וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף מוק' האלופות: באיירן מינכן ניצחה 0:2 את ציריך

הבווארים שמרו על שער ריק ורשמו ניצחון חשוב לקראת הגומלין, שווינשטייגר ורובן כבשו. ויסלה ניצחה 0:1 את אפואל ניקוסיה

הסיבוב הראשון של משחקי הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות הסתיים הערב (רביעי) עם חמישה משחקים מסקרנים במיוחד. במוקד עמד המפגש בין הפינליסטית מלפני שנתיים באיירן מינכן לפ.צ. ציריך, כשהגרמנים עשו את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר עם 0:2. מאור מליקסון רשם 90 דקות ובעט כדור למשקוף ב-0:1 של ויסלה קרקוב על אפואל ניקוסיה, שמשאיר אותה אופטימית לקראת הגומלין. דודו ביטון לא שותף. דינמו זאגרב היא אולי בעלת הסיכוי הגבוה ביותר להמשיך לשלב הבתים לאחר שהביסה 1:4 את מאלמו. אודנסה הדנית ניצחה 0:1 את ויאריאל.

באיירן מינכן - פ.צ. ציריך 0:2

הבווארים פתחו את העונה בצורה מעט מגומגמת עם הפסד 1:0 למנשנגלדבאך בבית וניצחון דחוק של 0:1 על וולפסבורג. גם הערב באיירן מינכן לא הרשימה במיוחד, אך השיגה את התוצאה המיוחלת מבחינה כשניצחה 0:2 את פ.צ. ציריך באליאנץ ארינה והשיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בשוויץ, שייערך ביום שלישי הבא, שם תיאלץ הקבוצה המקומית להסתדר ללא מאתיו בדה, שספג הערב כרטיס אדום בדקה ה-90.

יופ היינקס ודאי נשם לרווחה כשקיבל בחזרה את אריאן רובן, שנעדר מהמשחק מול וולפסבורג בשבת, וידע למה. הפנומן ההולנדי בישל את הראשון בצורה מצוינת, כבש את השני והיה השחקן הבולט בבאיירן. הבווארים, שרגילים לשחק בליגת האלופות ללא משחקי מוקדמות, השיגו מקדמה שככל הנראה תספיק להם כדי להגיע למקום הטבעי מבחינתם.

הבווארים עלו ליתרון בדקה השמינית כשהגבהה מצוינת של אריאן רובן מצאה את בסטיאן שווינשטייגר, שנגח פנימה את ה-0:1. בדקה ה-60 הייתה קרובה באיירן להכפיל את היתרון, כשבעיטה חופשית של פרנק ריברי נעצרה רק בקורה. באיירן הצליחה להכפיל את היתרון בדקה ה-72 לאחר שמריו גומז הוציא כדור לאריאן רובן, שבעט לחיבורים וקבע 0:2 יקר לבאיירן.

ויסלה קרקוב - אפואל ניקוסיה 0:1

הקבוצה הפולנית של מאור מליקסון ודודו ביטון שיחקה בינתיים שלושה משחקי ליגה, כשבשניים הראשונים סיימה בתיקו ובאחרון ניצחה 0:1 משער של ביטון. אבל בליגת האלופות ויסלה קרקוב שוב הרשימה הערב והשיגה ניצחון 0:1 יקר במיוחד, אולי בדרך להופעה הראשונה שלה אי פעם בשלב הבתים של ליגת האלופות. מליקסון השלים 90 דקות, בעוד דודו ביטון לא שותף בכלל.

בדקה ה-53 הגיעה ויסלה להזדמנות מצוינת כשמאור מליקסון בעט כדור חופשי מ-18 מטר היישר למשקוף האורחת. בדקה ה-73 הצליחה ויסלה לעלות ליתרון לאחר שפטריק מאלצ'קי קיבל מסירה ושיחרר טיל אדיר לחיבורים כדי לקבוע 0:1.

אודנסה - ויאריאל 0:1

הקבוצה הדנית הצליחה להפתיע בסיבוב הקודם את פנאתינייקוס וקרובה להפתיע גם את ויאריאל. הקבוצה הספרדית המצוינת עדיין לא פתחה את הליגה המקומית שלה ואיבדה בקיץ שחקן חשוב בדמותו של סנטי קאסורלה, שהצטרף למלאגה ונראתה רע מאוד, בעיקר בהגנה והפסידה 1:0 לאודנסה. הקבוצה הדנית הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-84 כשהנס הנריק אנדראסן ניצל טעות גסה בהגנה של הצוללת הצהובה כדי לבעוט חזק מאוד מזווית קשה לחיבורים.

משחק נוסף:

דינמו זאגרב - מאלמו 1:4

כבשו לדינמו זאגרב: סאמיר (4 ו-61 בפנדל), אנטה רוקאבינה (56), פאטוס בצ'יראי (84), כבש למאלמו: אגון מחמטי (17)

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully