וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "יהיה מיוחד מול בארסה, נצטרך להיות מרוכזים"

חלוץ פ.ס.ז' מחכה למסי וחבריו (21:45, ספ'5), וילאנובה יישב על הספסל. אחרי התשיעייה בליגה, באיירן מול יובה (ספ' 5+)

רויטרס. עריכת וידאו: טל רזניק

כחודש אחרי שלב שמינית הגמר, ליגת האלופות חוזרת עם שמונה הגדולות של היבשת, אשר תאבקנה בשלב רבע הגמר על הזכות להמשיך הלאה, במסע לעבר הגביע. ואיזה יופי של מפגשים מחכים לנו ביום שלישי, עם פתיחת שלב רבע הגמר: סגנית אלופת אירופה באיירן מינכן תארח באליאנץ ארינה את אלופת איטליה יובנטוס (21:45), ובאותה שעה פריס סן ז'רמן הנוצצת תפגוש בעיר האורות את ברצלונה הגדולה של מסי, כשמנג'ר הקאטלנים, טיטו וילאנובה, ישוב אל הספסל של ברצלונה לאחר חודשיים של טיפולים נגד סרטן.

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. AP
חזרה מרגשת אל מאחורי הקווים. וילאנובה/AP

באיירן מינכן - יובנטוס (ג', 21:45, ספורט 5+)

מפגש ענק עם ארומה של גמר, כששני מועדוני הפאר האלה מגיעים בכושר מצוין להתמודדות. באיירן הביסה בשבת את המבורג 2:9 בליגה, ובעיקר נראתה שמחה וחדה. היא מוליכה את הבונדסליגה בהפרש של 20 נקודות מהשנייה דורטמונד עם יחס שערים פנטסטי של 13:78, ועתה, אחרי טראומת ההפסד הביתי בגמר מול צ'לסי, היא רוצה להפוך מסגנית אלופת אירופה לאלופה.

באיירן תקבל חזרה את בסטיאן שווינשטייגר וג'רום בואטנג שהחמיצו את המשחק השני נגד ארסנל בשמינית הגמר. חאבי מרטינס המוצהב ייעדר משורות הגרמנים במפגש, ומי שיתפוס את מקומו הוא ככל הנראה לואיז גוסטבו. פיליפ לאם ודנטה יצטרכו להיזהר מספיגת כרטיס צהוב, אחרת יחמיצו את הגומלין בטורינו ב-10 באפריל. קלאודיו פיסארו, שכבש רביעייה נגד המבורג, לא היה אמור להיות בסגל אבל נוכח ההצגה בליגה, ליופ היינקס יש דילמה וייתכן שהחלוץ ייכלל בסגל כמחליף.

היינקס יודע שעליו להוריד את שחקניו לקרקע, לקראת המפגש מול היריבה המצוינת מאיטליה. "ברור שלא נוכל לשחק אותו הדבר כמו נגד המבורג, מול יובה זה יהיה סיפור אחר לגמרי", אמר המאמן הגרמני, "יובנטוס היא אחת הקבוצות הטובות באירופה, היא מאוד אגרסיבית ומהירה. הלכתי לישון עם הגברת הזקנה וקמתי איתה בבוקר, עשיתי מחקר עליה, ראיתי משחקים שלה והתרשמתי מאוד ממה שראיתי, זה יהיה משחק איכותי בין שתי קבוצות איכותיות, משחק אינטנסיבי וחזק. יובנטוס מאוד איטלקית ויש לה גם הרבה יצירתיות בקבוצה". המפגש האחרון בין הקבוצות נערך בטורינו בעונת 2009/10, אז באיירן הפתיעה והיממה את יובה 1:4, הבווארים בוודאי ישמחו לתוצאה דומה גם ביום שלישי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יופ היינקס מאמן באיירן מינכן במסיבת עיתונאים. רויטרס
הלך לישון עם הגברת הזקנה וקם איתה בבוקר. היינקס/רויטרס

גם יובנטוס באה למפגש מפסגת הסרייה A, עם רוח גבית מהליגה אחרי ניצחון על אינטר 1:2 בדרבי ד'איטליה, ויתרון תשע נקודות על פני השנייה נאפולי. ליובה זאת תהיה הופעה ראשונה זה שבע שנים בשלב רבע הגמר, והיא רוצה לחזור לשלב חצי הגמר אחרי היעדרות של עשור. ההפסד האחרון של יובנטוס באירופה היה בשנת 2010, והמטרה שלה היא לשמור על הסטטיסטיקה הזאת.

נדמה שאלופת איטליה מקבלת בשמחה את תפקיד האנדרדוג, למרות שלפי היכולת שהיא הציגה העונה אין סיבה לראות בה כזאת. "אנחנו מגיעים למינכן שקטים אחרי שעשינו את שלנו בליגה", אמר מאמן יובה אנטוניו קונטה. "נשחק שם כדי לשמור על החלום ולבחון את עצמנו בזירה האירופית, ונעשה זאת בחיוך וללא פחד. אנחנו רוצים לראות עד כמה אנחנו רחוקים מהטופ של אירופה".

הרכב משוער, באיירן מינכן: מנואל נוייר, פיליפ לאם, דניאל ואן בויטן, דנטה, דויד אלאבה, בסטיאן שווינשטייגר, אריאן רובן, פרנק ריברי, תומאס מולר, טוני קרוס, מריו מנדז'וקיץ'.

הרכב משוער, יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון, אנדראה ברצאלי, ג'ורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה פירלו, פול פוגבה, ארתורו וידאל, קלאודיו מרקיזיו, קוג'ו אסמואה, פאביו קוואליארלה, אלסנדרו מאטרי.

פאביו קוואליארלה שחקן יובנטוס חוגג שער. AP
יובה באה לאליאנץ ארינה בחיוך וללא פחד. קוואליארלה/AP

פריס סן ז'רמן - ברצלונה (ג', 21:45, ספורט 5)

מטרה אחת כבר השיגה פ.ס.ז' וזה להיות חלק מהעילית של אירופה, אבל עם האוכל בא התיאבון ובבירת צרפת חולמים עכשיו להדיח את הקבוצה הכי טובה בעולם ולהמשיך לחצי הגמר. אחרי הקאמבק האדיר של בארסה מול מילאן, פריס יודעת ששום תוצאה ביתית לא תבטיח לה מקום בשלב הבא. "זה המשחק שאנחנו חולמים עליו", אמר שחקן פ.ס.ז' טיאגו סילבה. עם זלאטן איברהימוביץ' בחוד, מאמן מצליח בדמות קרלו אנצ'לוטי ושחקנים כמו טיאגו סילבה, לוקאס ואסקיאל לבאצי, פריס יכולה לשמור על אופטימיות.

"כבר שיחקתי נגד ברצלונה מאז שעזבתי אותה, והמשחק יהיה מיוחד לכולם", אמר איברהימוביץ' לקראת ההתמודדות, "השאלה היא איך מנצחים אותם, נצטרך להיות מאוד מפוקסים, והמאמן אנצ'לוטי ידריך אותנו טקטית איך לעצור את הקבוצה הכי טובה בעולם".

"פ.ס.ז' מכוונת גבוה, אנחנו רוצים להגיע רחוק", אמר שחקן הקבוצה דייויד בקהאם לקראת צמד המשחקים, "יש לנו את השחקנים הנכונים לזה, יש לנו את המנטליות לזה, ועכשיו אנחנו צריכים להוכיח את זה במגרש. יהיה קשה ומרגש". בתוך כך הפתיע יו"ר פ.ס.ז' נאסר אל-חלאיפי כשהודיע כי במועדון שוקלים להאריך לבקהאם את החוזה. "נדבר איתו על זה, הוא פנטסטי במגרש ומחוצה לו, אנחנו רוצים שיישאר איתנו גם בעונה הבאה", אמר.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
חייב להיות מפוקס. איברהימוביץ'/רויטרס

ברצלונה ניצחה רק שניים משמונת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת האלופות ובליגה המקומית, ואחרי ה-2:2 בליגה מול סלטה ויגו, הקטאלנים יודעים שזה הזמן להעלות הילוך. ההפסד היחיד של בארסה בשלב רבע הגמר בעשור האחרון היה מול יובנטוס ב-2003, ומאז, בכל שש הפעמים שהגיעה לשלב הזה היא עברה.

למרות המעמד, נראה שעיקר תשומת הלב, לפחות בפתיחת המשחק, תופנה אל הספסל, בו יישב המנג'ר טיטו וילאנובה, שישוב לאחרי חודשיים של טיפולי הסרטן בארצות הברית. "הוא יהיה על הספסל איתנו", אמר הערב עוזרו, ג'ורדי רואורה. "הוא המאמן, והחזרה שלו היא חשובה מאוד עבורנו". דויד וייה התייחס גם הוא לשיבה של המאמן ואמר: "תמיד קל יותר כשהבוס שם איתנו". השוער המחליף, מנואל פינטו הוסיף: "החזרה של טיטו הכניסה אנרגיה בכל הקבוצה".

הקפטן קרלס פויול ייעדר מהמשחק בשל פציעה, והחלוץ פדרו לא ישתתף בגלל צבירת צהובים. "כריסטיאן טייו הוא אופציה", אמר רוארה, "הוא כישרוני ועובד קשה". אבל עם כל הכבוד ללהקה, המטרה של פ.ס.ז' היא לעצור את הסולן ליאונל מסי, שמול סלטה ויגו רשם משחק ליגה 19 ברציפות בו הוא כובש.

הרכב משוער, פריס סן ז'רמן: סלבטורה סיריגו, כריסטוף ז'אלה, טיאגו סילבה, אלכס, מקסוול, לוקאס, מרקו וראטי, בלס מטוידי, חאבייר פסטורה, אסקיאל לבאצי, זלאטן איברהימוביץ'.

הרכב משוער, ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס, ליאונל מסי, דויד וייה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
פריס יודעת את מי היא חייבת לעצור. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully