וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אינטר כבר לא קבוצה קטנה בצ'מפיונס"

מאמן הנראזורי נותר מאופק אחרי הניצחון על בארסה. פדרו כעס: "השופט לא שלט במשחק". באלוטלי ומטראצי התקוטטו בסיום

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל


באינטר בסך הכל קיוו לעבור בשלום את המשחק הראשון נגד ברצלונה, אבל התיאבון התגבר במחצית השנייה אצל השחקנים של ז'וזה מוריניו, שסיימו משחק מצוין עם ניצחון 1:3 ומקדמה נהדרת לפני הגומלין ברביעי הבא בקאמפ נואו. השחקנים של פפ גווארדיולה נראו אנמים ברוב שלבי המשחק, ולמרות כמה הזדמנויות בשלהי המחצית השנייה, אלופת אירופה לא ממש הזכירה את אותה היכולת של השבועות האחרונים, כשכבר עכשיו ברור שרק נס בגומלין ימנע ממנה לאבד את התואר. בכל מקרה, כבר עכשיו ברור שקרלס פויול ודז'אן סטאנקוביץ' לא ישחקו בגומלין בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

מיליטו: "הגומלין יהיה קשה מאוד"

באינטר, איך לא, חגגו את הניצחון הגדול עם מחמאות הדדיות. מי שעמד במרכז החגיגה של הנראזורי היה דייגו מיליטו, שבישל את שני השערים הראשונים לווסלי סניידר ולמייקון ובהמשך היה אחראי להשלמת החגיגה עם השער השלישי, שעשוי לגזור את דינה של בארסה.

את הדברים המעניינים ביותר כרגיל אמר ז'וזה מוריניו, שרואה את הגמר מתקרב, אבל נזהר מלחגוג יותר מדי: "ברור שלנצח את ברצלונה זה לא קל, כמו גם לכבוש ולהגן מולם. הניצחון הגיע לנו וכמובן שזו תוצאה שהיינו חותמים עליה לפני המשחק. למרות זאת, אנחנו רחוקים מאוד מהגמר. יש לנו עוד משחק מול יריב ברמה הגבוהה ביותר שמציג יכולת יוצאת דופן במגרשו הביתי".

המיוחד המשיך להתכונן לגומלין במלחמה הפסיכולוגית המוכרת שלו: "אחרי המשחק ראיתי דברים במנהרת השחקנים שהראו לי מה יחכה לי בשבוע הבא. ראיתי את שחקני ברצלונה מפעילים לחץ על השופט. התגובה שלי היא שלשחקני ברצלונה יש זיכרון קצר, אחרי טעויות השיפוט של אוברבו במשחק נגד צ'לסי בעונה שעברה. למה שחקני ברצלונה לא יכולים להתנהג כמו אלופים ולקבל שהם הפסידו לקבוצה ששיחקה טוב יותר? שיחקנו מצוין ואני רק מצטער על השער שספגנו כי למדנו את ברצלונה וידענו מה אסור לנו לעשות. בפעם היחידה שאיבדנו כדור בחלק המגרש שלנו, הם הענישו אותנו".

מוריניו התייחס לקמפיין הנהדר של קבוצתו בליגת האלופות: "אינטר היא כבר לא קבוצה קטנה בליגת האלופות. עשינו קמפיין יוצא מן הכלל. הקבוצה נתנה הכל וחזרה מפיגור. לא משנה מה יקרה, גם אם נפסיד 10:0 בספרד, אינטר ניצחה שישה משחקים רצופים בליגת האלופות ואם לא נזכה השנה, נעשה את זה בשנה הבאה או בעוד שנתיים. אינטר הפכה מקבוצה קטנה במפעל לכזו שיכולה לנצח את ברצלונה וללכת עד הסוף. שחקני אינטר ראויים לכל השבחים שבעולם והאוהדים לעולם לא ישכחו את המסע הזה. אנחנו מאוחדים וחולקים בחלום. הרעיון הוא לרדוף אחרי החלום וללכת עד הסוף. נמשיך לגמר במדריד או שנלך הביתה עם הראש מורם אחרי קמפיין נהדר".

גם למיליטו היו רק מילים טובות להגיד. "אנחנו מאוד שמחים על הניצחון הזה, אבל יש עוד 90 דקות והגומלין יהיה קשה מאוד", אמר הארגנטינאי המוכשר בסיום. "אנחנו שמחים שנשחק על הסיכוי להעפיל לגמר. הקבוצה עשתה עבודה פנטסטית הגנתית ונטרלנו את סגנון המשחק שלהם. מסי הוא שחקן שעושה את ההבדל בין ניצחון להפסד וגם איברהימוביץ', אבל עשינו הכל כדי לעצור אותם".

חבייר זאנטי מרגיש שאינטר ראויה לתוצאה הזו, לא פחות. "הלילה שיחקנו משחק נהדר והתגובה שלנו הייתה טובה אחרי שפיגרנו 1:0, מכיוון שזה לא פשוט לחזור נגד קבוצה כמו ברצלונה ולשחק איך ששיחקנו", אמר הארגנטינאי. על הגומלין הוא הוסיף: "מוריניו אמר לנו ב-1:1 שזה משחק שאנחנו יכולים לנצח. אנחנו מודעים לחוזק שלנו ועכשיו אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים להכל".

במהלך המשחק שרקו אוהדי אינטר למריו באולטלי בוז אחרי החמצה שלו, כשהחלוץ לא הסתיר את האכזבה והגיב בתנועת יד לאוהדים ומאוחר יותר בזריקת החולצה שלו בחדר ההלבשה. "באלוטלי צריך להבין כמה דברים. אני מצטער כי זה קצת הורס לנו את החגיגה עם התנועה הזו שהוא עשה. למרות זאת, אנחנו קרובים אליו ותמיד נתמוך בו", אמר על כך זאנטי.

מוריניו הגיב על התקרית, ואמר: "אני באינטר מיולי 2008 ואלפי פעמים ניסיתי לחנך את הכישרון הנהדר הזה. זה היה משחק חצי גמר ליגת האלופות, המפגש השני בחשיבותו בכדורגל מועדונים, ומשהו מאוד מכוער קרה".

באינטר לא מתכוונים לעבור בשתיקה על התנהגותו של באלוטלי הבעייתי וחבר ההנהלה ארנסטו פאולילו כבר טען כי השחקן ייענש. מי שעוד החליט להעניש את השחקן הוא מרקו מטראצי, שלא שותף במשחק. "ראיתי את מטראצי תוקף את באלוטלי במנהרה", חשף זלאטן איברהימוביץ', אקס אינטר וחלוץ בארסה בהווה. "מעולם לא ראיתי דבר כזה. מטראצי התנפל עליו והשאיר אותי המום. אם הוא היה עושה את זה לי, הייתי מחזיר לו מיד. מטראצי גורם לבעיות. הוא צריך לשמוח על הניצחון ולא לרדוף אחרי ילד בן 20".

גווארדיולה: "ננסה לתקוף בגומלין ונרטיב את המגרש"

מאמן בארסה, פפ גווארדיולה, מיעט בחילופים במשחק והסתפק בהוצאתו של זלאטן איברהימוביץ' לטובת אריק אבידל. "אני לא רוצה להשתמש בתירוצים", אמר המאמן. "נכון שהייתה לנו נסיעה ארוכה, אבל זה היה חצי גמר ליגת האלופות והרצון לעלות לגמר צריך להיות חשוב מספיק. התחלנו את המשחק בשער, אבל לא שיחקנו מספיק כדורגל במחצית הראשונה". המאמן התייחס לסיכויי קבוצתו להעפיל לגמר ואמר: "אנחנו הולכים לנסות, תהיה לנו הזדמנות אחת בברצלונה. ננסה לתקוף ונרטיב את המגרש כי נרצה שהכדור ינוע מהר יותר. יהיה משחק טוב".

פדרו, כובש השער של ברצלונה, בחר לבוא בטענות דווקא לשופט הפורטוגלי אולגריו בנקוורנסה: "הוא לא שלט במשחק ועצר את השטף שלו בשריקות לעבירות", תקף החלוץ הצעיר. לקראת הגומלין בשבוע הבא אמר פדרו: "חבל שהם הבקיעו את שני השערים האחרונים. צפוי לנו משחק קשה ונצטרך להיות מרוכזים כדי להמשיך לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully