וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: באדיר וידין יהיו כשירים לבנפיקה

22.11.2010 / 19:31

השניים התאמנו, גוטמן יצטרך להחליט אם להחזיר את הקפטן ואת שכטר להרכב. המאמן לעיתונאים מפורטוגל: "יש סיכוי לנצח"

הפועל תל אביב ערכה היום (שני) אימון מלא ראשון לקראת המפגש מול בנפיקה במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים בליגת האלופות. נראה כי מכת הפציעות שעברה על הקבוצה כמעט וחלפה. וואליד באדיר ואביחי ידין ערכו אימון מלא ונראה כי השניים יהיו כשירים להתמודדות מול בנפיקה. המאמן אלי גוטמן יצטרך להחליט האם באדיר יחזור להרכב על חשבון ביוואן פרנסמן, לצידו של דגלאס דה סילבה. במקרה של ידין, אם אכן יהיה כשיר, הוא יחבור במרכז הקישור לשי אבוטבול.

ערן זהבי ערך אימון קל בלבד, אך נראה שהכאבים בקרסולו פחתו ומחר יוכרע סופית אם יהיה כשיר למשחק, כשהסיכויים לכך גבוהים. החלוץ איתי שכטר ערך אף הוא אימון מלא וגם במקרה שלו גוטמן יצטרך להכריע האם לשבצו בהרכב, או שמא להשאירו על הספסל בכדי לא לסכן את הפציעה ממנה סבל.

מספר עיתונאים פורטוגלים הגיעו לאימון הקבוצה וערכו ראיון עם גוטמן בסוף האימון. "אני לא צריך לספר לכם מי זאת פורטוגל בכדורגל העולמי", אמר להם המאמן. "בנפיקה משופעת בשחקנים טובים ומאומנת היטב. כמובן שפאבלו איימאר ואוסקר קרדוסו הם המובילים בקבוצה. גם הבלמים והמגן הימני שתוקף כל הזמן טובים מאוד, אך מה שיפה בכדורגל זה שתמיד יש סיכוי לנצח. הרבה תלוי באיך שהמשחק יתפתח".

אותם עיתונאים גם התעניינו בכך שבאדיר הוא קפטן הקבוצה, והמאמן נשאל האם זה משום שהמועדון מזוהה פוליטית עם המגזר הערבי. גוטמן ענה בפליאה: "אני כבר מאמן 20 שנה בישראל ולא ידוע לי על קשר בין דעות פוליטיות לכדורגל. אנחנו גאים שבאדיר הוא הקפטן שלנו, הוא ערבי שנולד בישראל ולכן אין שום קשר בין הדברים". המאמן סיים את דבריו ואמר: "בפורטוגל יש ליגה מצוינת, שחקנים כמו רונאלדו הם שם דבר בכדורגל העולמי ואנחנו מכבדים מאוד את הכדורגל הפורטוגלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully