וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "תמיד קשה מול קבוצות גרמניות"

מאמן יונייטד יפגוש את שאלקה בחצי גמר האלופות (ג', 21:45, ע' 2 ו-5 HD), ברבאטוב ייעדר. רנגניק: "רוצים לנצח פעמיים"

את הטרבל מ-1999 מנצ'סטר יונייטד כבר לא תעתיק, אבל מה רע בשחזור הדאבל מ-2008, אז זכו השדים האדומים באליפות ובליגת האלופות? כדי לעשות צעד נוסף לעבר גביע האלופות הרביעי שלהם, יצטרכו האנגלים לחלוף בחצי הגמר על פני שאלקה, הסוס השחור של העונה בצ'מפיונס. המשחק הראשון מבין שניים ייערך בגלזנקירשן מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 2) ושאלקה תנסה להמשיך את המסע האירופי הקסום בהופעה ההיסטורית מבחינתה בין ארבע הגדולות.

ריו פרדיננד שחקן מנצ'סטר יונייטד עם מאמנו אלכס פרגוסון. Lars Baron, GettyImages
קונים שחזור של עונת 2008. פרדיננד ופרגוסון/GettyImages, Lars Baron

מנואל נוייר: "אנחנו יודעים שיש לנו סיכוי"

בדרך לחצי הגמר ניצחה שאלקה את כל משחקיה הביתיים, אבל מולה ניצבת קבוצה שעדיין לא ספגה שער במשחקי החוץ שלה העונה בליגת האלופות (ארבעה ניצחונות ותיקו). מנצ'סטר יונייטד תקווה לעבור לראשונה קבוצה גרמנית בשלב נוקאאוט בליגת האלופות אחרי ארבעה כישלונות קודמים, כולל באיירן מינכן ברבע הגמר בעונה שעברה. היתרון הגדול של מוליכת הפרמיירליג הוא כמובן הניסיון העשיר של המועדון והשחקנים במפעל, כשהיחיד שיכול להתחרות איתם מן העבר השני הוא ראול, שזכה שלוש פעמים בתואר עם ריאל מדריד וכבש ארבעה שערים במפגשים מול יונייטד.

למרות ההפסד בליגה בשבת 1:0 בבית עם ההרכב המשני לקייזרסלאוטרן, רלף רנגניק נשמע אופטימי מאוד במסיבת העיתונאים לקראת חצי הגמר. "אנחנו רוצים לנצח את יונייטד בבית ובחוץ, לא נשחק עם 0:0", הבהיר המאמן שחזר לשאלקה לפני כחודש והוביל אותה לשני ניצחונות גדולים שגרמו להדחתה של האלופה היוצאת אינטר. "אני לא יודע אם עוזר לנו להגיע כאנדרדוג, אבל אם נשחק כמו ששיחקנו מול אינטר אז יש לנו סיכוי טוב. יונייטד מאורגנת יותר מאינטר, אבל המטרה שלנו היא הגמר".

ג'פרסון פרפאן יחזור אחרי שריצה עונש הרחקה ברבע הגמר מול אינטר, ובהרכב יפתחו גם אטסוטו אוצ'ידה והאנס סארפיי שקיבלו מנוחה בשבת, אבל קלאס יאן הונטלאר ימשיך להיעדר בגלל פציעה והבלם בנדיקט הובדס בספק. בין הקורות יעמוד כמובן הקפטן מנואל נוייר, שב-2004 נכח בגמר ליגת האלופות שנערך בגלזנקירשן כמביא כדורים. "יונייטד אמנם ניצחה את משחק הליגה האחרון שלה, אבל לפני כן היו לה גם מעידות", אמר השוער שכבר הודיע כי יעזוב את קבוצתו בקיץ. "אנחנו יודעים שיש לנו סיכוי מולם, אני לא מפחד מהם".

הרכב משוער שאלקה: מנואל נוייר, אטסוטו אוצ'ידה, כריסטוף מצלדר, בנדיקט הובדס, האנס סארפיי, אלכסנדר באומיוהאן, קיריאקוס פפאדופולוס, חוסה מנואל חוראדו, ג'פרסון פרפאן, ראול, אדו.

אדווין ואן דר סאר: "נצטרך להיות זהירים מול ראול"

מנצ'סטר יונייטד, כאמור, השיגה ניצחון דחוק 0:1 על אברטון ועשתה עוד צעד לעבר האליפות. מי שלא שיחק בשבת הוא דימיטאר ברבאטוב, שיחמיץ גם את ההתמודדות בגרמניה עקב פציעה במפשעה. מי שעוד נשארו באנגליה הם דארן פלטשר ואואן הארגריבס הפצועים. נמניה וידיץ' וריאן גיגס יחזרו להרכב של אלכס פרגוסון, שמקווה להעביר את ההכרעה לאולד טראפורד.

"הקבוצות הגרמניות תמיד רגועות ונחושות, וכך יהיה גם עם שאלקה", התייחס פרגוסון לארבע הפעמים הקודמות בהן קבוצתו לא הצליחה לחלוף על פני יריבה גרמנית בשלבי ההכרעה. "אין סיכוי שהקבוצה הזו תרים ידיים. הפעם אנחנו מגיעים למשחק עם ניסיון רב יותר מאשר בשנים הקודמות, והרקורד שלנו במשחקי חוץ בשנים האחרונות הוא מצוין".

פרגוסון המשיך לשדר ביטחון והוסיף: "ווין רוני היה פנטסטי בחודשיים האחרונים, והדבר הכי חשוב מבחינתנו זה הרעננות של הקבוצה עם חזרתם של אנטוניו ולנסיה, ריו פרדיננד, אנדרסון וג'י סונג פארק. הציפיות מנקודת המבט שלי תמיד היו גבוהות בהקשר האירופי כי אנחנו רוצים להידמות למועדונים עם רקורד רציני באירופה, כמו ריאל מדריד, מילאן, באיירן מינכן, אייאקס וליברפול. אנחנו צריכים להתקדם מהר כדי להגיע לשם".

אדווין ואן דר סאר, שמחפש תואר שלישי באלופות לפני הפרישה אחרי שעשה זאת עם אייאקס (1995) ויונייטד (2008), דיבר במסיבת העיתונאים על האיום מצד ראול. "הוא שחקן שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים כי הוא כל כך מסוכן", אמר השוער ההולנדי. "מספיקה לו הזדמנות קטנה כדי להבקיע, כך שההגנה שלנו תצטרך להיות זהירה מולו".

הרכב משוער מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, רפאל, נמניה וידיץ', ריו פרדיננד, פטריס אברה, ג'י סונג פארק, מייקל קאריק, ריאן גיגס, נאני, ווין רוני, חאבייר הרננדז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully