וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "נגמרו החגיגות, זמן לעבוד"

מאמן ברצלונה איפס את שחקניו לקראת הגמר: "רקדנו, אכלנו ושתינו יותר מדי". אבידל: "יש הרבה כמוני שנלחמו על חייהם"

עשרה ימים לפני הקרב המצופה מול מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות בוומבלי, שיגר פפ גווארדיולה מסר ברור לשחקני ברצלונה שהתאספו לפתיחת ההכנות למשחק האחרון של העונה, אחרי שישה ימים של חגיגות, מצעדים וטקסים שנערכו לכבוד זכייתה של בארסה באליפות.

"החגיגה נגמרה, ואיתה כל הסחות הדעת וכל ההתעסקויות בדברים שלא קשורים לכדורגל", הבהיר המאמן לשחקניו. "הרווחתם את הזכות לחגוג, אבל רקדנו, אכלנו ושתינו יותר מדי, ומעכשיו אנחנו מתרכזים רק בגמר האלופות ולא בשום דבר אחר".

גווארדיולה צפוי לתת מנוחה למרבית כוכביו במשחק הליגה האחרון של הקבוצה מול מלאגה ביום ראשון, אך עם זאת הוא התריע על חשיבותו: "אני יודע שקשה להתרכז במשחק כזה אחרי שכבר הבטחנו את האליפות, אבל אסור לנו לזלזל בו כי מעל הכל אנחנו מקצוענים".

אחרי החלמתו של גבי מיליטו, גווארדיולה יהנה מסגל מלא בוומבלי, כולל קרלס פויול ואריק אבידל שצפויים לפתוח. "האמת שחשבתי שלא אשחק יותר כדורגל", הודה אתמול הצרפתי, שעבר רק לפני חודשיים ניתוח להסרת גידול בכבד. "כשהרופאים גילו את הגידול מיד חשבתי על התסריט הגרוע ביותר, אבל בסופו של דבר הכל הסתדר לטובה".

על השינוי שעבר בחודשיים האחרונים אמר אבידל: "הרבה דברים שחשבתי שהם חשובים בעבר התגלו כפחותי ערך. לכן למשל מכרתי את כל המכוניות שהיו לי, ותרמתי את הכסף לקרנות למען ילדים במצוקה ולמלחמה במחלות קטלניות. אני לא חושב שאני צריך לשמש דוגמה מיוחדת לאנשים במצבי, כי יש הרבה כמוני שנלחמו על חייהם, ואין בי שום דבר מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully