וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "טרי לא היה אמור לבעוט בכלל"

מאמן צ'לסי לשעבר נזכר בגמר האלופות, ומדהים: "לא רציתי את התפקיד, רציתי שז'וזה יישאר, רומן ביקש ממני להחליף אותו"

גמר ליגת האלופות מתקרב, ובשבת יעלו על הדשא באליאנץ ארינה צ'לסי ובאיירן מינכן לקרב על כל הקופה. בינתיים מי שכבר זכה להיות במעמד הזה, אברהם גרנט, מנתח בראיון ל'דיילי מייל' את הגמר שלו ב-2008, ומסביר כיצד ההפסד ההוא ליונייטד השפיע לו על הקריירה.

"כשהיינו כל כך קרובים למנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון אמר שזו הייתה יונייטד הכי טובה שהייתה, וזה הפך את זה ליותר כואב. הייתי מאוכזב מאוד", סיפר הישראלי. "אנשים שוכחים את ההחטאה של אנלקה. ג'ון טרי תמיד אומר לי: 'למה אנשים תמיד מדברים על ההחטאה שלי?'. אני אומר 'אם לא היית מחטיא, אף אחד לא היה מדבר על זה'".

גרנט גם מפתיע כשהוא מספר שטרי כלל לא היה אמור לבעוט את הפנדל: "טרי לא היה ברשימה, אבל מכיוון שדרוגבה הורחק שינינו את הרשימה. קאלו אמור היה להיות החמישי, ומשום שזה היה אמור להיות הפנדל המכריע, טרי רצה לבעוט. הוא עשה את המיטב. חשבתי שהוא יבקיע, אבל טרי החמיץ ואנלקה החמיץ. זה היה סוף הסיפור, נגמר".

על העובדה כי הגיע בתור מחליפו של ז'וזה מוריניו, אחד מהמאמנים הטובים בעולם, הוסיף גרנט: "זה לא פשוט כמאמן לא מוכר להחליף בתפקיד את 'האחד והיחיד'. ידעתי שזה סיכון גדול. ידעתי שאנשים ממתינים לי. הבט, לא רציתי את התפקיד. רציתי שז'וזה יישאר, אבל הוא עזב ורומן ביקש ממני לקחת את התפקיד. ידעתי שאני צריך לעשות עבודה טובה יותר מכיוון שהוא היה שם גדול. ידעתי שאני צריך לשנות את סגנון המשחק".

בראיון פורסם כי גרנט עדיין לא החליט אם לקבל את ההזמנה של צ'לסי לגמר הגביע בשבת מול באיירן מינכן, ומספר על העובדה כי סיים את תפקידו באותה עונה: "מוריניו פוטר כשהוא היה בדעיכה, אפילו אנצ'לוטי פוטר כשבשנה הראשונה הוא היה אלוף ובשנה הבאה הוא סיים בלי כלום. גם הכדורגל אצלו לא היה טוב, אבל צ'לסי בעונה שלי שיחקה כדורגל טוב מאוד. אני זוכר שטן קאטה (ששימש כעוזרו) אמר לי: 'הם יפספסו את הכדורגל הזה', והסכמתי איתו. הם לא כיבדו את זה. הם פספסו את איכות הכדורגל ששיחקנו באותה שנה".

לסיום, גרנט מתכבד גם לנתח את כשלונו של אנדרה וילאש בואש, ומסביר: "וילאש בואש יודע הרבה כדורגל, אבל לפעמים זה לא מספיק. ראיתי שהוא מגיע עם כל הספרים האלה, אבל אתה לא יכול לקרוא על ניסיון בספרים. בצ'לסי אתה צריך ניסיון מכיוון שאתה מתמודד עם בעיות. בצ'לסי לא מתעסקים רק בכדורגל".

ולדימיר ורמזוביץ' צפוי להחליף את אברהם גרנט

בלי קשר, אם לא יהיו הפתעות מיוחדות, פרטיזן בלגרד תודיע היום (רביעי) רשמית על פרידה מגרנט לאחר ארבעה חודשים בלבד. רק ביום ראשון האחרון סוכנו של גרנט צוטט בתקשורת הסרבית כמי שאומר שהמאמן הישראלי צפוי לעזוב את הקבוצה, וכעת כלי התקשורת מפרסמים כי ולדימיר ורמזוביץ' יהיה זה שיחליפו בתפקיד.

ורמזוביץ', ששיחק בקבוצה בשנות ה-80, אימן אותה באמצע העשור הקודם והוביל אותה לשמינית גמר גביע אופ"א. קבוצתו האחרונה הייתה קייזר צ'יפס הדרום אפריקאית, אותה הוא הדריך במשך שלוש שנים. גרנט עצמו מסיים קדנציה של ארבעה חודשים בלבד אחרי שקיבל את התפקיד במקומו של אלכסנדר סטנוייביץ' בחודש ינואר האחרון, והצליח לזכות באליפות למרות שבהנהלה לא אהבו את העובדה כי הישראלי הפסיד בשלושת המשחקים שלו העונה מול הכוכב האדום.

כצפוי השם של המאמן הישראלי כבר מככב באנגליה בהקשר של עבודה שם. לפני מספר ימים הוא הוזכר כמועמד לבולטון וגם אחרי פיטוריו של אלכס מקליש מאסטון וילה, נכתב ב"טלגרף": "יש כמה מאמנים שעשויים להיות מועמדים. ידוע שאברהם גרנט מעוניין לשוב לכדורגל האנגלי, אך יחד עם זאת הסיכוי שווילה תתעניין בו הוא נמוך".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully