וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אינטר ומנצ'סטר יונייטד עלו לרבע הגמר

אלופת אירופה הצליחה לחזור מפיגור 2:1, ל-2:3 מדהים מול באיירן מינכן באליאנץ ארינה. יונייטד ניצחה 1:2 את מארסיי

וואו! איזה ערב ענק קיבלנו היום (שלישי) בליגת האלופות. אלופת אירופה, אינטר, חזרה מפיגור 2:1 ל-2:3 ענק ודרמטי במיוחד באליאנץ ארינה ועלתה על חשבון באיירן מינכן לרבע הגמר עם 3:3 בסיכום שני המשחקים (הנראזורי עלו בזכות שערי חוץ). הבווארים, שהודיעו בשבוע שעבר שלואיס ואן חאל לא ימשיך בעונה הבאה, הגיעו לאינספור הזדמנויות אבל פשוט בעטו בדלי פעם אחר פעם. במשחק השני הצליחה מנצ'סטר יונייטד לנצח בשיניים 1:2 את מארסיי (1:2 בסיכום שני המפגשים).

שחקן אינטר ווסלי סניידר. רויטרס
מהפך מדהים. סניידר/רויטרס

באיירן מינכן - אינטר 3:2 (3:3 בסיכום שני המפגשים)

מדהים. פשוט מדהים. אין דרך אחרת להגדיר את המשחק באליאנץ ארינה הערב. אינטר הציגה מחצית ראשונה איומה, ספגה שני שערים, פיגרה 2:1 והייתה נראית בדרך הברורה להדחה כואבת. אלא ששני שערים של ווסלי סניידר וגוראן פאנדב במחצית השנייה הצליחו לחולל סנסציה ולשלוח את הנראזורי לרבע הגמר עם 2:3, לאחר שבאיירן הציגה משחק פשוט מושלם עד הדקה ה-68, בה הוחלף אריאן רובן. הנראזורי סיימו ב-3:3 בסיכום שני המפגשים, אך עלו בזכות שערי החוץ.

הקבוצה של לואיס ואן חאל, שלא ימשיך בעונה הבאה בבאיירן, הראתה הרבה כדורגל, אך מעט מאוד אופי. באיירן למעשה סיימה היום את העונה שלה באופן רשמי, כשאליפות היא כבר לא תיקח וגם מהגביע המקומי היא כבר הודחה. מי היה מאמין שהדאבליסטית והאימפריה הגדולה של גרמניה תסיים את העונה כבר ב-15 במרץ? לעומת שחקניו של לאונרדו שלמרות ספסל קצר ומחצית ראשונה איומה הצליחו לגלות הרבה אופי ולחזור מפיגור. אגב, אינטר היא הקבוצה השנייה בהיסטוריה של ליגת האלופות שחוזרת מפיגור בית בשלבי הנוקאאוט של המפעל.

הדאבליסטית הגרמנית פתחה רע מאוד ונקלעה לפיגור כבר בדקה הרביעית לאחר שער מנבדל של מי אם לא סמואל אטו. אך שערים של מריו גומז (בשחזור מושלם של השער שלו במשחק הראשון לאחר טעות של ז'וליו סזאר) ותומאס מולר השלימו את המהפך, כשרק חוסר מזל מונע מהקבוצה הביתית לחגוג עם עוד כמה שערים. במחצית השנייה המשיכה באיירן לשלוט באופן מוחלט, אך פשוט לא מצאה את השער השלישי וגם איבדה בדקה ה-68 את אריאן רובן שנפצע. אינטר הצליחה להשתלט בחזרה על המשחק והגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות, כששערים של ווסלי סניידר (63) וגוראן פאנדב (88) חוללו מהפך מדהים ושלחו את הנאזורי לרבע הגמר.

דקה 4: גול! פאנדב הכניס מסירת עומק, שעברה את ברנו והגיעה לאטו, שהיה בנבדל, אך הצליח לבעוט בין הרגליים של קראפט. 0:1 לאינטר ו-1:1 בין השתיים בסיכום שני המפגשים. כרגע הולכים להארכה.

דקה 10: ריברי הטעה את ההגנה, שחשבה שהוא הולך לבעוט, והכניס מסירת עומק לגומז, שגבר על ראנוקיה ובעט, אך סזאר הדף לקרן.

דקה 21: גול! רובן פרץ במהלך הקבוע שלו פרץ מאגף ימין ושיחרר בעיטה עם רגל שמאל, סזאר הדף לא טוב וגומז בעט את הכדור החוזר בצורה אקרובטית פנימה. שער שדומה בצורה מצמררת לשער של גומז במשחק הראשון ו-1:1 בין באיירן מינכן לאינטר (1:2 לבאיירן בסיכום שני המפגשים).

דקה 26: גומז קיבל מסירת עומק, עבר בקלות את לוסיו ושיחרר טיל, הפעם סזאר הדף.

דקה 31: גול! רובן הכניס מסירת עומק, שיורטה על ידי מוטה, אך הכדור הגיע למולר, שהקפיץ באומנות מול סזאר. 1:2 לבאיירן מינכן (1:3 לבאיירן מינכן בסיכום שני המפגשים).

דקה 35: ריברי קיבל מסירת עומק, הקפיץ בצורה מדהימה מעל השומר ונותר מול סזאר, שהפעם הצליח לבלום אותו ולהציל את הנראזורי.

דקה 40: גומז קיבל מסירה ונותר לבד מול גומז בזווית קשה. החלוץ הגרמני בעט חלש כדור שהתגלגל לאורך הקו לפני שראנוקיה הקדים את מולר והרחיק לקורה והחוצה.

דקה 43: רובן וריברי החליפו מסירות, עד שטעות של ראנוקיה השאירה את ההולנדי הנפלא מול גומז, אך הוא הסתבך ובעט לרשת החיצונית.

דקה 61: ריברי קיבל מסירת עומק והגביה לרחבה, שם המתין גומז ששיחרר פצצה בוולה אדיר, סזאר הדף.

דקה 63: גול! אטו השאיר מסירה קטנה לסניידר, שבעט מ-22 מטר לפינה הרחוקה. 2:2 לא מוצדק בין באיירן מינכן לאינטר (2:3 לבאיירן מינכן בסיכום שני המשחקים).

דקה 88: גול! סמואל אטו קיבל מסירה על סף הרחבה, משך אליו שני מגנים ומצא את פאנדב בפינה הרחוקה. המקדוני הגיע מאחור ובבעיטה בנגיעה אחת שלח את הכדור לחיבורים. 2:3 מדהים לאינטר, שעולה לרבע הגמר בזכות שערי חוץ.

הרכב באיירן מינכן: תומאס קראפט, פיליפ לאהם, ברנו (טוני קרוס, 90), דניאל ואן בויטן (הולגר באדשטובר, 70), דניאל פראניץ', לואיז גוסטבו, בסטיאן שווינשטייגר, אריאן רובן (חאמיט אלטינטופ, 68), פרנק ריברי, תומאס מולר, מריו גומז.

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, כריסטיאן קיבו (יוטו נגאטומו, 89), אנדראה ראנוקיה, אסטבן קמביאסו, טיאגו מוטה, ווסלי סניידר, דיאן סטנקוביץ' (קוטיניו, 51), גוראן פאנדב (חוסיין חארג'ה, 90), סמואל אטו.

יוטו נגאטומו שחקן אינטר. רויטרס
ערב מרגש עבור היפני של אינטר. נגאטומו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - מארסיי 1:2 (1:2 בסיכום שני המפגשים)

המשחק של השדים האדומים הערב היה פשוט תמונת מראה לכל העונה שלהם. לא כדורגל גדול או מלהיב, לא הרבה הזדמנויות, אבל כמה יעילות וכמה עוצמה יש לקבוצה של אלכס פרגוסון, בעצם כמו לכל הקבוצות שבנה הסקוטי הזה באולד טראפורד. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את מארסיי, לאחר ה-0:0 המשמים בסטאד ולודרום במשחק הראשון לפני שלושה שבועות, והיא תמשיך לרבע גמר ליגת האלופות.

מנצ'סטר יונייטד, שרק ביום שבת עברה את ארסנל ועלתה לחצי גמר הגביע האנגלי ומוליכה גם את הפרמיירליג, נמצאת עדיין חזק בתמונה של שלושה מפעלים שונים ואל תתפלאו אם העוצמה שלה תוכל גם לקבוצות המוכשרות והלוהטות ביותר של אירופה. אפילו ההחלטה הדי משונה לכאורה של פרגי להשאיר את דימיטאר ברבאטוב המצוין על הספסל הוכיחה את עצמה, כשחאבייר הרננדז שוב היה נפלא וכבש צמד. נראה שהמנג'ר הסקוטי שוב מגדל חלוץ ענק. המקסיקני הצעיר כבש שני שערים די זהים לאחר שהשלים מהלכים קבוצתיים מושלמים בדחיקה מקרוב והביא לידי ביטוי את היתרון הברור של יונייטד. שער עצמי של ווס בראון בדקה ה-82 המתיק קצת את טעם ההדחה של הצרפתים.

מנגד, נראה שמארסיי בהחלט יכולה להיות גאה בעצמה. אלופת צרפת עמדה בציפיות ממנה מעל ומעבר, כשהגיע עד לשלב הזה ועמדה בכבוד מול אחת הקבוצות הטובות באירופה. הקבוצה של דידייה דשאן תמשיך במאבק האליפות בצרפת ונראה שעם חיזוק אחד או שניים ואולי עם הגרלה קצת פחות אכזרית, היא בהחלט מסוגלת לעשות צעד אחד או אפילו יותר מזה בעונה הבאה. .

דקה 5: גול! גיגס קיבל מסירה באגף שמאל, הכניס לרוני, שהעביר מסירת רוחב נפלאה להרננדז והחלוץ המקסיקני כבש מול שער ריק. 0:1 למנצ'סטר יונייטד במשחק ובסיכום שני המפגשים.

דקה 24: מנדאנדה מסר כדור רע ישירות לנאני, שמסר לרוני, אך החלוץ האנגלי לא מצא אף שחקן יונייטד ברחבה.

דקה 36: תרגיל של מארסיי נגמר בהגבהה לכיוון הרחבה, שם המתין דיאוורה, שנגח חזק כדור שחלף סמוך לקורה.

דקה 62: מסירת רוחב של מארסיי מצאה את בראון לא מוכן והוא הרחיק לקרן, כדור שכמעט הפך לשער עצמי.

דקה 74: רמי קיבל מסירת עומק נפלאה באגף ימין ויישר למרכז, שם חיכה שיירו שבעט טוב, אך ואן דר סאר קלט.

דקה 75: גול! ולנסיה ביצע מהלך אישי נפלא והכניס מסירת עומק לגיגס, שיישר למרכז, שם המתין הרננדז, שדחק פנימה. 0:2 למנצ'סטר יונייטד, שמוליכה באותה התוצאה בסיכום המפגשים.

דקה 82: גול! קרן של ואלבואנה מצאה את ראשו של בראון, שנגח לשערו שלו. 1:2 למנצ'סטר יונייטד במשחק ובסיכום שני המפגשים.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי (רפאל, 37 (פאביו, 70)), ווס בראון, כריס סמולינג, פטריס אברה, מייקל קאריק, פול סקולס, ריאן גיגס, נאני (אנטוניו ולנסיה, 62), חאבייר הרננדז, ווין רוני.

הרכב מארסיי: סטיב מאנדנדה, רוד פאני, סולימאן דיאוורה, גבריאל היינצה, טאייה טאיוו, סטפן אמביה (ג'ורדן איוו, 80), בנואה שיירו, לוצ'ו גונזאלס, לוק רמי, אנדרה איוו, אנדרה פייר ג'יניאק (מאתיו ואלבואנה, 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully