וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: לורן בלאן מונה למאמן פריס סן ז'רמן

אחרי שניסתה את קאפלו וכמה אחרים, האלופה תתפשר על הצרפתי, שחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת ויירש את אנצ'לוטי

זה היה צפוי, והיום (שלישי) זה הפך לרשמי: לורן בלאן מונה למאמן פ.ס.ז' ויירש את קרלו אנצ'לוטי, שחתם היום רשמית בריאל מדריד. שחקן העבר הצרפתי חתם לעונה אחת אופציה לעונה נוספת, וישוב לעמוד מאחורי הקווים לראשונה מאז עזב את נבחרת צרפת ב-2012 מיד לאחר היורו.

האלופה עשויה להציג את בלאן במסיבת עיתונאים עוד היום. בלאן, יש לציין, לא היה המועמד המועדף על ראשי פ.ס.ז' ועל המנהל המקצועי לאונרדו. אלופת צרפת פנתה קודם לכן הקיץ לארסן ונגר, אנדראה וילאש בואש ופאביו קאפלו, בין היתר.

לורן בלאן מאמן נבחרת צרפת. ברני ארדוב
מינוי צפוי. בלאן/ברני ארדוב

יהיה זה המועדון השני של בלאן כמאמן, לאחר שאימן קודם לכן בבורדו. בבורדו עבד בלאן בין השנים 2007-2009 ורשם 57.8 אחוזי הצלחה בליגה, שזה המאזן הטוב ביותר של מאמן כלשהו במועדון. בלאן בן ה-47 זכור כמובן כבלם נבחרת צרפת, איתה זכה במונדיאל ב-1998 וביורו שנתיים לאחר מכן, אך לא הצליח להוביל אותה מעבר לרבע גמר יורו 2012 כמאמן. הוא שיחק בין היתר במונפלייה, סנט אטיין, ברצלונה, מארסיי, אינטר ומנצ'סטר יונייטד לפני שפרש ב-2003.

בלאן ינסה לשחזר את הישגיו של קרלו אנצ'לוטי עם הקבוצה מפריס, אלא שהפעם הוא צפוי להיתקל במשוכה גבוהה בדמות מונאקו, הכוח העולה של הכדורגל הצרפת שמשקיעה בימים אלו סכומים עצומים בחיזוק הקבוצה. הזכייה של סן ז'רמן באליפות צרפת אשתקד הייתה השלישית בהיסטוריה שלה, והגיעה לאחר 19 עונות עקרות. בליגת האלופות הגיעה סן ז'רמן עד לרבע הגמר שם הודחה על ידי ברצלונה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
מאמן חדש על הקווים. איברהימוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully