וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "ארסנל יכולה לזכות בצ'מפיונס"

הקבוצה שלו, מילאן, שיחקה גרוע, אבל קרלו אנצ'לוטי יודע להעריך את המשחק המצוין של התותחנים, שהדיחו אותו מהמפעל

המשחק המרכזי של גומלין שמינית גמר ליגת האלופות הפגיש אמש (שלישי) את אלופת אירופה, מילאן, עם ארסנל, מוליכת הפרמיירליג. הרוסונרי נראו עלובים, עייפים, זקנים ותשושים. רק קאקה ופאטו הברזילאים ניסו לעשות משהו ולהציל את יוקרתה של הקבוצה האיטלקית שמדדה על מקלות זה שנים רבות. מלבדם, אף אחד כבר לא יכול. לא שוערי הקבוצה, לא ההגנה הזקנה והאיטית להחריד, לא הקישור האנמי מאוד, וגם לא החלוצים שלא פוגעים בכלום, אולי רק בגדרות שמאחורי השער.

ארסנל תקפה ותקפה ובאה על שכרה בדקה ה-83. ססק פברגאס, הכוח העולה בכדורגל האנגלי והאירופי, שלח טיל מכ-27 מטרים. קאלאץ' הכבד ירד, אבל זה היה מאוחר מדי. הסוף של מילאן הגיע. מעכשיו היא אלופת אירופה היוצאת. עמנואל אדבאיור הוסיף עוד אחד בתוספת הזמן. ארסנל יוצאת עם 0:2 ענק בסן סירו, במשחק שמקפיץ את מניותיה בבורסות ההימורים בעשרות מונים.

"אנחנו מוליכים את הפרמיירליג וכעת העפלנו לרבע גמר ליגת האלופות, אחרי שעברנו את אלופת אירופה. אז למה שלא נזכה בשניהם?", תהה ססק פברגאס. הקשר הספרדי גם שלח עקיצה לאברהם גרנט וקבוצתו, צ'לסי. "אין לנו 25 שחקנים בינלאומיים כמו שיש לצ'לסי, כך שאין לנו סיכוי לזכות בארבעה תארים. אבל יש לנו את הצ'אנס לזכות בשניים שאנחנו כל כך רוצים".

"זו הייתה תצוגה לעילא ולעילא", אמר מנג'ר התותחנים ארסן ונגר. "המשחק התנהל בדיוק כמו בתוכניות שלנו. סגרנו אותם טוב. שיחקנו עם אחריות, בגרות והרבה כישרון. אני גאה מאוד בקבוצה שלי". ונגר הצטרף לתהייה של פברגאס: "למה שנחשוב שאנחנו לא מסוגלים לזכות גם באליפות אנגליה וגם בגביע האלופות. זה בדיוק כמו הניצחון הגדול שעשינו במדריד נגד ריאל לפני שנתיים".

לפני המשחק וכמובן, גם אחריו הכחיש הבעלים של מילאן, סילביו ברלוסקוני, שמועות כאילו אם תפסיד קבוצתו ותודח מהמפעל היחיד בו היה לה עוד סיכוי לזכות, יפטר את מאמנו ויביא במקומו בעונה הבאה את מאמן יובנטוס ואיטליה לשעבר, מרצ'לו ליפי. כעת, סביר להניח כי חרושת השמועות רק תלך ותגבר.

"אני חושב שב-180 הדקות ארסנל ידעה איך לשחק. מילאן, לעומת זאת, לא ידעה לשמור על עקביות. יש לארסנל את האיכות לזכות בגביע האלופות", סיכם קרלו אנצ'לוטי, מאמנה המאוכזב של אלופת אירופה היוצאת את המשחק. "אין שום חרטות. אני לא חושב שיכולנו לעשות יותר ממה שעשינו. ארסנל סגרה מצוין את מרכז המגרש ועשתה את החיים קשים מאוד עבורנו. ברור שאנחנו מדוכדכים מההדחה".

פרגוסון: "אפשר לזכות שוב בטראבל"

מנצ'סטר יונייטד הסתפקה אמש במשחק סולידי כדי לגבור 0:1 על ליון באולד טראפורד (1:2 בסיכום הכללי) ולדלג לרבע גמר ליגת האלופות. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה כבש כריסטיאנו רונאלדו את שער הניצחון, שהביא אותו ל-30 כיבושים העונה. לבסוף הסתבר שהיה זה שער השיוויון של קרלוס טבז במפגש הראשון בין שתי הקבוצות שהביא את השדים האדומים לשלב הבא.

אלכס פרגוסון חווה לפני תשע שנים עונת שיא - טראבל היסטורי. אז זה היה עם דייויד בקהאם, אולה גונאר סולשיאר, ניקי באט, פטר שמייכל ורבים אחרים. כעת, אלה רונאלדו, ווין רוני, טבז, מייקל קאריק, דארן פלטשר, בנוסף לכמה שהיו כבר שם, כמו ריאן גיגס ופול סקולס. "זה יכול לקרות ואני אהנה מזה מאוד", אמר סר אלכס שרוצה לפרוש, ביום מן הימים, לפחות עם עוד טראבל בכיס. "הרקורד שלנו בבית תמיד היה מצוין. אנחנו צריכים לשמור את זה עד סוף המפעל. אני מאמין שקיים סיכוי גבוה שנשחק נגד קבוצה אנגלית בשלב הבא. אני מצפה שגם ליברפול וצ'לסי יעפילו לשלב הבא.

"זה לא באמת משנה את מי אתה מקבל ברבע הגמר. כל הקבוצות הן יריבות קשות מאוד. הדבר החשוב באמת זה שאנחנו שם. 30 שערים עבור רונאלדו זה דבר נהדר. אף אחד אחר בעולם לא הצליח להגיע להישג כזה העונה".

רונאלדו עצמו אמר: "כרגע, אני בכושר פנטסטי ומבקיע המון. לא חשבתי על זה הרבה, אבל לסיים כמלך הכיבושים יכול להיות דבר נהדר. אני חייב לתת גם את הקרדיט לחבריי לקבוצה". לגבי המשחק עצמו אמר הכוכב הפורטוגלי: "לא שיחקנו כל כך טוב, אך הניצחון כן הגיע לנו כיוון שבמחצית הראשונה יצרנו הרבה הזדמנויות להבקעה. זה עדיף על לשחק טוב ולא לנצח".

למאמנה של ליון אלן פרין לא היו טענות, אבל גם הוא יודע שהרגע המכריע של כל ההתמודדות היה שערו של טבז. "אי אפשר להתווכח עם העובדה שלמנצ'סטר יונייטד הגיע לעלות. ניסינו לשחק התקפי, אבל משחק הלחץ שלהם היה מאוד מסוכן עבורנו והקשה עלינו מאוד. עכשיו אנו חייבים להפוך דף, לשכוח מזה ולהתרכז בליגה ובגביע הצרפתי".

חימנז: "אנחנו לא יודעים להגן על תוצאה"

המשחק הראשון בין סביליה לפנרבחצ'ה לא איכזב כלל ועיקר. האלופה הטורקית ניצחה את מחזיקת גביע אופ"א 2:3, משער של סמיח סנטורק בדקה ה-88. לשתי הקבוצות לפני המשחק וגם אחריו לא היה הרבה מה להפסיד. גם המשחק השני, בראמון סאנצ'ז פיחואן, היה מצוין ודרמטי והסתיים באותה תוצאה בתום 90 דקות. חצי שעה של הארכה לא שינו את התמונה. הקבוצות הלכו לפנדלים. שוערה של פנר, וולקן דמירל, שקיבל במשחק שני גולים שלומיאליים, עצר שני פנדלים וקנה את עולמו ולקבוצתו מקום היסטורי ברבע גמר ליגת האלופות.

"וולקן הוא שוער מצוין", העיד עליו חברו לקבוצה, אגור בורל. "נכון, שני השערים שהוא ספג היו באשמתו, עקב טעויות שלו, אבל זה יכול לקרות לכל שוער, בכל משחק. יש לי אמון מלא בו. אחר כך הוא החזיר לנו בגדול. הוא ניצח את המשחק והעלה אותנו לשלב הבא. כולם בטורקיה נלהבים מאוד".

אלי בילגין, שחקן הקבוצה: "לא אכפת לי איזו קבוצה תוגרל מולנו ברבע הגמר. כולן קבוצות גדולות מאוד. אנחנו רק מאוד רוצים לראות עד כמה רחוק נוכל להגיע במפעל. זה נחמד להיות חלק מההיסטוריה. תהיה מסיבה גדולה כשנחזור לטורקיה".

מן העבר השני, מנולו חימנז, מאמנה של סביליה, היה מצוברח: "היינו צריכים לסיים את המשחק כשהובלנו 0:2. קשה לקבל את ההפסד הזה, שעלה לנו ביוקר. זו קבוצה שלא יודעת להחזיק יתרון. אנחנו כל הזמן מזמינים קבוצות להתקיף אותנו וזה מביא אותם לגרום לנו נזק".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully