וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: העונה נפתחה עם 2:2 בין פריס סן ז'רמן לריימס

זלאטן כבש צמד, אבל גם החטיא פנדל ורשם החמצה ענקית מול שער ריק והאלופה איבדה שתי נקודות. עטר לא שותף בריימס

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
צמד ומשחק סוער. זלאטן/רויטרס

אחרי שתי אליפויות רצופות ועם סגל נהדר, פריס סן ז'רמן היא המועמדת הברורה לזכייה נוספת בתואר בצרפת. אלא שהערב (שישי), במשחק שהוציא לדרך את עונת 2014/15 בליג 1, הפריזאים כבר מעדו ואיבדו שתי נקודות לאחר שסיימו בתיקו 2:2 בחוץ מול ריימס. זלאטן איברהימוביץ' כבש את שני השערים לאורחים, אבל גם רשם החמצת פנדל והחטאה גדולה מול שער ריק. אלירן עטר לא שותף בריימס.

המהפכה של מרסלו ביילסה במארסיי

גאטן שרבונייה ריימס מול מרקו וראטי פריס סן ז'רמן. רויטרס
ריימס עם תיקו מצוין מבחינתה. קוונטין פריירה מעל מרקו וראטי/רויטרס

האקשן התחיל מהר מאוד. כבר בדקה השביעית חאבייר פסטורה חטף כדור ושלח עומק מצוין לזלאטן איברהימוביץ' והשבדי גלגל בין הרגליים של השוער את הראשון שלו העונה. אלא שמאותו רגע, זלאטן קפא. אחרי שריימס כמעט השיגה שוויון, חלוץ פ.ס.ז' קיבל שתי הזדמנויות אדירות להכפיל את התוצאה. תחילה, בדקה ה-17, הוא הצליח להחמיץ מחמישה מטרים מול שער ריק בצורה מזעזעת. דקה חלפה וזלאטן עשה הצגה יפה וסחט פנדל, אבל הפעם ידו של השוער ג'וני פלאסיד הייתה על העליונה והוא זינק מצוין שמאלה והדף.

ריימס קיבלה ביטחון לפתע, יצאה קדימה וביצעה מהפך מהיר ונהדר. בדקה ה-22 דייגו הגביה לרחבה, פרינס אוניאנגה הקדים את כל ההגנה ואיזן מקרוב. 12 דקות חלפו ומהלך קבוצתי נהדר הסתיים בכדור רוחב של גאטן שרבונייה לאנטואן דבו, שקבע 1:2.

הפריזאים פתחו את המחצית השנייה עם לחץ גדול על השער של ריימס, אבל התקשו תחילה למצוא את הרשת. בדקה ה-63 הם באו על שכרם ועם הרבה מאוד מזל. זלאטן ניסה להגביה מקו הרוחב, פלאסיד התבלבל ממעוף הכדור והדף פנימה, כאשר ההדיפה השנייה שלו מגיעה אחרי קו השער. השבדי קיבל את השער לזכותו, אבל עד לסיום לא הצליח למצוא שוב את הרשת ולהכריע את המשחק ואילו המגן האלג'יראי אייסה מנדי הרחיק פעמיים ברציפות מהקו בדקה ה-94 ומנע ניצחון פריזאי.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully