וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

503 אלף אוהדי דורטמונד ביקשו כרטיסים לגמר האלופות

האוהדים הצהובים-שחורים הציפו את המועדון, 24 אלף ברי מזל יקבלו כרטיסים בהגרלה. ויידנפלר האריך את חוזהו בשנתיים

יותר משבועיים וחצי נותרו עד גמר ליגת האלופות, אבל בדורטמונד כבר מרגישים היטב את ההתרגשות ולמעלה מחצי מיליון אוהדים של הקבוצה הגישו בקשות לכרטיסים למשחק שיתקיים בוומבלי ב-25 במאי. ההרשמה נסגרה אמש (ראשון) בשעה 23:59.

דורטמונד מפורסמת בקהל הנאמן שלה ולמשחקי הקבוצה מגיעים כ-80 אלף אוהדים - ממוצע הצופים הגבוה ביותר באירופה. במשרדי המועדון התקבלו עד השעה 23:59 אתמול 502,567 בקשות לכרטיסים. באתר הרשמי של המועדון נכתב : "זה פשוט מטורף. בורוסיה דורטמונד תיסע לוומבלי ויותר מ-502 אלף אוהדים רוצים לנסוע ביחד איתה".

המועדון יערוך הגרלה כדי לקבוע מי יהיו 24,042 ברי המזל שיקבלו כרטיסים. דורטמונד ויריבתה, באיירן מינכן, קיבלו כ-50 אלף מתוך 86 אלף הכרטיסים למשחק. מחירי הכרטיסים נעים מ-90 יורו ועד 390 יורו, סכומים גבוהים בהרבה מאלו שאוהדי כדורגל בגרמניה רגילים לשלם, אבל זה לא מנע את את הדרישה המאסיבית לכרטיסים. אלופת גרמניה היוצאת העפילה לגמר ליגת האלופות לראשונה מאז 1997.

שוער הקבוצה רומן ויידנפלר האריך את חוזהו בשנתיים נוספות, ויישאר במועדון עד קיץ 2016. "מעולם לא ממש חשבתי על להחליף קבוצה", אמר ויידנפלר בן ה-32. "מה שנבנה כאן בשנים האחרונות זה באמת יוצא דופן, ואני רוצה להיות חלק מעתיד המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully