וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "זו ברצלונה הטובה ביותר ששיחקתי בה"

הארגנטינאי נרגש לקראת רגע האמת בשבת. וידיץ' מזהיר את ברצלונה: "בלי ויכוחים והצגות, למרות שנדע להתמודד עם זה"

בברצלונה מתכוננים במרץ ליום שבת לקראת המשחק הגדול נגד מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות, כאשר ליאונל מסי מזהיר את החברים שלו מפני נקמה אפשרית של האלופה האנגלית על ההפסד מלפני שנתיים. "זה יכול להיות משחק מדהים מכיוון שמנצ'סטר משחקת פתוח", הסביר האומן הארגנטינאי ב'מירור'.

"כמו ארסנל וכמעט כמונו, הם קבוצה טכנית שרוצה לשחק", הוסיף מסי. "הם קבוצה נהדרת, למעשה אותו הדבר כמו שהם היו לפני שנתיים בלי רונאלדו וטבז. יש להם שחקנים רבים וטובים והם רוצים להשיג את הנקמה שלהם". מסי נשאל על הערכה שלו לתוצאת המשחק, והוסיף: "אין לי מושג מה יקרה. כל התרחישים אפשריים. בכדורגל הכל יכול לקרות. עכשיו אני מתכוון לעשות הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח ואני מקווה שנוכל לשחזר את זה".

בראיון אחר לעיתונאים התייחס מסי לכוחה של בארסה, ואמר: "זו בוודאי ברצלונה הטובה ביותר ששיחקתי בה. הרבה שחקנים בקבוצה הם אותם שחקנים ששיחקו פה לפני כמה שנים, רק יותר מבוגרים ומנוסים. מגיע לנו לזכות בכל התארים האלה ואני לא חושב שתראו את הקבוצה נופלת בשנים הקרובות".

על עצם המעמד הוסיף הארגנטינאי: "עבורי, ליגת האלופות זה הטורניר הגדול ביותר שאפשר להשתתף בו פרט לגביע העולמי. משחקים בו השחקנים הטובים ביותר בעולם ובדרך כלל אלה שתי הקבוצות הטובות ביותר שמגיעות לגמר. זו תמיד פריבילגיה להיות חלק מגמר האלופות. יש לי ציפיות רבות מהמשחק הזה. אני גדל והופך להיות יותר מנוסה. הייתי בהרבה סיטואציות כאלה לפני כן וכעת אני מקבל יותר החלטות על הדשא. אני יודע מה אני מסוגל וזה אומר הרבה. אני משחק עם המון ביטחון עצמי. עוברים לי רעיונות מוזרים בראש במהלך משחק, אבל אני אמיץ מספיק לנסות אותם מכיוון שיש לי יותר ביטחון".

ובינתיים מתגברות ההערכות שג'וזפה רוסי, חלוצה המצוין של ויאריאל, יעבור לברצלונה. רוסי התראיין ברדיו קטאלוניה והביע את רצונו לעבור לברצלונה: "ברצלונה זו הקבוצה הטובה ביותר בעולם וכל שחקני הכדורגל רוצים לשחק במקום הכי טוב. ברצלונה היא קבוצה שזוכה בהרבה תארים ובסופו של דבר כל השחקנים רוצים לזכות". על גמר האלופות בשבת והסיכוי שלו להגיע לשם, הוא הוסיף: "אני מקווה שיום אחד אהיה חלק מזה. אני עובד קשה ומתכונן לכך שיום אחד זה יקרה".

וידיץ': "הם אולי יתווכחו עם השופט יותר משצריך"

במנצ'סטר יונייטד מודעים לכך שישנם מספר שחקנים בברצלונה שלעתים לא בוחלים באמצעים על מנת להשיג יתרון מול השופט. בלם השדים האדומים לא אוהב הצגות, הפעלת ניסיון לחץ על שופטים ועוד, והוא מזהיר את השחקנים הקטלאנים מלעשות כן.

"לשחקנים שלהם יש מנטליות שונה משלנו. אבל לא תהיה לנו בעיה להתמודד עם דברים כאלה, למרות שאני מקווה שלא יקרו", אמר וידיץ'. "הם אולי יעשו דברים ויתווכחו יותר מאשר צריך, אבל זה לא ישפיע עלינו. השופט שישפוט במשחק יהיה כנראה הטוב ביותר. נוכל להתמודד עם זה".

והבלם הסרבי שנבחר לשחקן העונה באנגליה לאחר שקבוצתו זכתה לא מכבר באליפות הפרמיירליג בפעם ה-19 בתולדותיה, נשאל האם יונייטד מחפשת נקמה על ההפסד לפני שנתיים, בגמר האלופות 2:0 באולימפיקו ברומא, ואמר: "עבורנו, המשחק הזה לא מהווה סגירת חשבונות. ניסיתי לשכוח את המשחק ההוא. אנחנו משחקים בוומבלי, זו קבוצה אחרת ואני מאמין שאנחנו יכולים לתפקד טוב יותר מאיך ששיחקנו לפני שנתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully