וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "זה המשחק המושלם עבור אינטר"

קשר ברצלונה חושש מהכדורגל ההגנתי של האיטלקים בגומלין חצי גמר האלופות (21:45, ערוץ 10 ו-5HD). סניידר ישחק

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

עם כל הכבוד למפגש בין ליון לבאיירן מינכן, אירופה ממתינה בכיליון עיניים למפגש בין אינטר לברצלונה בגומלין של חצי גמר ליגת האלופות מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 10 ו-5 HD). אחרי הניצחון של האיטלקים במשחק הראשון (1:3), בברצלונה יודעים שעכשיו זה רגע האמת, ושהכל ברגליים שלהם.

ברצלונה כבר ניצחה העונה פעם אחת את אינטר בקאמפ נואו. המשחק היה בנובמבר בשלב הבתים של ליגת האלופות והסתיים בתוצאה 0:2. תוצאה שפפ גווארדיולה ושחקניו קונים בשתי ידיים כי היא תעלה אותם לגמר שייערך בסנטיאגו ברנבאו. אלא שלז'וזה מוריניו ואינטר יש תוכניות אחרות והם יותר מישמחו להיות הראשונים שמסיטים את המכונה של גווארדיולה ממסלולה.

אינטר, שמחפשת הופעה ראשונה בגמר האלופות מאז 1972, כשלה רק בארבעה מקרים מתוך 43 הפעמים בהן ניצחה את המשחק הראשון בשלב נוקאאוט באירופה. ברצלונה שואפת להיות הראשונה שזוכה בתואר פעמיים ברציפות מאז שינה המפעל את שמו לליגת האלופות. למרות המאזן הביתי המרשים של הקטלאנים לאורך השנים, בארבעת המקרים הקודמים בהם אירחו משחק במסגרת חצי גמר האלופות הם לא הצליחו למצוא את הרשת.

פיקה: "האווירה תגרום לשחקני אינטר לשנוא את המקצוע"

ברצלונה זכתה בשישה תארים תחת הדרכתו של פפ, אבל עכשיו צריכה למחוק פיגור 3:1 מהמשחק הראשון בסן סירו, שם אינטר הייתה עדיפה עליה וניצלה פעם אחר פעם את כישלון מלכודת הנבדל שלה. שחקני ברצלונה ביקשו את תמיכת הקהל לאחר הניצחון של חרז בשבת, כשעלו עם חולצות עליהן נכתב בקטלאנית "נעשה את המקסימום", ו-90 אלף צופים אכן יהיו שם כדי לדחוף. "זה אחד המשחקים החשובים ביותר שלנו בשנים האחרונות", הצהיר הבלם ג'רארד פיקה. "אני מקווה שהאווירה באצטדיון תגרום לשחקני אינטר לשנוא את המקצוע שלהם במשך 90 הדקות על כר הדשא".

צ'אבי חושש מכך שהכדורגל האיטלקי המסורתי יופיע במלוא הדרו דווקא בגומלין. "זה המשחק המושלם עבורם", הסביר קשר ברצלונה. "הם אוהבים לשחק עם היתרון: הם סוגרים חזק מאחור, מונעים אפשרות להגיע למצבים ולא משאירים מרחבים פנויים. ככה זה בכדורגל האיטלקי, אבל אנחנו צריכים להציג את בארסה של השנים האחרונות". צ'אבי יענוד את סרט הקפטן בהיעדרו של קרלס פויול המושעה, כשאריק אבידל חזר ועשוי לפתוח ולגבי אנדרס אינייסטה קיים סיכוי קטן שישחק.

תיירי הנרי, חלוצה של אלופת אירופה, התייחס לקרב הפסיכולוגי מול מאמן אינטר ז'וזה מוריניו. "אני כבר מכיר אותו שנים, מאז הימים של המאבקים בין צ'לסי לארסנל", אמר הצרפתי, "למדתי כבר שאסור להתייחס אליו, ולהתרכז רק בכדורגל". כשנשאל אם הוא הופתע מהיכולת של אינטר בשחק הראשון, אמר הנרי: "ידענו למה לצפות. הם לא השתנו הרבה מאז שלב הבתים, אבל אז במשחק בקאמפ נואו הצלחנו לכפות עליהם את המשחק שלנו".

זלאטן איברהימוביץ' בטוח לחלוטין בקבוצתו. "אני בטוח שנגיע לגמר במדריד", אמר החלוץ השבדי, "אני מאמין בי ובקבוצה שלי, יש לנו את הגישה הנכונה, ניאבק עד הסוף, ואני בטוח ביכולת שלנו. זו קבוצה שכובשת הרבה שערים, וזה בדיוק מה שנצטרך נגד אינטר".

הרכב משוער, ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, גבי מיליטו, אריק אבידל (מקסוול), סרחיו בוסקטס, צ'אבי, סיידו קייטה, לאונל מסי, פדרו, זלאטן איברהימוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מוראטי: "לא מפחד. יש לי אמונה בשחקנים"

ולצד השני של המפגש המרתק. אינטר קיבלה היום (שלישי) חדשות טובות מאוד, כאשר ווסלי סניידר, שהיה בספק גדול להתמודדות, נמצא כשיר והוא צפוי לפתוח בהרכב הנראזורי מחר בערב. כזכור, הקשר ההולנדי, שמצוי בכושר נפלא, מתח שריר במשחק הליגה האחרון של אינטר נגד אטאלנטה, הוחלף במחצית, ולא התאמן אמש. עם זאת, היום חזר סניידר להתאמן תחת עיניו הדואגות של ז'וזה מוריניו, וכעת נראה שהוא יעלה ב-11 הפותחים של 'המיוחד'. סניידר הבקיע במשחק הראשון ונחשב לשחקן המפתח בקישור של אינטר, כשהוא חווה עונה נהדרת ורוצה כל כך לחזור לסנטיאגו ברנבאו ולהראות כמה טעו לגביו במדריד. סמואל אטו ינסה לכבוש נגד קבוצתו לשעבר, כשיפתח בהתקפה לצד גוראן פאנדב ודייגו מיליטו, בעוד דז'אן סטנקוביץ' מוצהב ולא ישחק.

מוריניו, כאמור, היה האיש שחתום על ההפסד הגדול ביותר של בארסה במהלך תקופת גווארדיולה, והמטרה העיקרית שלו, כמו במשחק הקודם, תהיה הוצאת העוקץ ממשחק המסירות הידוע בהנהגתם של צ'אבי ולאונל מסי. הארגנטינאי הציג יכולת מאכזבת במשחק הראשון ולמעשה התרומה היחידה שלו למשחק הייתה שבירת השן של מייקון, שכמובן החלים ויפתח בעמדת המגן הימני. הברזילאי היה אחד מאנשי המפתח של הנראזורי בשבוע שעבר, אך הפעם יידרש בעיקר להרבה עבודת הגנה.

מי שבטוח שאינטר תשלים את העבודה בברצלונה הוא לוסיו, הבלם הברזילאי בן ה-31 שכמובן ישמח לפגוש בגמר במדריד את האקסית באיירן מינכן. "נגיע באותה נחישות ועם אותה רוח שאפיינה אותנו במשחק הקודם", אמר הבלם. "בהחלט יש לנו סיכוי טוב להגיע לגמר. מוריניו עושה עבודה נהדרת, הוא נותן לנו מוטיבציה וההשפעה שלו על הקבוצה היא מכרעת. הוא מעביר את הביטחון שלו לשחקנים ואנחנו מאמינים בחלומות שלנו היום. הגנו טוב במשחק הראשון, לא רק על מסי, ונוכל לעשות זאת שוב".

"אני לא מפחד, כי יש לי אמונה בשחקנים שלי", אמר היום נשיא אינטר, מאסימו מוראטי. "אני בטוח שהשחקנים יראו מחויבות מלאה. זו האיכות של קבוצת השחקנים שז'וזה מוריניו אסף". מריו באלוטלי, שנמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, דווקא ייסע עם האיטלקים לברצלונה, ואם זה תלוי במוראטי, הוא גם היה רוצה לראות את החלוץ הצעיר נשאר במועדון. "יש לנו חובה לפתור את הסיטואציה שלו, כי הוא נכס למועדון, אבל הוא חייב להוכיח שהוא באמת מוכן להישאר באינטר".

הרכב משוער, אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, וולטר סמואל, חאבייר זאנטי, אסטבן קמביאסו, טיאגו מוטה, ווסלי סניידר, גוראן פאנדב, סמואל אטו, דייגו מיליטו.

עדכון ראשון: 11:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully