וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ברונקהורסט: "גם אני שונא את צ'לסי"

16.2.2006 / 16:02

ואן ברונקהורסט מברצלונה מתחיל להתחמם לקראת המפגש בצ'מפיונס. טרזגה נפצע, גרהאם מזהיר את ארסנל, גם בליון לא רגועים

ג'ובאני ואן ברונקהורסט מודה שהוא מת להעיף את צ'לסי מהצ'מפיונס. "שיחקתי בסקוטלנד בריינג'רס ובארסנל, ואני חייב להודות שמעולם לא סמפטתי את הקבוצה הזו", סיפר ג'יו, "אחרי הניצחון שלהם בשנה שעברה השנאה רק גברה. אנחנו מגיעים למשחק ללא דאגה. הם מדברים על דרוגבה וקרספו, אבל בארסה מספקת שלוש או ארבעה שחקני התקפה שיכולים לכבוש בכל דקה. לצ'לסי אין את זה. חוץ מזה, אטו יותר טוב משניהם יחד".

צ'לסי תערוך שלושה משחקי בית, לפני שתקבל החלטה על שזרוע של הדשא בסטמפורד ברידג'. צ'לסי תארח את קולצ'סטר בגביע, את ברצלונה בצ'מפיונס ואת פורתסמות בליגה, ורק לאחר המשחקים הללו תקבל החלטה.

ליון וארסנל נלחצות

יובנטוס: דויד טרזגה בספק למשחק הראשון בשמינית הגמר מול ורדר ברמן, לאחר שנקע את הקרסול במהלך אימון. החלוץ הצרפתי בן ה-28 ייעדר ממשחקה של יובה מול מסינה בליגה.

ליון: לאחר חודש ללא ניצחון ליגה, בקרב האלופה הצרפתית חוששים לקראת המפגש מול פ.ס.וו איינדהובן. "אנחנו חייבים לנצח את נאנט כדי להוכיח שאנחנו עדיין חזקים", אומר הקשר פלורן מלודה, "המשחק נגד פ.ס.וו יהיה נקודת המפנה של העונה".

ארסנל: ג'ורג' גרהאם, מאמן ארסנל בעבר, טוען שהתותחנים (כמו ליברפול בשנה שעברה) ייאלצו לקחת את גביע האלופות אם רצונם להשתתף במפעל בעונה הבאה, כיוון שבליגה הקבוצה מתפרקת. "אחרי תקופה ארוכה של הצלחות לארסן ונגר, עכשיו זה המבחן הגדול שלו", אמר ג'ורג'י לקראת המפגש של ארסנל נגד ריאל.

ויאריאל: בלם הקבוצה קיקה אלוורז ייעדר כחודש ויחמיץ את משחקה של הקבוצה מול ריינג'רס בשמינית.

אינטר: הקשר אלוורו רקובה בספק לקראת המפגש מול אייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully