וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "שחר עדיין צמא. אין סיבה שלא נהיה בבתים"

18.8.2011 / 9:30

במכבי חיפה מתכוננים לגומלין בגנק: "השער של ברדה קלקל. זה ההבדל בין עונה חלומית לטובה". אופטימיות בנוגע למצב קטן

ברני ארדוב

צילום וידאו: נועם אשל וקובי אליהו
עריכת וידאו: נועם אשל

סביר להניח שלפני המשחק, היה חותם אלישע לוי על כל ניצחון מול גנק במשחק הראשון על הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות. אלא שבתום הערב (רביעי) נדמה שהאכזבה היא הרגש הדומיננטי בחדר ההלבשה של הירוקים. מכבי חיפה אמנם ניצחה 1:2 את גנק, אבל הייתה יכולה לצאת עם תוצאה גבוהה בהרבה, וחמור מכך, ספגה שער חוץ כואב במיוחד שעלול לעלות לה ביוקר במשחק הגומלין בבלגיה. שער שכבש לא אחר מאשר אקס חיפה אליניב ברדה. מי תיקח את הכרטיס לשלב הבתים? כל התשובות ביום שלישי הבא.

עוד על המשחק של מכבי חיפה מול גנק:

מכבי חיפה השיגה 1:2 שביר מול גנק

שלום תקווה סבור שלמכבי חיפה חסר ניסיון במשחק

מכבי חיפה - הציונים

התמונות שהרכיבו את הסיפור: אלבום

"אין סיבה שלא נעבור שלב"

"שחר היה צמא ונתנו לו לשתות, אבל הוא עדיין צמא ונהיה חייבים להחזיר לו על ההשקעה שלו במועדון. אין סיבה שלא נעבור שלב. השער של ברדה יכול להיות ההבדל בין עונה חלומית לעונה טובה. נקווה שזה לא יעלה לנו ביוקר במשחק בבלגיה", כך אמרו שחקנים במכבי חיפה בעקבות הניצחון על גנק (2:1) באיצטדיון רמת גן.

כזכור, אתמול אמר הנשיא באסיפת קבוצה: "הגעתי למים ואני צמא. אני רוצה לשתות". במועדון יודעים שהפסד מינימלי בבלגיה עלול לשלוח את הקבוצה לליגה האירופית ובהתאם לכך מקווים שיניב קטן יהיה כשיר למפגש בבלגיה. הקפטן לא נכלל אתמול בסגל, אבל הצוות הרפואי מעריכים שיש סיכוי שייטול חלק כבר במשחק בנתניה. "זה תלוי בו, כאבי גב זה לא משהו שאפשר לבדוק", הבהירו בחיפה. אם קטן יהיה כשיר, לוי יוריד את אחד החלוצים לספסל.

בצוות המקצועי היו מרוצים מהתצוגה של הבלם סארי פלאח, אבל בשל חוסר הניסיון שלו נראה שיוריצה בוליאט יתפוס את מקומו בהרכב בגומלין, ויפתח לצד איציק כהן. ניר דוידוביץ', טאלב טואטחה ואייל גולסה צוינו בסיום לטובה. בחיפה אמרו כי גולסה הוכיח שוב שמדובר בשחקן שמסוגל להיכנס לנעליים של ליאור רפאלוב. גולסה: "כל משחק בשלבים האלה הוא משחק קשה. ידענו למה אנחנו באים ונעשה הכל כדי לעלות. מה היה חסר לנו? היה חסר לנו גול. עשינו הכל כמו שרצינו ומגיע לנו לעלות לבתים".

לוי: "אי אפשר לצפות שמשחק כזה יהיה קל"

מאמן הירוקים אלישע לוי אמר בסיום: "ניצחנו וזה חשוב אבל אני חושב שהיום ראינו את מכבי חיפה שאנחנו רוצים לראות. תוקפנית מהרגע הראשון, מגיעה לאינספור הזדמנויות, מאוד מסודרת. פעם אחת איבדנו ריכוז וקיבלנו גול. אי אפשר לצפות ממשחקים כאלה שיהיו קלים. ניצחנו, ועכשיו צריכים להיערך, לבוא לשם ולהשיג תוצאה טובה". הקפטן הפצוע יניב קטן והמאמן אלישע לוי לא דיברו עם השחקנים בסיום המשחק, וניכר כי המאמן היה מאוכזב מהשער המצמק.

ויאם עמאשה הוסיף: "הם השיגו שער חוץ חשוב אחרי שהיינו צריכים לשים את השלישי במחצית הראשונה, אבל נבוא בכל הכוח במשחק הבא. חשוב מאוד שניצחנו, ובעזרת השם נשיג תוצאה טובה. בחוץ זה משהו אחר, הם ילחצו שם עם הקהל שלהם, אבל הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה ושמגיע לנו להיות בליגת האלופות. שער החוץ מבאס קצת אבל נעשה את העבודה. אני עובד באימונים ורואים תוצאות.

מגן מכבי חיפה אייל משומר אמר: "אין ספק שיכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר. החמצנו הרבה מצבים. אנחנו מאוכזבים כי יכולנו להבטיח את העלייה היום. אבל לא נהיה חזירים ואנחנו שמחים מהניצחון ובטוחים שאפשר להשלים את העבודה בחוץ. במחצית השנייה שיחקנו מצוין, אבל במחצית השנייה הם לחצו אותנו כאן. כל הזמן עשו השוואות בינינו לבין הליגה הבלגית והיום הוכחנו שהליגה הישראלית יותר חזקה".

ניר דוידוביץ', שהציל לא פעם את קבוצתו מספיגת שער נוסף, אמר בסיום: "בחלק מהזמן שלטנו ויכולנו להגדיל את התוצאה. היו רגעים שהמומנטום עבר אליהם והם הגיעו למצבים". לקראת משחק הגומלין אמר דוידוביץ': "הם קבוצה טובה, יהיה קשה ואני מקווה שנעשה את זה בחוץ".

גם אייל גולסה היה מאוכזב בעקבות השער שספגו הירוקים: "לא יצא כמו שרצינו, אבל אין מה לעשות. אנחנו צריכים לשחק טוב גם בשבוע הבא ואני מאמין שנעלה לשלב הבתים. למדנו את גנק מצוין וידענו כל מה שאנחנו צריכים לעשות. אני מקווה שנוכל לעבור אותם. כל משחק בשלב הזה קשה ואנחנו נעשה הכל כדי לעלות".

האיש שאליו הופנו כל העיניים לפני המשחק היה אליניב ברדה, שלא איכזב בגנק, וכבש את שער החוץ הכה חשוב עבור הבלגים. "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו מתחילת העונה", אמר ברדה. "זאת תוצאה שבירה, אבל לפני המשחק ידעתי שחיפה היא קבוצה קשה מאוד. הם עושים תוצאות טובות באירופה באופן שגרתי. גם אצלנו בבית חיפה תבוא ותשחק את הכדורגל שלה. יש לנו עוד משחק בשבת ואז ננסה להתכונן. יהיה קשה. חבל שלא הבקעתי עוד אחד, 2:2 היתה תוצאה יותר טובה. בבלגיה זה יהיה משחק שונה לגמרי ונקווה להפוך את התוצאה".

בסיום המשחק אמרו בחיפה: "זו תוצאה מאוד שבירה, חבל שלא הבקענו את השלישי. הגול שגנק כבשה יכול להיות הבדל בין ליגת אלופות לפספוס של עונה שלמה".

(עדכון ראשון: 17/8 23:49)

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את גנק

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully