וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפואל ניקוסיה: "מדהימים את העולם"

בקפריסין חגגו את העלייה של אפואל ניקוסיה לרבע גמר האלופות וקיבלו תיאבון: "עם הגרלה טובה אפשר לעלות לחצי"

אפואל ניקוסיה לא מפסיקה לשבור שיאים. אחרי שהדהימה את אירופה עם עלייה לשמינית גמר ליגת האלופות לפני כמה חודשים, אלופת קפריסין ניצחה אמש (רביעי) את ליון בבעיטות הכרעה מ-11 מטר והעפילה לרבע הגמר. לא פחות ממדהים.

ניצחון 0:1 הספיק לאפואל כדי לאזן את התוצאה בסיכום שני המשחקים ולמרות שהצרפתים היו טובים יותר אתמול, הם לא הצליחו להשיג שער חוץ ולבסוף הודחו. האוהדים באצטדיון GSP חגגו דקות ארוכות עם השחקנים, בתקשורת המקומית התמוגגו והכותרות קראו: "מדהימים את העולם" ו-"גאווה קפריסאית".

"בחיים לא האמנו שנגיע לאן שהגענו", הודה בסיום המאמן איבן יובאנוביץ', "זהו לילה גדול לאפואל, לאוהדים ולכדורגל הקפריסאי. הלילה הכי חשוב בהיסטוריה של המועדון. זה פשוט פנטסטי".

הקשר קונסטנטינוס חרלמבידיס קיבל תיאבון: "התחלנו את המסע הזה ביולי ואז לא העזנו אפילו לחלום שנגיע לרבע הגמר. יש לנו שחקנים מלאי תשוקה והגענו למשחק באמונה שאפשר לעלות. אין גבול ואנחנו מאמינים שאנחנו מסוגלים להתמודד עם כל קבוצה. עם הגרלה טובה נוכל לעלות גם לחצי הגמר".

הגיבור הגדול של הפנדלים היה השוער היווני דיוניסיס חיוטיס, שעצר את הבעיטות של אלכסנדר לקאזט ומישל באסטוס. מאמן השוערים גוראן צ'ומיץ' הסביר: "צפיתי בכל הפנדלים של ליון בשלוש השנים האחרונות והתכוננו כראוי. ידענו שלכל שחקן שלהם יש פינה קבועה. דיוניסיס זינק שלוש פעמים למקום הנכון ועצר פעמיים. בכדורגל שום דבר לא קורה במקרה, הכל עניין של עבודה".

אפואל ניקוסיה הדימה את ליון בשמינית גמר ליגת האלופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully