וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו תחל את העונה במינוס שתי נקודות

הקבוצה המדוברת של הקיץ נענשה בעקבות המהומות בחגיגות העלייה, וגם תארח את המשחק הביתי הראשון שלה ללא קהל

מונאקו היא אולי הקבוצה המדוברת של הקיץ, אבל מנהלת הליגה הצרפתית לא עושה לה שום הנחות. אחרי הדיון הציבורי על הבדלי המס והנתק בין המנהלת למועדון מהנסיכות, הנחיתה אמש (חמישי) ועדת המשמעת של הליגה מהלומה נוספת על קבוצת המיליונרים של דימיטרי ריבולובלב כשהפחיתה ממאזנה לקראת עונת 2013/14 שתי נקודות.

בעלים מונאקו, דימיטרי ריבולובלב. Lionel Cironneau, AP
פלוס כסף, מינוס נקודות. דימיטרי ריבולובלב/AP, Lionel Cironneau

העונש הוטל על מונאקו בעקבות פריצת האוהדים למגרש בחגיגות העלייה מול לה מאן, במשחק הביתי האחרון שלה בליגת המשנה ב-17 במאי. "השימוש בפרוטכניקה על המגרש, פריצת האוהדים ואקט ברוטאלי מצד אוהד כלפי שופט המשחק הם שהובילו לעונש", נכתב בהודעה שפרסמה ועדת המשמעת. מונאקו גם ספגה עונש של משחק אחד ללא קהל (במחזור השני מול מונפלייה ב-17 באוגוסט) וכן עונש על תנאי של הפחתת נקודה אחת. שתי העולות הנוספות, נאנט וגנגאן, הסתפקו בקנס של 25 אלף יורו.

מונאקו, אותה מאמן האיטלקי קלאודיו ראניירי, חזרה בסערה לליגה הבכירה וכבשה את שוק ההעברות עם רכישות ענק. הקבוצה מהנסיכות שילמה 70 מיליון יורו לפורטו כדי לצרף את חאמס רודריגס וז'ואאו מוטיניו, ולאחר מכן רכשה תמורת 60 מיליון יורו את רדאמל פלקאו מאתלטיקו מדריד. גם הבלם הפורטוגלי ריקרדו קרבאליו הגיע בהעברה חופשית מריאל מדריד, והיד עוד נטויה. ובכל זאת, קבוצת הכוכבים תתחיל את העונה החדשה מהמקום האחרון.

צפו במהומות שהביאו לעונש הפחתת הנקודות

  • עוד באותו נושא:
  • מונאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully