וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אלירן עטר וריימס הפתיעו עם 0:1 בליון

החלוץ הישראלי שיחק 71 דקות, פורטס קלקל לליון את המאזן. מארסיי מושלמת אחרי 0:1 על ולנסיין (65 דקות למליקסון)

המחזור השלישי בליגה הצרפתית יצא לדרך כבר אמש (שישי), כשמונאקו סיימה ב-0:0 מאכזב עם טולוז. הערב הצליחה מארסיי לשמור על מאזן מושלם עם 0:1 קטן על ולנסיין ומאור מליקסון (65 דקות), כשבניגוד אליה ליון חתמה שבוע איום עם הפסד ביתי מפתיע 1:0 לריימס של אלירן עטר (71 דקות). מונפלייה השיגה 1:2 דרמטי על סושו, גנגאן חגגה ניצחון ראשון עם 0:2 על לוריין ובורדו גברה 0:1 על באסטיה. המחזור יושלם ביום ראשון עם שלושה משחקים: ליל - סנט אטיין, אז'קסיו - ניס, נאנט - פ.ס.ז'.

29672 - אלירן עטר שחקן ריימס (משמאל) מול מיגל לופס שחקן ליון. רויטרס
הקבוצה שלו סיפקה הפתעה גדולה. אלירן עטר מאחורי מיגל לופס/רויטרס

מונאקו - טולוז 0:0

הקבוצה מהנסיכות מאבדת נקודות ראשונות העונה, והערב היא בהחלט רשמה את משחקה החלש ביותר עד כה. על ההחמצה הראשונה במשחק היה רשום דווקא הבלם הוותיק ריקרדו קראבליו, שהגיע ראשון לכדור קרן בדקה התשיעית, אך לא היה מספיק מדויק. בהמשך ניסו גם עמנואל ריבייר הלוהט ורדאמל פלקאו הנוצץ את מזלם, אך לא היו מספיק מדויקים. בדקה ה-87 כמעט מצאה העולה החדשה סוף סוף את הרשת, אך בעיטת הפצצה האדירה של ז'רמי טולאלן ננעצה במשקוף. זה נגמר ללא שערים, כשטולוז, ששיחקה ללא עדן בן בסט הפצוע, אוספת נקודה שניה העונה. מונאקו תקווה לשוב למסלול הניצחונות כשתתארח אצל מארסיי.

שחקן מונאקו רדמאל פלקאו מול שחקני טולוז אורוש ספאיץ', סרג' אורייה. רויטרס
לא מספיק מדויק. פלקאו/רויטרס

ולנסיין - מארסיי 1:0

מאז אוקטובר 2008 לא ניצחה מארסיי בחוץ את ולנסיין. הערב הנאחס הוסר. בעונה שעברה הצליחה המארחת לקטוע את המאזן המושלם של אלי בופ ושחקניו, עם ניצחון 1:4 במחזור השביעי. הפעם מארסיי צלחה את המבחן בסטאד דו הנו, למרות מאבק עיקש מצד ולנסיין והרבה דפיקות לב של המאמן עם הקסקט. מאור מליקסון חזר להרכב, שיחק 65 דקות וניסה להפעיל את חבריו, אבל מצב שסידר לז'אן כריסטוף באהבק בדקה ה-17 בוזבז על ידי החלוץ המושאל מפריס סן ז'רמן. מארסיי השתפרה אחרי מחצית ראשונה גרועה, דימיטרי פאייה החמיץ מצב טוב ובדקה ה-84 הגיע שער הניצחון. מתיו ולבואנה הגביה כדור קרן, אנדרה איוו נגח וראה את ניקולא פנטו הודף בקושי, כשאנדרה פייר ג'יניאק היה במקום וכבש מקרוב. לראשונה בהיסטוריה, מארסיי מתחילה שתי עונות רצופות עם שלושה ניצחונות בשלושת מחזורי הפתיחה.

מתיו ולבואנה שחקן מארסיי (מימין) מול דויד דוקורטיו שחקן ולנסיין. AP
קרן שלו הובילה לשער הניצחון. מתיו ולבואנה מול דויד דוקורטיו/AP

ליון - ריימס 1:0

אחרי ההפסד הצורב לריאל סוסיאדד שהרחיק אותה משלב הבתים של ליגת האלופות, הקבוצה של רמי גארד שוב הובכה במגרשה הביתי ואיבדה את מאזנה המושלם בליגה. אלירן עטר שמר על מקומו בכנף השמאלית של ריימס, שיחק 71 דקות וכמעט בישל בדקה ה-28 לגאטן קורטה. ליון שלטה במשחק, הציגה בהופעת בכורה בהרכב את פארס בהלולי הצעיר והרבתה להחמיץ מול קוסי אגאסה בהופעה מרשימה. המחצית השנייה התעכבה ביותר מחצי שעה, בגלל המגרש המוצף. בדקה ה-72 קיבלה המארחת פנדל, אבל המחליף קלמון גרנייה בעט לשמיים. ארבע דקות לאחר מכן הגיע העונש, כשאודאיר פורטס חתך מצד שמאל ובעט כדור שפגע במיגל לופס ועשה קשת מעל השוער פנימה. ניצחון מפתיע לריימס, שגם בעונה שעברה ניצחה 0:1 את ליון, אבל בבית.

פארס בהלולי שחקן ליון (מימין) מול אייסה מנדי שחקן ריימס. רויטרס
בכורה לא ממש מוצלחת לילד החדש של ליון. פארס בהלולי לפני אייסה מנדי/רויטרס

בורדו - באסטיה 0:1
לבורדו: הנרי סבה (31)

אוויאן - ראן 2:1
לאוויאן: קווין בריגו (49). לראן: נלסון אוליביירה (11 בפנדל ו-34)

גנגאן - לוריין 0:2
לגנגאן: מוסטפה יטבארה (17 ו-48)

מונפלייה - סושו 1:2
למונפלייה: הילטון (45), סיאקנה טיינה (90+4). לסושו: רוי קונטו (43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully