיע למצב של אחד על אחד מול איינוגבה, אך השוער מנע כיבוש.

דקה 32: גול! מיד לאחר ההצלה של איינוגבה, גלבאן קיבל כדור ברחבה ומסר לעטר, שבסיבוב נפלא ולאחר שהטעה את השוער שלח לרשת. 0:1 לבני יהודה

דקה 36: שוב סוקולובס עם איום כפול, ואיינוגבה מציל בצורה נהדרת מקו השער.

דקה 45: ביטון נותר פנוי ברחבה ובעט מעל השער.

דקה 57: המחליף אמסיס הגיע למצב טוב, אך החמיץ מול השוער.

דקה 86: אחרי הרבה דקות רגועות, ביטון איים על השער והכדור חמק ליד הקורה.

הרכב דינאבורג: ואדים פיודורובס, ולאדיסלאבס גאבובס, ולדימיר קולשוב, ריטוס קריוקליס, ייבגני סימונובס (דניסביץ', 59), ואדים לוגינס (איקה קורטואה, 63), קום סונג הונג, יורי סוקולובס, ויאצ'סלאב דנילין, ואלרי אפנאסייבס, אריקס קוקינס (אנדריי קובאלובס, 46).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד (ניצן אהרונוביץ', 65), פדרו גלבאן (מוחמד חטארי, 73), אסי בלדוט, משה ביטון, אלירן עטר (ג'ורג' אמסיס, 56).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully