וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה: "מספיק חזקים כדי לצאת מהמצב הזה"

הפועל ת"א הפסידה לליון, הבלם מביט קדימה ומקווה לצאת מהמשבר. גוטמן: "בחצי השני שיחקנו טוב, הלכנו על כל הקופה"

ברני ארדוב

היסטוריה נרשמה הערב (רביעי) בבלומפילד, כאשר לראשונה בתולדותיה אירחה הפועל תל אביב משחק ליגת האלופות. האלופה הישראלית פגשה את ליון - אחת הקבוצות הטובות ביותר במפעל בעשר האחרון - והפסידה בסופו של דבר 3:1. נקודת האור מבחינת האדומים היא השער שהבקיעו, ששם סוף לבצורת הישראלית בליגת האלופות, אך הפועל תל אביב בהחלט היתה פחות טובה מקבוצת הפאר הצרפתית הערב, והיא רושמת הפסד נוסף שמצטרף לתקופה הרעה שעוברת עליה. נקווה שבמשחק הבא, נגד שאלקה, נזכה לנקודות ראשונות.

גוטמן: "הלכנו על כל הקופה"

מאמן האדומים, אלי גוטמן, השתדל למצוא את חצי הכוס המלאה בתום המשחק. "זה לא רק השער שכבשנו, בחצי השני שיחקנו כדורגל טוב, הלכנו על כל הקופה, לחצנו אותם", אמר המאמן. "צימקנו ל-2:1, לקראת הסיום לקחתי סיכון והעליתי את דגלאס דה סילבה לעמדת החלוץ וזה עלה לנו בגול. ממשיכים הלאה.

"ליון באה ועשתה את העבודה שלה", המשיך גוטמן. "ההבדל הוא הגול השני. זה היה ההבדל. יש תקופות שאתה עושה טעות ומשלם, יש תקופות שאתה עושה טעויות ולא משלם. אין מה לעשות. גם משחק ההגנה היום היה בסדר".

"אני חושב שהיה לי משחק טוב", אמר בסיום חלוץ הפועל תל אביב בן סהר. "היינו יכולים לעשות דברים יפים במשחק, הגענו להרבה מצבים אבל לא הצלחנו לכבוש, היו כמה דברים טובים שמהם אני שמח, אבל כמובן שלא מהתוצאה". סהר התייחס לאחר מכן לאלי גוטמן :"יש לי קשר טוב עם גוטמן, אני חושב שכך צריך להיות בין שחקן למאמן, הוא אמר לי ש'היה לי משחק טוב'".

לסיום דיבר סהר על יכולתו בשבועות האחרונים: "אני חושב שיכולת, במיוחד של שחקן צעיר, נובעת הרבה מביטחון. כשהקהל קצת לא היה איתי אז זה נראה במשחק, היום הרגשתי טוב מההתחלה. עכשיו הראש שלנו ביום שבת, במשחק נגד מכבי נתניה, אנחנו חייבים להיראות טוב. גם אנחנו מרגישים שבליגה אנחנו לא עושים את העבודה כמו שצריך, הפעם נראינו שונה מיום שבת".

סהר נשאל האם ייתכן שהבעיות סביב המועדון השפיעו על השחקנים, ואמר: "המרקם החברתי טוב מאוד בהפועל תל אביב, וכל שחקן שמגיע לקבוצה רואה זאת. אני חושב שמקצוען שמגיע למגרש צריך לעשות סוויץ' בראש ופחות לחשוב על הבעיות מסביב, אני לא יודע אם זה הפריע לנו, אולי בתת-מודע אבל היום נראינו יותר טוב".

דה סילבה: "נמשיך להיות ביחד"

"התחלנו טוב את המשחק, היו לנו חמש דקות טובות", אמר בלם הפועל תל אביב דגלאס דה סילבה, "הגענו למצבים אבל לא הבקענו, ליון הגיעה למצב אחד ב-16 וקיבלה פנדל, וחבל, אבל זה כדורגל. אנחנו מסתכלים כעת קדימה עם הפנים עכשיו לליגה, נשים כרגע את ליגת האלופות בצד".

דה סילבה התייחס לגבי הטעויות הרבות של הגנת הפועל תל אביב במשחקיה האחרונים: "זה אולי נובע מחוסר מזל, מצד שני אנחנו גם מגיעים להרבה מצבים ונגד קבוצות כאלה לא כל פעם מגיעים לארבעה-חמישה מצבים וצריך להבקיע. נמשיך להיות ביחד, אנחנו קבוצה מספיק חזקה כדי לצאת מאיפה שאנחנו נמצאים".

וינסנט אניימה, שהבקיע את השער הראשון בהיסטוריית האדומים בליגת האלופות, אמר על השער שלו: "לא אכפת לי מהשער, אכפת לי ממצב המועדון. בכל מצב אפשר להיות טובים יותר, בכל פרמטר ובכל עמדה על המגרש. לא שמרנו כמו שצריך ולא שיחקנו כמו קבוצה והם הענישו אותנו". בהתייחסו להמשך הדרך של הקבוצה בליגת האלופות, אמר אניימה: "יהיה טוב אם נצליח לקחת נקודה עבור המועדון והמדינה".

ערן זהבי אמר: "היה כיף גדול לארח בבלומפילד ואנחנו שמחים שזה קרה פה. אני חושב ששיחקנו טוב והיינו שווים נקודה, אבל נלמד מהטעויות לקראת המשחקים הבאים. ידענו שיהיה מאוד קשה, אבל יחד עם זאת אנחנו מצפים לעשות נקודות. על כל טעות ברמה הזו משלמים, על כל כדור שאתה מרחיק לא טוב אתה מקבל שער לחיבור. ליון היא קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו, בשנה שעברה היא העיפה את ריאל מדריד. הכי חשוב זה הליגה ואנחנו צריכים להתחיל לעשות שם נקודות".

באסטוס: "היינו זקוקים לניצחון הזה"

בליון היו מאוד מרוצים מהניצחון, שאולי יהיה זה שישים קץ לתקופה הרעה מאוד שעוברת על המועדון בזירה המקומית. מישל באסטוס, שהיה כוכב המשחק של הצרפתים וכבש צמד, כולל שער נפלא בבעיטה אדירה לחיבור של אניימה, אמר: "זה היה ניצחון גדול בשביל להחזיר לעצמנו את הביטחון. היינו זקוקים לזה. המשחק לא היה קל, בעיקר בגלל החום. יש משחקים בהם אתה משחק טוב ומפסיד, כמו נגד סנט אטיין, ויש משחקים בהם אתה לא משחק טוב, אבל מנצח. זה היה מאוד חשוב".

המאמן המנצח, קלוד פואל, החמיא ליריבתו האדומה: "היה לנו מאוד קשה, הפועל קבוצה טובה וטכנית עם שחקנים טובים. הטמפרטורה הקשתה עלינו, כי בצרפת זה שונה, אבל היה חשוב לנו לנצח כי בליגה קשה לנו, ולנצח בתל אביב זה חיובי עבורנו. מחר כבר נחשוב על המשחק מול נאנסי בליגה". לסיום איחל פואל הצלחה לאלופה הישראלית: "אני מקווה שהם ישחקו טוב נגד שאלקה ובנפיקה, הם יכולים לנצח".

נשיא הקבוצה, ז'אן מישל אולאס, הוסיף: "היה משחק מאוד קשה, ב-30 מעלות באצטדיון קטן, אבל אסור להתעלם מהיכולת שלנו. אני מרוצה מהגישה של השחקנים לפני המשחק ובמהלכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully