וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "ליאו מסי הוא מספר 1 גם בהגנה"

ברצלונה מחכה לפריס סן ז'רמן, לואיס אנריקה משבח את הארגנטינאי: "מרשים בכל אספקט". מתיו: "מסי קצת שונה העונה"

ליאונל מסי, ניימאר, ברצלונה. AP
צמד פורה. ניימאר ומסי/AP

ברצלונה תפגוש הערב (שלישי) את פריס סן ז'רמן למפגש מסקרן בליגת האלופות, ובזמן שליאונל מסי קרוב לנפץ את כל השיאים בספרד ובאירופה, המאמן שלו לואיס אנריקה מחמיא לו וטוען שהוא לא רק שחקן התקפה גדול, אלא גם שחקן הגנה מצוין.

הארגנטינאי כבש צמד ב-0:6 של ברצלונה על גרנאדה, העלה את המאזן שלו בקריירה ל-401 שערים והתקרב לשיא כל הזמנים בכיבושים בספרד, אבל לואיס אנריקה ניסה להמחיש את גדולתו של מסי דווקא דרך משחק ההגנה שלו. "הוא שחקן מרשים בכל אספקט של המשחק, בגלל שהוא יודע לכבוש וגם למסור", אמר מאמן בארסה, "אבל הוא גם שחקן נחוש מאוד, ואני חושב שהוא גם מספר 1 בהגנה ובעזרה לחלק האחורי. אנשים לא מדברים על זה הרבה, אבל גם בהגנה הוא טוב מאוד".

מסי כבש העונה "רק" חמישה שערי ליגה, אבל ברצלונה טרם ספגה העונה ופתחה את העונה עם שישה ניצחונות בשבעה משחקים ללא ספיגת שער. הבלם ז'רמי מתיו טוען שההשפעה של מסי היא גדולה גם בלי לכבוש. "מסי הוא קצת שונה העונה, כי הוא כובש פחות אבל יותר משפיע על הקבוצה", אמר הבלם הצרפתי, "כולם מכירים את היכולות שלו, איך הוא יכול לייצר מצב משום דבר ולגמור את המשחק. הוא וניימאר הם שילוב מצוין".

אגב, מסי ורונאלדו ממשיכים בקרב שלהם ראש בראש על תואר הכובש המצטיין בכל הזמנים בליגת האלופות. במקום הראשון עדיין ראול, עם 71 שערים במדי ריאל מדריד ושאלקה (ב-142 משחקים), אבל רונאלדו (68 ב-104 משחקים) ומסי (67 ב-88 משחקים) ממש מאחוריו.

כמו כן, הלילה צ'אבי עשוי לעבור את ראול במספר ההופעות בליגת האלופות. לראול ולצ'אבי 142 משחקים במפעל, כשבמקום השלישי איקר קסיאס וריאן גיגס (141 הופעות לכל אחד) ואחריהם קלרנס סיידורף (125).

לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה. AP
לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully