וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מתאו: "במקרה הכי גרוע, נלביש שחקנים מהנוער"

קייהיל ולואיס ערכו אימון מלא ועשויים להיות כשירים לקראת גמר ליגת האלופות, מנג'ר צ'לסי אופטימי: "מחכה לנו משחק גדול"

המנג'ר הזמני של צ'לסי רוברטו די מתאו מקווה שלא ייאלץ להכליל בסגל שחקני מילואים בגמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן בשבת. די מתאו, שעתידו צפוי להיות מוכרע רק לאחר המשחק, אמר שהוא מתמודד בפני אחד האתגרים הגדולים בקריירה שלו, במיוחד לאור העובדה שלצ'לסי יש ארבעה שחקנים מושעים ושלושה שחקנים שסוחבים פציעות ונמצאים בספק.

ג'ון טרי, ברניסלב איבנוביץ', ראול מיירלש וראמירס מושעים מהמשחק בשל כרטיסים צהובים, בעוד פלורן מאלודה, דויד לואיס וגארי קייהיל סובלים מפציעות ועלולים להיעדר. הבשורות הטובות שהגיעו מבחינת אוהדי צ'לסי היום נגעו לקייהיל ולואיס, שערכו אימון מלא לאחר תקופה ארוכה.

די מתאו התייחס במסיבת העיתונאים במתחם האימונים של הבלוז למצבו של מאלודה: "פלו עדיין סובל מפציעה ונדע אם הוא יוכל לשחק רק בשבת". המנג'ר האיטלקי התייחס לאפשרות שייאלץ להלביש שחקני נוער ומילואים בסגל: "במקרה הכי גרוע נלביש כמה שחקנים מסגל המילואים ונושיב אותם על הספסל. ניסיתי אפשרויות ופתרונות שונים באימונים לכל מקרה שלא יהיה". די מתאו נשאל אם יועזב מצ'לסי האם יש סיכוי שיחזור לווסט ברומיץ', שאיבדה את המנג'ר שלה רוי הודג'סון לנבחרת אנגליה. "בחיי, חזרתי פעם לחברה שלי לשעבר וזה לא עבד. אני לא משוכנע אם זה הצעד הנכון".

המנג'ר האיטלקי נשאל האם הקבוצה שלו מגיעה כפייבוריטית אחרי שבאיירן הובסה 5:2 בגמר הגביע הגרמני מול דורטמונד ואמר: "אני לא חושב שתהיה לזה השפעה על באיירן. היא קבוצה חזקה מאוד ומקצוענית ואני מניח שהם יידעו איך להתאושש מזה מהר מאוד כי הם יודעים שמחכה להם משחק גדול. אני לא חושב שזה נותן לנו איזה יתרון. צריך לזכור שבאיירן משחקת באצטדיון הביתי שלה וזה ייתן לה יתרון מפני שהם מכירים את הסביבה שלהם, את הדשא, אבל יכול להיות עליהם גם יותר לחץ".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully