וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום בפנים, ירוק בחוץ

22.8.2006 / 23:25

מכבי חיפה הציגה יכולת מצוינת במשחק הביתי בקייב, מחקה יתרון של קראוץ', אבל סיימה ב-1:1. ליברפול באלופות, חיפה באופ"א

למכבי חיפה אין מה להוכיח, והיא הוכיחה את זה הערב במשחק הביתי בקייב מול ליברפול הגדולה. חניכיו של רוני לוי הסתכלו לאנגלים בלבן של העיניים, חזרו מפיגור, לחצו ב-30 הדקות האחרונות של ההתמודדות את היריבה הבכירה בהרבה, הגיעו להזדמנויות הנחוצות, אבל סיימו את משחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת באלופות ב-1:1, שאחרי ההפסד 2:1 באנפילד, משמעותו היא שליברפול תשחק בשלב הבתים של ליגת באלופות, וחיפה תסתפק באופ"א.

התוצאה הישראלית כל כך, של הגרוש המפורסם שחסר ללירה, הגיעה בצורה הכי פחות ישראלית שיש. במחצית הראשונה עמדו הירוקים עמידה איתנה מול הלחץ של האורחים, סגרו את מרכז השדה וניצלו יכולת מצוינת של ניר דוידוביץ' כדי לרדת להפסקה ב-0:0, תוצאה שהשאירה אותם חזק בתמונה. פיטר קראוץ' העלה את קבוצתו ליתרון 0:1 בדקה ה-54, בשער שעשה רושם כמפוצץ סופית את חלום האלופות. אבל חיפה לא נשברה, חזרה למשחק עם שוויון של הישראלי החדש רוברטו קולאוטי בדקה ה-63, והפעילה מכבש לחצים על ההגנה של ליברפול. ההזדמנויות היו שם, אבל השער לא. זה נגמר ב-1:1 קרוב, אבל כואב, מול יריבה עדיפה בהרבה, שהחזיקה ביתרון ביתיות בהתמודדות הכפולה, לה ניסיון גדול פי כמה וכמה, ותקציב ענק. קשה שלא לדמיין מה היה קורה אם שער השוויון של קולאוטי היה מובקע ברמת גן, אז 40 אלף צופים היו דוחפים את הקבוצה שלהם קדימה.

גוסטבו בוקולי נתן משחק מצוין עם הרבה אנרגיה והרבה תנועה, ששברה לא אחת את הלחץ הכבד של ליברפול במרכז השדה. ליניב קטן היו כמה מסירות נאות במשחק שהשיל ממנו לא מעט חלודה. רפא בניטז נאלץ להסתדר הרבה דקות בלי הקפטן שלו סטיבן ג'רארד, אבל נהנה מלואיס גרסיה המסוכן, ופיטר קראוץ' בעל הנוכחות האימתנית ברחבה. למרות הפציעות של האנגלים, הסגל הרחב שלהם חיפה על כך ואיפשר להם להמשיך להיות מסוכנים.

להבדיל משנים עברו, התחושה הכללית במדינה הייתה שכולם מאוחדים מאחורי החיפאים, גם אוהדי הקבוצות היריבות. לאור 180 הדקות המרשימות מול ליברפול, עושה הרושם שהשמחה הרגעית שחוו פה ושם תתהפך לתוגה ממושכת בכל מהלכה של ליגת העל הבאה עלינו לטובה.

מחצית ראשונה

דקה 8: כדור חופשי ירוק ליד דגל הקרן מורם אל לב הרחבה, אבל לפני שהשחקנים הישראלים מצליחים להדביק את הראש לכדור ואת הכדור לרשת, סמי הופייה מרחיק.

דקה 11: כדור ארוך של ליברפול מגיע לפנאנט בצד ימין, והאחרון מוריד כדור לקראוץ', שמ-10 מטרים אלכסונית בועט כדור שטוח ולא מדויק.

דקה 13: קינן מרחיק רע כדור רוחב של גונזאלס, וצ'אבי אלונסו אומר תודה ובועט כדור מסובב מצוין מ-20 מטר שחולף מעל לידיים של דוידוביץ', אבל למזלה של חיפה חומק מילימטרים מהקורה.

דקה 15: המחצה מדהימה של לואיס גרסיה. קראוץ' מקבל כדור בקצה הרחבה, ולמרות שהחלוץ הגמלוני מתנהל באיטיות, הוא מצליח איכשהו להעביר רוחב ללואיס גרסיה, שנותר חופשי ומאושר 7 מטרים משהער, אבל בעט חזק למרכז השער. דוידוביץ' היה שם כדי להציל את הירוקים.

דקה 21: קטן נוגח כדור מבעיטה חופשית, ומכניס את דירסאו לנבדל, במהלך שבסופו של דבר מסתיים בשער פסול של מסודי, וכמה שניות של שמחת שווא ירוקה.

דקה 25: דוידוביץ' בכושר שיא. הנעת כדור יפה של ליברפול מסתיימת בכדור עומק מצוין של צ'אבי אלונסו ללואיס גרסיה, שמסתנן לרחבה ובאחד על אחד מו השוער הישראלי מחפש את הפינה הרחוקה, רק כדי לראות את הכדור שלו נהדף בצורה מצוינת.

דקה 34: שוב דוידוביץ' מציל את חיפה, הפעם מנגיחה של לואיס גרסיה מתוך תיבת החמש ממש, כדור שנראה בדרכו עמוק עמוק לתוך הרשת.

מחצית שנייה

דקה 51: בעיטה חופשית מסוכנת של צ'אבי אלונסו מגיעה ברגל ימין מצד ימין, אבל הכדור לא הולך למסגרת.

דקה 54: גול! פנאנט גובר על מגרלשווילי באגף ימין ומשאיר אותו מאחור, נכנס לרחבה ומגביה כדור מדויק למטרה המועדפת על ליברפול במצבים שכאלו, פיטר קראוץ'. החלוץ הגבוה מקדים את קינן ונוגח את ה-0:1.

דקה 59: מהלך קבוצתי משולב בין צ'אבי אלונסו, לואיס גרסיה וגונזאלס מסתיים בבעיטה של האחרון עמוק בתוך הרחבה לרשת החיצונית.

דקה 63: גול! שוויון נפלא של חיפה. קטן קיבל כדור כ-35 מטר מהשער והכניס את אנדרסון לרחבה. הברזילאי התגבר על כל המגינים של ליברפול ובעט עם החלק החיצוני של הנעל לפינה הרחוקה, רק כדי לראות את ריינה הודף. קולאוטי היה במקום כדי לדחוק פנימה ולהשוות ל-1:1.

דקה 75: הגבהה לרחבה של בוקולי חולפת על פני כל ההגנה האנגלית ומגיעה למסודי, שמנסה חצי מספרת, שהולכת החוצה.

דקה 78: עוד כדור של בוקולי עם כתובת מוצא הפעם את המחליף מליקסון, והקשר הצנום גולש ומכניע את ריינה השועט קדימה, אבל ההגנה מרחיקה את הסכנה.

דקה 81: ג'רארד מקבל חופש מחוץ לרחבה, ובועט בעיטה חזקה, אבל הישר לידיים של דוידוביץ'. לא עוברת דקה ואותו ג'רארד מגיע לכדור שההגנה לא מצליחה להרחיק, אבל הבעיטה השטוחה שלו יוצאת החוצה.

דקה 83: קולאוטי מקבל כדור על קצה הרחבה, ושולח כדור מסובב ומפתיע, שנראה עושה את דרכו פנימה, אבל ריינה מגיב בזמן כדי להציל את ליברפול ולהרחיק לקרן.

הרכבים:

חיפה: דוידוביץ'; חרזי, אולארה, קינן (משומר, 65), מגרלשווילי; אנדרסון (מליקסון, 72), דירסאו, בוקולי, מסודי (ארבייטמן, 80); קולאוטי, קטן

ליברפול: ריינה; פינאן, וורנוק (אאורליו, 38), הופייה, אגר; סיסוקו (ג'רארד, 67), צ'אבי אלונסו, גונזאלס, פנאנט (בלאמי, 86); לואיס גרסיה, קראוץ'

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"אכזבה"

המאמן רוני לוי יצא מהמשחק, כצפוי, עם תחושת פספוס. "ברור שאנחנו יוצאים עם תחושה של אכזבה, כי הייתה לנו הזדמנות לעשות מהפך, והם היו בלחץ", אמר. "יש להם סגל רחב והרבה אפרשרויות". לגבי החילופים ההתקפיים שביצע במחצית השנייה הסביר: "ברור שלשחק התקפי נגד ליברפול זה מאוד מסוכן כי זו קבוצה מהירה. היינו מסוכנים והשוער שלהם לקח כדור או שניים בצורה מצוינת. חבל".

"אעבור על המשחק לראות מה לא היה בסדר, אבל אני חושב שהיו הרבה דברים טובים", ניסה לוי להסתכל על חצי הכוס המלאה. "לקהל של חיפה שראה אותנו בטלוויזיה יש הרבה סיבות להתגאות".

גם אלון חרזי דיבר על כמה שקבוצתו הייתה קרובה לחולל סנסציה ענקית באירופה, ועל האכזבות האירופאיות של הקבוצה בשנים האחרונות. "קשה לי לסכם בכל פעם ולהיות מאוכזב", הסביר. אם אנחנו מאוכזבים מתיקו מול ליברפול זה מראה לאן מכבי חיפה הגיעה. כולם נתנו מעל ומעבר אבל זה לא הספיק, וחבל. הייתה לנו את ההגרלה הכי קשה שיש, בניגוד לשנים אחרונות".

רפא בניטז היה מרוצה מהניצחון, אבל פחות מהפציעות של ווריק וסיסוקו. על המפגש עם חיפה הוא אמר: "זה היה משחק קשה, אבל זה מצוין שהעפלנו. אני מאושר. לא הייתה לנו הכנה טובה, אז זו הקלה לצאת מנצחים ממפגש כפול שכזה. במחצית הראשונה היו לנו הזדמנויות רבות, אבל השוער שלהם היה מצוין. הוא איש המשחק שלי. היו לנו בעיות בהגנה בסיום, אבל זה הגיוני כשקבוצה אחת חייבת להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully