וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 1:3 בראן

טיאגו מוטה חגג שער בכורה, זלאטן כבש את ה-14 שלו וקבאני חתם. מונאקו שוב ניצחה, תיקו לעטר וריימס, ניצחון לבן בסט

פריס סן ז'רמן עשתה הערב (שבת) עוד צעד לעבר זכייה סמלית באליפות החורף, כשניצחה 1:3 בחוץ את ראן והגדילה זמנית את יתרונה בפסגה לחמש נקודות. הפער החזיק מעמד כשלוש שעות, לפני שמונאקו צימקה שוב לשתי נקודות עם 0:2 קליל בגנגאן. אלירן עטר שיחק שמונה דקות ב-1:1 הדרמטי של ריימס מול אוויאן, עדן בן בסט נכנס בתוספת הזמן ב-1:2 של טולוז בנאנט.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
לא הסתנוור. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

ראן - פריס סן ז'רמן 3:1

לורן בלאן חזר להרכב הראשון שלו וראה את שחקניו מסירים עוד מוקש מהדרך. ראן חסרה את סילבן ארמן שהורחק במשחק הקודם והחמיץ הזדמנות לפגוש את חבריו לשעבר, שעלו ליתרון בדקה ה-19. טיאגו מוטה חילץ כדור מרומן אלסנדריני, השתחרר ובעט חזק בשמאל לפינה הרחוקה כדי לחגוג שער בכורה העונה. בדקה ה-52 בלס מטוידי סחט פנדל וזלאטן איברהימוביץ' התגבר על הסנוורים מהיציע והרשית את ה-14 שלו העונה בליגה. אלסנדריני תיקן עם כדור חופשי חזק שעבר בין ידיו של סלבטורה סיריגו בדקה ה-67, אך פ.ס.ז' החזיקה מעמד בדקות הסיום הלחוצות ובתוספת הזמן מרקו וראטי הריץ את אדינסון קבאני, שחתם את המתפרצת עם בעיטה שטוחה לרשת ושער מספר 12 שלו העונה.

טיאגו מוטה שחקן פריס סן ז'רמן (מימין) חוגג שער. רויטרס
שער ראשון העונה לאחד השחקנים הפחות מוערכים בפ.ס.ז'. טיאגו מוטה/רויטרס

גנגאן - מונאקו 2:0

הקבוצה מהנסיכות ממשיכה להסתדר ללא רדאמל פלקאו הפצוע, וחגגה ניצחון חמישי ברציפות כשבכולם לא ספגה. הילדים של מונאקו התכבדו הפעם בשערים, כשהחלוץ הצעיר אנתוני מרסיאל ציין את השני שלו כבר בדקה הרביעית והמגן השמאלי לייבין קורזאבה חגג שער בכורה בקבוצה הבוגרת עם נגיחה מצוינת בדקה ה-42. ג'ונתן מרטינס פריירה הורחק בדקה ה-23 משורות גנגאן, שנחלה הפסד ביתי שני ברציפות.

אוויאן - ריימס 1:1

אלירן עטר נכנס בדקה ה-82 והיה שותף לשוויון הדרמטי של ריימס באנסי. אוויאן חיכתה עד לדקה ה-74, אז הבלם ג'ונתן מנסה כבש שער בכורה במדיה עם וולה אדיר לרשת של קוסי אגאסה, אך פלויד אייטה איזן בתוספת הזמן. ריימס עם 26 נקודות במקום התשיעי.

נאנט - טולוז 2:1

עדן בן בסט ירד לספסל אחרי החמצת הפנדל בשבוע שעבר ושותף רק בתוספת הזמן, אבל לפחות קבוצתו חזרה לנצח בחוץ אחרי כחודשיים. אטיין דידו הבקיע בבעיטה חזקה מרחוק בדקה ה-55 והפתיע את אוהדי נאנט, שקיוו לראות את קבוצתם משיגה ניצחון שלישי ברציפות ומתקרבת לשלוש המוליכות. המגן השמאלי ז'אן דניאל אקפה אקפרו כבש את השני בין רגליו של רמי ריו בדקה ה-71. הבלם פאפי ג'ילובוג'י צימק בדקה ה-82 עבור נאנט, שעלולה לאבד את המקום הרביעי בהמשך המחזור, אם בורדו או מארסיי תנצחנה.

ניס - סושו 0:1
לניס: אריק בותיאק (24)

אז'קסיו - לוריין 2:1
לאז'קסיו: סלים אראש (44). ללוריין: ונסן אבובקאר (38), ז'רמי אליאדייר (73)

אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
נקודה בתוספת הזמן. אלירן עטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully