וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני גרמניה: "לא ייאמן, לא ייאמן, טירוף, מדהים"

עיתוני גרמניה יצאו מגדרם נוכח "הנס של דורטמונד". בספרד זעמו, "מארקה": "האופסייד היה לא ייאמן, וכך גם האכזריות"

עיתוני גרמניה חגגו את הסנסציה שחוללה אמש (שלישי) דורטמונד, כשניצחה בתוספת הזמן את מלאגה בתוצאה 2:3 ועלתה לחצי גמר ליגת האלופות. "הנס של דורטמונד" הייתה הכותרת של "בילד". "לא ייאמן, לא ייאמן, טירוף, זה פשוט מדהים", נכתב בעיתון על הסיומת הבלתי נשכחת של המשחק הדרמטי. "חשבתי שראיתי הכול, ועכשיו זה בא", אמר הג'נרל מנג'ר האנס-יואכים וצקה, "כבר היינו בקבר כשנפתחה הדלת ל-2:3, זה היה הרגע הכי מרגש אי פעם".

שחקני דורטמונד חוגגים, משמאל לוקאש פישצ'ק. GettyImages
כתבו את ההיסטוריה במו רגליהם. שחקני דורטמונד חוגגים את הסיום הדרמטי והמתוק/GettyImages

"דורטמונד חוגגת נס של כדורגל", הייתה הכותרת ב"דר שפיגל" שהילל, כמובן, את שחקניו של יורגן קלופ. "זה היה כמו סיפור מהאגדות", נכתב, "דורטמונד הייתה זקוקה לשני שערים כדי להישאר בליגת האלפות. אין בעיה: מרקו רויס ופילפה סנטנה דאגו לצמד הסנסציוני והפכו את דורטמונד לאחת מארבע הקבוצות הטובות באירופה". הכותרות בשאר עיתוני גרמניה היו דומות.

שחקני דורטמונד חוגגים. GettyImages
"סיפור מהאגדות"/GettyImages

בספרד, מנגד, הדגישו את העוול שנעשה למלאגה כתוצאה מכך ששער הניצחון נכבש מעמדת נבדל, אך לא הבליטו את העובדה שגם שער היתרון הספרדי היה לא חוקי. "שער לא חוקי הדיח את מלאגה", נכתב ב"אס", העיתון "אל פאיס" הכתיר את התוצאה כ"הפסד אכזרי", העיתון "אל מונדו" העניק לדרמה את הכותרת "סיוט בגלל אופסייד", ו"מארקה" כתב "האופסייד היה לא ייאמן, וכך גם האכזריות".

"סיומת מהממת של דורטמונד הובילה לקאמבק קסום מול מלאגה", נכתב ב"סאן" האנגלי וה"דיילי מייל" הדגיש את טעויות השיפוט. "שער מעורר מחלוקת בתוספת הזמן העניק לגרמנים מקום בחצי הגמר". "דורטמונד חטפה מקום בחצי הגמר", נכתב ב-BBC.

סרחיו סאנצ'ס שחקן מלאגה מאוכזב. GettyImages
"סיוט בגלל אופסייד". שחקן מלאגה סרחיו סאנצ'ס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully