וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול סנט אטיין

שער שוויון של בלס מטוידי (93) הציל את האלופה מהפסד ראשון העונה. גם קבאני כבש. מונאקו נצמדה אליה עם 1:2 על ליון

המחזור ה-11 בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו כשפריס סן ז'רמן חילצה 2:2 דרמטי מול סנט אטיין בזכות שער שוויון של בלס מטוידי עמוק בתוך תוספת הזמן. מונאקו, שניצחה את ליון מוקדם יותר היום 1:2, נצמדה אליה בפסגה כשלשתיהן 25 נקודות. במשחק נוסף גברה בורדו 0:2 על מונפלייה.

שחקני פריס סן ז'רמן, בלייס מטודי, אדינסון קבאני חוגגים. רויטרס
המושיע. קבאני חוגג עם מטוידי והחברים/רויטרס

סנט אטיין - פריס סן ז'רמן 2:2

דווקא אחרי שדרסה את אנדרלכט בליגת האלופות עם רביעייה היסטורית של זלאטן איברהימוביץ', מצאה עצמה האלופה בבור ענק, בדרך להפסדה הראשונה העונה. אלא שאז הגיע אדינסון קבאני, והראה בדיוק מדוע הביאו אותו בכל כך הרבה כסף בקיץ.

המארחת עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-18, כשבנג'מין קורנייה ניצל טעות בהגנה והפציץ נפלא לחיבורים כדי לקבוע 0:1. סנט אטיין המשיכה ללחוץ והיתה קרובה מאוד לשני, אותו מצאה בדקה ה-51, הפעם עם אי-הבנה נדירה בהגנת האלופה, שאפשרה לרומיין המומה להכפיל ל-0:2. פ.ס.ז' החלה ללחוץ והצליחה לצמק בדקה ה-68, כשאדינסון קבאני הגיע ראשון לכדור רוחב של מרקו וראטי. ואז, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, הגביהה בלס מטוידי (במשחק מול האקסית) כדור לרחבה, אדינסון קבאני ניסה להמשיך אותו אך ספק אם נגע, שוער המארחת התבלבל, והאורחת שבה לפסגה.

שחקן סנט אטיין בנז'מן קורנייה חוגג מול פריס סן ז'רמן. רויטרס
הוא וחבריו היו ראויים לניצחון הערב. קורנייה/רויטרס

מונאקו - ליון 1:2

הרבה מים זרמו בנהר הסן מאז הימים בהם ליון שלטה ללא עוררין בכדורגל הצרפתי, אבל היום אלו ימים שונים והיוצרות התהפכו. מוניר עובאדי (28) ורדאמל פלקאו (36) הלמו פעמיים בתוך זמן קצר והצעידו את הקבוצה מהנסיכות לכיוון הניצחון. באפה גומיס רק צימק בדקה ה-62. מונאקו ממשיכה להיאבק בצמרת הגבוהה, ליון רק חמש נקודות מעל הקו האדום.

בורדו - מונפלייה 0:2

הקבוצה ממערב צרפת ממשיכה להתאושש והיא ללא הפסד בארבעת המשחקים האחרונים שלה. יאסין ג'בור האורח הורחק כבר בדקה ה-19, מה שהקל על בורדו. הכוכב היה ניקולא מוריס-בליי, שנכנס כמחליף בדקה ה-46 ובישל לשייק דיאבטה (75) וללודוביק אוברניאק (90).

בפטימבי גומיס שחקן ליון. רויטרס
רק צימק. גומיס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully