וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נגד גנק: הציונים

דוידוביץ' הוכיח שהוא חי ובועט, משומר הוא המניה הבטוחה בהגנה, גולסה הבריק ו-ורד איכזב מעט. הציונים ממוק' האלופות

סארי פלאח שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
נראה שיש לחיפה בלם לעתיד. פלאח/ברני ארדוב

ניר דוידוביץ': 7.5

אחרי אין ספור ביקורות שהשוער הוותיק ספג בעונה שעברה ובשלבים הראשונים של מוקדמות ליגת האלופות העונה, התמנון הוכיח שוב שהוא חי ובועט ולמעשה השאיר את הסיכויים לעלייה בצד הירוק עם הצלות מופלאות שהזכירו את ימיו היפים של השוער החיפאי.

אייל משומר: 6.5

המגן ממשיך בהתקדמות העצומה שעשה בעונה שעברה ומוכיח העונה שהוא המניה הבטוחה בצד ההגנתי של הירוקים. משובר גילה שוב יכולות התקפיות משובחות עם בישול נהדר לוויאם עמאשה.

איציק כהן: 5.5

קשה לשפוט את הבלם שעד לפני שבוע עוד שיתף פעולה עם חבריו בהפועל עכו. אך איציק כהן הוכיח שיש לחיפה על מי לסמוך לקראת המשך העונה עם השקט בצד ההגנתי בעיקר במחצית הראשונה. בשורה התחתונה הבלם בן ה-28 רשם הופעה טובה, אבל יש המון מקום לשיפור ולתיאום טוב יותר עם שאר חבריו.

סארי פלאח: 5.5

לא רשם הופעה בלתי נשכחת, אבל גם לא איכזב יותר מדי. קשה לשפוט בצורה רצינית שחקן צעיר שנזרק ככה למים העמוקים.

טאלב טואטחה: 6

המגן הצעיר היה מצוין מבחינה התקפית, אבל בהגנה יש מקום לשיפור. בנוסף, טואטחה חייב להשתפר במסירה האחרונה.

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את גנק

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה (משמאל) מול דניאל טוזר שחקן גנק. ברני ארדוב
כמה שחיפה תלויה באיש הזה. גולסה/ברני ארדוב

סיידו יא יא: 5

הקשר האחורי השקיע המון במרכז המגרש והיה נייד, אבל מספר איבודים וטעויות שלו גרמו למבוכה בצד ההגנתי של האלופה. יא יא צריך להיות יותר מרוכז במשחק הבא אם חיפה רוצה להיות בשלב הבתים של ליגת האלופות.

גוסטבו בוקולי: 5

במחצית הראשונה שוב הוכיח גוסטבו בוקולי עד כמה הוא נכס אדיר לירוקים. אלא שבמחצית השניה הקשר הברזילאי הוותיק נחלש ושחקני גנק הצליחו להעביר את הכדור יותר מידי מהר את לכיוון החלוצים הבלגים.

עידן ורד: 5

גם הוא יחד עם כל הקבוצה היה טוב בחלק הראשון של המשחק, אבל ככל שעבר הזמן ורד לא הורגש והתחבא יותר לאורך הקו הימני במקום להיות נייד בכל חלקי המגרש כפי שעשה במחצית הראשונה.

אייל גולסה: 7

אפשר להבין מהמשחק הזה כמה מכבי חיפה תלויה העונה בגולסה הצעיר. הקשר הצעיר והמבריק רשם מחצית ראשונה יוצאת מן הכלל והראה כמה הוא יכול להיות גדול העונה. עם זאת, עדיין הוא לא מצליח לשמור על היכולת לאורך כל המשחק ומהדקה ה-60 ועד לחילוף עם תמיר כהן כמעט ולא הורגש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי חיפה ויאם עמאשה חוגג עם סארי פלאח. ברני ארדוב
מכבי חיפה עשתה רכש נהדר. עמאשה/ברני ארדוב

ויאם עמאשה: 6.5

ללא ספק עמאשה מספק את הסחורה ומכבי חיפה עשתה רכש נהדר בקיץ. שוב הוכיח החלוץ שהגיע מקרית שמונה כמה המהירות חשובה בכדורגל המודרני, אבל עם יותר ריכוז ליד השער הבלגי, חיפה כבר היתה יכולה להיות עם רגל וחצי בשלב הבא.

ולדימיר דבאלישווילי: 6

ללא השער הנהדר במחצית הראשונה, החלוץ הגאורגי אולי אפילו היה סופג שריקות בוז. יותר מידי מסורבל ודווקא במשחק שכולם רצו שוב לראות כמה הוא אגואיסט וחושב רק על השער, דבאלישווילי בחר להיות מפרגן והחמיץ הזדמנות לסיים לפחות עם צמד. השער, לפחות, שיפר לו את הציון.

מחליפים:

דלה ימפולסקי: 5

בכל פעם שהקשר הצעיר נכנס עד כה במשחקי מכבי חיפה, הוא שינה את מהלך המשחק. מול גנק ובמשחק הכי קריטי של הירוקים ימפולסקי לא בא לידי ביטוי.

חן עזריאל: 5

ניסה והתאמץ, אבל עדיין לא מחובר מספיק לקבוצה.

גנק: 5

אם לאחר ההגרלה כולם חששו מהאלופה הבלגית, לאור הנהירה של שחקנים ישראלים לליגה הזו, היום אפשר להגיד בפה מלא שהכדורגל הבלגי לא יותר טוב מהישראלי וגנק הוכיחה שהיא ניתנת למעבר. האלופה הבלגית חשפה הגנה חלשה מאוד, ונראתה אומללה בדקות רבות מדי של המשחק. נקודת האור הגיעה מאליניב ברדה, שכבש שער מרגש על אדמת המולדת, וסיפק בביקור המיוחד שלו בישראל הופעה שהבליטה את מעמדו ולמה מספרים עליו כל כך הרבה דברים טובים כשהוא כובש בצרורות בליגה הבלגית.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

שחקן מכבי חיפה אייל משומר מול שחקן גנק אליניב ברדה. קובי אליהו
הראה למה הוא כל כך דומיננטי בגנק. ברדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully